logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplikuj.pl z niecodzienną kampanią outdoorową

  PR 10.05.2019, przeczytano 1387 razy
ilustracjastrzałka

„Nadmiar pieniędzy jeszcze nigdy nie wyprowadził mnie z równowagi” lub „Stryj mawiał, że bogaci nudzą się drożej” – to tylko kilka haseł wykorzystanych w niecodziennej kampanii outdoorowej portalu Aplikuj.pl. Kampania realizowana jest na nośnikach Cityboard Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplikuj.pl-z-niecodzienna-kampania-outdoorowa,382387,artykul.html

Do promocji firma wykorzystała 9 kreacji. Każda zawiera inne hasło i zdjęcie w stylu retro, które uzupełnia prezentowany komunikat. Tworząc projekt firma ogłosiła konkurs w internecie i w social media. Kreacje są owocem prac zwycięzcy konkursu oraz działu graficznego i marketingowego.

Kampania realizowana jest na 18 nośnikach cityboard (6x3 m) oraz 2 nośnikach supercityboard (12x4 m) w Krakowie. Działania promocyjne na OOH ruszyły od pierwszych dni maja 2019 i potrwają do końca miesiąca br. W marcu 2019 kampania była realizowana w Katowicach.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764