logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w dziale strategii VMLY&R

  PR 20.08.2020, przeczytano 1166 razy
ilustracja

Małgorzata Dajczer oraz Łukasz Tarnowski od początku sierpnia objęli nowe stanowiska w strukturach agencji. Jako strategy group head koordynują pracę zespołów strategicznych VMLY&R.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-dziale-strategii-vmlyandr,388161,artykul.html

Małgorzata Dajczer - z branżą reklamową związana od 8 lat, w VMLY&R od 2018 roku. Doświadczenie zdobywała w agencjach &Sons Strategy Consultants, McCann Worldgroup, DDB&tribal, PZL oraz Leo Burnett, pracując dla takich klientów i marek jak L’Oreal Paris, Coca-Cola, Wyborowa, Bank Pekao SA, Aviva, PZU, Żywiec, Alior Bank, Tesco, Nestle. Jako strategy group head odpowiada za nadzór oraz merytoryczne i menadżerskie wsparcie zespołów strategicznych agencji VMLY&R. Będzie również kontynuowała pracę dla dotychczasowych klientów - projekty na poziomie regionalnym dla marek: Cheetos, Activia, Danone Core, Danonino. Ponadto, jest odpowiedzialna za strategiczny leadership i wsparcie merytoryczne całej grupy Danone - Dairy i Water, PepsiCo, IKEA oraz GSK.

Na swoim koncie ma pracę przy Projekcie 30/90 dla Wyborowej, który został nagrodzony 4 srebrnymi nagrodami KTR oraz 2 statuetkami MIXX Awards. Odpowiada również za strategiczną część nagrodzonej 6 statuetkami KTR oraz brązowym Effie kampanii „Niestraszki” dla PZU. Dwukrotnie była prelegentką Kongresu Badaczy Rynku i Opinii organizowanym przez PTBRiO. Ukończyła Psychologię na Uniwersytecie SWPS w Warszawie oraz Projektowanie Graficzne na Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Prywatnie entuzjastka warszawskiej Hali Mirowskiej. Zarówno na poziomie społecznym i estetycznym, który opisała w zaprojektowanym przez siebie fun zinie - „Bruk”. Z poziomu gastronomii poleca Budkę Wodza nr 17 dla łaknących kulinarnych eksperymentów.

Łukasz Tarnowski - w VMLY&R od prawie 7 lat. Z branżą reklamową związany od 2011 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w głównym biurze VMLY&R w Kansas City oraz w agencji McCann Worldgroup. W tym czasie odpowiadał za przygotowanie strategii reklamowych dla takich klientów jak L’Oreal Paris, Garnier, Maybelline, Mastercard, Electrolux, Heyah, EB, Żywiec, T-Mobile, Specjal, Lidl, mBank, Żywiec Zdrój, Nutricia, 3M, IKEA, Lay’s, XL Energy Drink, Ford, NAPA, Launchcode, Purdy czy Minwax. Na nowo objętym stanowisku odpowiada za nadzór strategiczny grup klienckich, m.in. Pernod Ricard, T-Mobile, Grupa Żywiec oraz strategiczny leadership przy przetargach oraz projektach dla nowych klientów agencji.

Ma na swoim koncie pracę przy projektach nagradzanych na konkursach branżowych takich jak Effie, KTR czy Innovation. Trzykrotnie był prelegentem Kongresu Badaczy Rynku i Opinii, na którym otrzymał Nagrodę Publiczności za wystąpienie na XVII edycji wydarzenia, za prezentację „Failcore: o tym, jak porażka spotyka się z sukcesem i uznaniem”. Rok później został zaproszony do Rady Programowej kolejnego wydarzenia, gdzie współodpowiadał za sformułowanie tematu przewodniego kongresu oraz dobór prelegentów. Brał udział w Konferencji BGŻ: Stół 2020: Biznes dobrze wyserwowany, gdzie prowadził panel na temat trendów biznesu żywieniowego. Ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studia podyplomowe na Uniwersytecie SWPS. Jest jednym z założycieli Króliczej Nory - eksperckiej sieci twórców i interpretatorów młodej kultury. W Dużym Formacie można przeczytać wywiad, w którym mówił o ówczesnej sytuacji kultury młodego pokolenia. Zapytany o zainteresowania odpowiada: "Wszystko, co nie jest piłką nożną".

ilustracjastrzałka

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764