logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Api.pl i Epson zapraszają na Dni Otwarte do Szczecina

  PR 18.09.2018, przeczytano 449 razy
ilustracjastrzałka

DNI OTWARTE odbędą się w dniach od 25-28 września br. w Szczecinie przy ul. Modrej 28.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/api.pl-i-epson-zapraszaja-na-dni-otwarte-do-szczecina,37937,artykul.html

Podczas prezentacji przedstawimy:

  • 3 technologie druku
    - EPSON SureColor SC-S80610 - EKOSOLWENT
    - EPSON SureColor SC-F9300 - SUBLIMACJA
    - EPSON SureColor SC-F2100 (PREMIERA 2018) - DTG

  • Kompleksowe rozwiązania z jakością druku gwarantowaną marką EPSON,

  • Przegląd szerokiej oferty mediów do druku,

  • Indywidualne prezentacje zapewniające komfort i możliwość testów własnych materiałów.

Spotkanie to okazja aby:

  • Dowiedzieć się wszystkiego o serii EPSON SC-S oraz EPSON SC-F – jakość, wydajność, koszty produkcji, możliwości, technologie,
  • Wyliczyć koszty druku swoich prac produkcyjnych na prezentowanych urządzeniach,
  • Omówić SPECJALNE WARUNKI ZAKUPU urządzeń, atramentów, mediów przygotowane wyłącznie dla uczestników naszego wydarzenia,
  • Przetestować nowości w zakresie MEDIÓW DO DRUKU, a w szczególności folie okienne, laminaty, folie monomerowe, banery, magnesy, tapety.

Uczestnictwo w DNIACH OTWARTYCH jest bezpłatne. Każdy uczestnik umawiany jest na konkretną godzinę i wciągu 1,5h wraz z dedykowaną obsługą handlową i serwisową korzysta z dostępnego parku maszynowego.

Godziny prezentacji indywidualnie umawiane z opiekunem oddziału w Szczecinie pod nr telefonu 791 222 080 lub mailowo: szczecin(at)api.pl.

Zapraszamy!

Źródło: API.PL


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: api_pl

(Mario)

api_pl o sobie:

API.PL – jest bezpośrednim importerem maszyn i materiałów do sitodruku i druku wielkoformatowego. Zapewnia klientom wysoką jakość produktów w atrakcyjnej cenie. Firma stale rozszerza ofertę, aby sprostać zmieniającym się oczekiwaniom branży i rynku poligraficznego. W ofercie API.PL znajdą się maszyny i farby do sitodruku renomowanych światowych producentów, a także szeroka gama ploterów ekosolwentowych, sublimacyjnych, UV oraz tusze, media do druku oraz programy RIP.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total z kampanią przygotowaną z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja Olmeka Creation House.
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500 (44-calowa) są...
VMLY&R Poland z kampanią dla marki Lay’s dla 33 krajów
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764