logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Edyta Maciejewska jako Social Media&Content Director w Gong

  PR 22.10.2018, przeczytano 688 razy

Agencja kreatywna Gong, należąca do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, wzmacnia kompetencje z obszaru mediów społecznościowych. Do zespołu agencji, na stanowisko Social Media & Director, dołączyła Edyta Maciejewska, która będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem, rozwój strategii dla kluczowych klientów w kanałach social media oraz produkcję contentu na rynki zagraniczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/edyta-maciejewska-jako-social-mediaandcontent-director-w-gong,379817,artykul.html

Edyta Maciejewska związana jest z Social Media od 2011 roku. Jej specjalizacją są przede wszystkim działania marketingowe z udziałem influencerów. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. jako Social Media Manager w 121 PR, a następnie w agencji interaktywnej The Digitals, gdzie przez ponad dwa i pół roku pełniła funkcję Head of Social, zarządzając kilkunastoosobowym zespołem specjalistów od mediów społecznościowych. Pracowała dla takich klientów jak Nestlé, Polpharma, L’Oréal, Grupy Żywiec czy Maspex. Do prowadzonych strategii komunikacji wprowadzała zarówno działania niestandardowe jak i spersonalizowany content.

Z początkiem października Edyta Maciejewska dołączyła do agencji kreatywnej Gong na stanowisko Social Media & Content Director. Jest odpowiedzialna za zarządzanie zespołem oraz rozwój i realizację strategii komunikacji dla kluczowych Klientów. Szczególnym obszarem działania jest współpraca z siecią Serviceplan Group w zakresie produkcji contentu na rynki zagraniczne.  

- Komunikacja w mediach społecznych i działania z zakresu branded content są dzisiaj niezbędnym elementem strategii marketingowych, które realizujemy dla naszych klientów. Od lat oferta GONG w tej kwestii się poszerza i zespół, który realizuje te działania liczy dzisiaj kilkanaście osób. W ramach współpracy z agencjami Serviceplan Group rozwijamy też zakres naszych usług w zakresie produkcji wartościowych treści na rynki zagraniczne. Cieszymy się, że dołącza do nas osoba z ogromnym doświadczeniem, głęboko zakorzeniona w social mediach. - mówi Bartek Gołębiowski, Strategy and Creative Director Gong.

Źródło: Gong

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764