logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Atrium Centrum Ploterowe oraz Ikonos zapraszają na Ploterowe Dni Otwarte

  PR 02.10.2020, przeczytano 1639 razy

15 października i 20 listopada 2020 w centrum demonstracyjnym firmy w Opolu będą prezentowane flagowe modele takich wiodących producentów jak Mutoh, Efi czy Summa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/atrium-centrum-ploterowe-oraz-ikonos-zapraszaja-na-ploterowe-dni-otwarte,388637,artykul.html

Dni Otwarte w Atrium to spotkanie z ekspertami w branży, którzy wprowadzą Państwa w świat nowych technologii druku LED-UV, wyjaśnią tajniki obsługi i konserwacji urządzeń, zaprezentują pełną gamę możliwości, jaką daje druk cyfrowy.

Prezentowane technologie:

  • druk na płytach meblowych,
  • druk na tkaninach, sublimacja pośrednia i bezpośrednia,
  • technologie Flock/Flex,
  • druk UV na gadżetach,
  • druk UV na płytach,
  • druk na szkle,
  • laminowanie szkła,
  • druk solwentowy,
  • druk na foliach i laminatach podłogowych,
  • druk LED UV na PET o szerokości 3,2 m.

Prezentowane maszyny i urządzenia:

  • 15 października demonstrowane będą m.in. ekologiczne plotery Mutoh XpertJet 1641 z certyfikatem do pomieszczeń, druk UV na ploterach ValueJet 1638UR i ValueJet 1638UH oraz najnowsze modele japońskiego producenta z serii Mutoh XpertJet: XpertJet 661UF i XpertJet 461UF do druku „na gadżetach”.
  • 20 listopadado prezentowanych modeli dołączy nagrodzony Złotym Medalem Międzynarodowych Targów Poznańskich hybrydowy ploter Efi Pro 16h . Ploter przeznaczony do druku na materiałach sztywnych o grubości nawet do 5 cm i wadze 45 kg, oraz do klasycznego drukowania z roli na rolę. Prezentowany będzie druk na płytach meblowych, szkle, plexi oraz omawiane i prezentowane będą sposoby zabezpieczania wydruków przed zarysowaniem.

Oprócz ploterów eco będą też prezentowane plotery hard solwentowe - Artemis KM322  - z nowymi atramentami bez cykloheksanonu, oraz sublimacyjne plotery do druku na tekstyliach - RJ900 i Mutoh ValueJet 1604WX

Poza ploterami drukującymi będzie można zobaczyć całą gamę urządzeń do obróbki materiałów, cięcia i uszlachetniania: trymery automatyczne i półautomatyczne, laminarki, kalandry oraz lasery.

Media do druku cyfrowego

Będzie można zapoznać się z całą paletą mediów przeznaczonych do druku cyfrowego. Od klasycznych lekkich papierów i foli, przez materiały tekstylne, super ciężkie banery do nietypowych mediów i przedmiotów, które dzięki technologii druku LED-UV mogą zyskać całkiem nowy wygląd i funkcjonalność.

Dni Otwarte w Atrium Centrum Ploterowe - Opole ul. Gosławicka 2d

  • 15 październik - czwartek (godz. 10-16)
  • 20 listopad - piątek (godz. 10-16)

Udział w Dniach Otwartych jest bezpłatny.

Wymagana jest wcześniejsza rejestracja TUTAJ[PDF]

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe powstają w Polsce od 2015 roku. Przedstawiamy najnowszy raport o stanie powstających i obowiązujących uchwał krajobrazowych, w ośmiu największych miastach Polski (G8). Ten raport będzie szczególny, ponieważ po ponad 8-miu latach oczekiwania uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie – czy ustawa jest zgodna z konstytucją?
Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764