logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja promocyjna „Zatrzymaj intensywne kolory wakacji z Brother”

  PR 15.05.2018, przeczytano 686 razy
ilustracjastrzałka

Od pierwszego maja bieżącego roku rusza kolejna akcja promocyjna firmy Brother. Będzie ona trwać do końca lipca i dotyczy siedmiu modeli z serii InkBenefit Plus. Dla klientów, którzy zdecydują się na zakup jednego z urządzeń objętych akcją, Brother przewidział nagrodę w postaci dodatkowego zestawu kolorowych tuszy oraz wysokiej jakości papieru fotograficznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-promocyjna-_zatrzymaj-intensywne-kolory-wakacji-z-brother_,36511,artykul.html

Co zrobić, aby wziąć udział w akcji „Zatrzymaj intensywne kolory wakacji z Brother”? Wystarczy w okresie od 1 maja do 31 lipca 2018 r. kupić jeden z modeli Brother InkBenefit Plus objęty promocją. Następnie za pośrednictwem aplikacji dostępnej na stronie internetowej www.brother.pl/promocja wypełnić formularz zgłoszeniowy, do którego należy dołączyć dowód zakupu w postaci faktury lub paragonu dokumentującego nabycie produktu. Potwierdzenie płatności należy zachować do momentu otrzymania nagrody. Pierwsze 750 osób, które zarejestruje swój zakupiony produkt otrzyma dodatkowy zestaw kolorowych tuszy (jeden tusz BT5000C, jeden BT5000Y, jeden BT5000M) oraz dwa opakowania BP71GP50 po 50 arkuszy każdy. Każdy uczestnik akcji może odebrać nagrodę tylko raz. Akcja promocyjna jest skierowana zarówno do klientów indywidualnych, jak i do osób prowadzących działalność gospodarczą, które nabyły urządzenie na użytek prowadzonego przedsiębiorstwa, a nie w celu jego dalszej odsprzedaży.

Zgłoszenia do uczestnictwa w promocji przyjmowane są od dnia 2 maja 2018 roku do 15 sierpnia 2018 roku. Jednak są w niej uwzględniane wyłącznie produkty zakupione w okresie od 1 maja do 31 lipca bieżącego roku. Każdy uczestnik jest uprawniony tylko do jednej nagrody rzeczowej, która zostanie wydana w terminie do 30 dni roboczych od pozytywnej weryfikacji dokonanego zgłoszenia. Nagroda będzie dostarczona na adres wcześniej wskazany w formularzu zgłoszeniowym. Więcej informacji na temat akcji „Zatrzymaj intensywne kolory wakacji z Brother” znajduje się na stronie www.brother.pl/promocja. Natomiast szczegóły regulaminu dostępne są pod adresem www.inkbenefitplus-formularz.pl/regulamin.pdf.

Promocją objęte są następujące produkty serii InkBenefit Plus marki Brother:

  • DCP-T300
  • DCP-T500W
  • DCP-T700W
  • DCP-T310,
  • DCP-T510W,
  • DCP-T710W,
  • MFC-T910DW.

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764