logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Asus Polska z kampanią #Rog4creators dla młodych twórców

  PR 11.08.2022, przeczytano 285 razy
ilustracjastrzałka

Trwa kampania #ROG4Creators realizowana przez polski oddział firmy ASUS. To już 4. odsłona kreatywnej akcji tej marki skierowanej do twórców różnych branż, którzy łączą kreatywność oraz zamiłowanie do gier. Tym razem skierowana jest do animatorów, ilustratorów i grafików. Kampania promowana jest wielokanałowo. Wsparli ją znani ambasadorzy, influencerzy, powstały spoty video, ruszyła kampania mediowa. W jej ramach powstały dwa bezpłatne konkursy, w których do wygrania jest nowoczesny sprzęt, szkolenia i vouchery. Kampania jest wizerunkowa i ma być wkładem marki dla rozwoju młodych i kreatywnych osób z Polski. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/asus-polska-z-kampania-rog4creators-dla-mlodych-tworcow,396867,artykul.html

Inicjatywa #ROG4Creators marki ASUS Republic of Gamers daje możliwość zaistnienia w branży oraz otwiera szansę do wygrania wartościowych nagród dla młodych i kreatywnych. Wcześniejsze edycje były dla grafików 3d, producentów gier i muzyki. Wspierane były przez znane nazwiska, w tym artystów oraz influencerów, byli nimi już m.in. RAU Performance czy Natalia Zamilska. Obecna 4. edycja projektu przygotowana jest z myślą o animatorach motion design oraz grafikach i ilustratorach. - Rolą projektu #ROG4Creators jest wspieranie młodych twórców, którzy nie ukrywają zamiłowania do gier komputerowych, a bez motion design nie można wyobrazić sobie żadnej gry i jej produkcji. Akcja ma być impulsem do działania dla młodych twórców chcących zaistnieć w branży, a także dostarcza im zaplecze edukacyjne w postaci tutoriali i jest okazją do zgarnięcia nowoczesnego i profesjonalnego sprzętu - mówi Marcin Czech z ASUS Polska.

Kampania promocyjna prowadzona jest wielokanałowo, a za jej produkcję i realizację odpowiada agencja reklamowa Neon Shake, która realizowała także poprzednie dwie odsłony projektu. Współpracuje przy tym z domem mediowym Media Choice i domem produkcyjnym Ikona. – Akcję prowadzimy do dość wąskiej, ale znaczącej grupy, dlatego cała kampania promocyjna jest wielokanałowa z mocnym targetowaniem m.in. w social mediach, displayu, realizowane są działania PR, wyprodukowaliśmy spoty i merytoryczne tutoriale dla uczestników. Mamy także wsparcie znanych wśród animatorów i grafików ambasadorów. To wpływa na to, że to wartościowa i znacząca akcja marki ASUS Republic of Gamers dla twórców, tych mniej i bardziej zaawansowanych – mówi Mateusz Nawrocki, communications manager z Neon Shake, który odpowiada za produkcję i realizację kampanii.

ilustracjastrzałka

2 ambasadorów, 2 konkursy i wysoka pula nagród

Kampania podzielona jest na dwa konkursy, które trwają do 15 sierpnia. W pierwszym uczestnicy muszą stworzyć zgodnie z briefem animację motion design. W drugim konkursie zadaniem jest pokolorowanie pojedynczej klatki wygenerowanej na stronie konkursu, która na koniec akcji zostanie wykorzystana do stworzenia animacji poklatkowej.

Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody. Do wygrania jest wysokiej klasy laptop ASUS ROG Zephyrus M16 oraz profesjonalne kursy z motion design w szkole M4G Seminars, która została partnerem akcji. Natomiast w konkursie graficznym dla autorów najciekawiej pokolorowanych klatek czeka 20 bonów po 200 zł na zakup gier, a także gadżety od marki ASUS Republic Of Gamers.

Ambasadorami akcji zostali słynny w polskiej branży motion design Wojciech Magierski, założyciel kolektywu M4G SEMINARS kształcącego w obszarze animacji i grafiki, a także znany rysownik oraz ilustrator Łukasz Bagiński ,,Prozure”. Każdy z nich promuje poszczególny konkurs i obydwoje przygotowali specjalne video tutoriale, a także materiały, które pomogą wykonać zadanie od początku do końca - te dostępne są na stronie konkursu. Udział w konkursach jest bezpłatnych i dla każdego. Wystarczy wejść na stronę https://rog4creators.pl/moveyourrog/.

Spot promujący akcję #ROG4Creators z ambasadorami Wojtkiem Magierskim i Łukaszem Bagińskim “Prozure”:

Źródło: ASUS Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dan Cake daje czas na spokojne przygotowanie się do Świąt
Trwa świąteczna kampania Dan Cake, w ramach której marka zachęca do tego, by nie poddawać się stresującej, świątecznej gonitwie i zamiast tego spędzać czas tak, jak się lubi.
Platige Image wykonało korekcję koloru w świątecznej reklamie World of Tanks
Święta to wyjątkowy okres także dla twórców z branży reklamowej. Czas, gdy można wyjść poza narzucone z góry ramy czasowe i puścić wodze fantazji. Kluczem do stworzenia opowieści, która podbije serca widzów jest oczywiście fabuła, czy jak mówią fachowcy storytelling. Napisanie scenariusza, dzięki któremu reklama pozostanie długo w naszej pamięci to dopiero połowa...
Remington: Bądź #Hairpositive
Siwe, cienkie, napuszone, rzadkie, z „łysymi” plackami - wszystkie włosy zasługują na akceptację, a te idealne po prostu nie istnieją. Startuje akcja „Bądź#Hairpostive z Remington”, w ramach której marka zachęca do dzielenia się swoimi włosowymi historiami oraz wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji. W kampanię zaangażowani są influencerzy, m.in....
„Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich” – wystartowała nowa kampania Škody
Wystartowała nowa kampania ŠKODY zwracająca uwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Marka po raz kolejny pokazuje, że jest to dla niej priorytetem. ŠKODA nieustannie rozwija się i szuka nowych, innowacyjnych rozwiązań, aby podnosić bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg.
Inflacja i niestabilność gospodarcza na szczycie kryzysowych obaw na 2023 rok
Managerowie ds. komunikacji oraz rzecznicy największych polskich firm i instytucji z pesymizmem patrzą na nadchodzący 2023 rok, szacując prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysów wizerunkowych w swoich organizacjach na 57%. To najnowszy odczyt wskaźnika „Kryzysometr”, corocznie tworzonego przez agencję Alert Media Communications. Na czele listy spodziewanych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764