logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aqua Carpatica zdobywa Złotego Lwa na Cannes Lions

  PR 01.07.2016, przeczytano 1069 razy
ilustracjastrzałka

Marka AQUA Carpatica, producent wolnej od azotanów naturalnie gazowanej wody mineralnej ogłosiła, że została odznaczona pierwszym złotym trofeum na rzecz Rumunii drugiego dnia 62. Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Spośród 239 zgłoszeń to AQUA Carpatica otrzymała Złotego Lwa w kategorii PR za kampanię Purity Test. Wyróżnienie uhonorowało kreatywne wykorzystanie reputacji i to, jak organizacja może zbudować zaufanie i rosnące zrozumienie pomiędzy marką i odbiorcami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aqua-carpatica-zdobywa-zlotego-lwa-na-cannes-lions,29171,artykul.html

Stworzona przez Cohn and Jansen J. Walter Thompson kampania Purity Test reklamująca wolną od azotanów wodę AQUA Carpatica miała na celu poinformowanie odbiorców o zawartości butelki. Kampania przedstawiła szkodliwe azotany w wodach Rumunii i podniosła świadomość na temat negatywnych skutków zdrowotnych tej substancji zwłaszcza na najmłodszych.

Kampania Purity Test umożliwiła konsumentom własnoręczne sprawdzenie poziomu azotanów w butelkowanych wodach we wszystkich dużych supermarketach w Rumunii. Przez testowanie zawartości wody różnych marek za pomocą zwykłego kawałka papieru reagującego na zawartość azotanów misja AQUA Carpatica na rzecz czystej wody stała się jeszcze bardziej klarowna. Ponad 70 000 osób oddało głos na prawo czystości, które wywiera presję na prawodawcach, aby zobowiązali producentów wód do umieszczania poziomu azotanów na każdej etykiecie. Wraz z międzynarodową ekspansją marki AQUA Carpatica będzie nadal informować szerszą publikę o zawartości własnych butelek i podejmie działania na rzecz bardziej restrykcyjnego etykietowania na całym świecie.

Źródło: AQUA Carpatica

www.aquacarpatica.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764