logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Awanse w dziale strategii VMLY&R

  PR 20.08.2020, przeczytano 1398 razy
ilustracja

Małgorzata Dajczer oraz Łukasz Tarnowski od początku sierpnia objęli nowe stanowiska w strukturach agencji. Jako strategy group head koordynują pracę zespołów strategicznych VMLY&R.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/awanse-w-dziale-strategii-vmlyandr,388161,artykul.html

Małgorzata Dajczer - z branżą reklamową związana od 8 lat, w VMLY&R od 2018 roku. Doświadczenie zdobywała w agencjach &Sons Strategy Consultants, McCann Worldgroup, DDB&tribal, PZL oraz Leo Burnett, pracując dla takich klientów i marek jak L’Oreal Paris, Coca-Cola, Wyborowa, Bank Pekao SA, Aviva, PZU, Żywiec, Alior Bank, Tesco, Nestle. Jako strategy group head odpowiada za nadzór oraz merytoryczne i menadżerskie wsparcie zespołów strategicznych agencji VMLY&R. Będzie również kontynuowała pracę dla dotychczasowych klientów - projekty na poziomie regionalnym dla marek: Cheetos, Activia, Danone Core, Danonino. Ponadto, jest odpowiedzialna za strategiczny leadership i wsparcie merytoryczne całej grupy Danone - Dairy i Water, PepsiCo, IKEA oraz GSK.

Na swoim koncie ma pracę przy Projekcie 30/90 dla Wyborowej, który został nagrodzony 4 srebrnymi nagrodami KTR oraz 2 statuetkami MIXX Awards. Odpowiada również za strategiczną część nagrodzonej 6 statuetkami KTR oraz brązowym Effie kampanii „Niestraszki” dla PZU. Dwukrotnie była prelegentką Kongresu Badaczy Rynku i Opinii organizowanym przez PTBRiO. Ukończyła Psychologię na Uniwersytecie SWPS w Warszawie oraz Projektowanie Graficzne na Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Prywatnie entuzjastka warszawskiej Hali Mirowskiej. Zarówno na poziomie społecznym i estetycznym, który opisała w zaprojektowanym przez siebie fun zinie - „Bruk”. Z poziomu gastronomii poleca Budkę Wodza nr 17 dla łaknących kulinarnych eksperymentów.

Łukasz Tarnowski - w VMLY&R od prawie 7 lat. Z branżą reklamową związany od 2011 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w głównym biurze VMLY&R w Kansas City oraz w agencji McCann Worldgroup. W tym czasie odpowiadał za przygotowanie strategii reklamowych dla takich klientów jak L’Oreal Paris, Garnier, Maybelline, Mastercard, Electrolux, Heyah, EB, Żywiec, T-Mobile, Specjal, Lidl, mBank, Żywiec Zdrój, Nutricia, 3M, IKEA, Lay’s, XL Energy Drink, Ford, NAPA, Launchcode, Purdy czy Minwax. Na nowo objętym stanowisku odpowiada za nadzór strategiczny grup klienckich, m.in. Pernod Ricard, T-Mobile, Grupa Żywiec oraz strategiczny leadership przy przetargach oraz projektach dla nowych klientów agencji.

Ma na swoim koncie pracę przy projektach nagradzanych na konkursach branżowych takich jak Effie, KTR czy Innovation. Trzykrotnie był prelegentem Kongresu Badaczy Rynku i Opinii, na którym otrzymał Nagrodę Publiczności za wystąpienie na XVII edycji wydarzenia, za prezentację „Failcore: o tym, jak porażka spotyka się z sukcesem i uznaniem”. Rok później został zaproszony do Rady Programowej kolejnego wydarzenia, gdzie współodpowiadał za sformułowanie tematu przewodniego kongresu oraz dobór prelegentów. Brał udział w Konferencji BGŻ: Stół 2020: Biznes dobrze wyserwowany, gdzie prowadził panel na temat trendów biznesu żywieniowego. Ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studia podyplomowe na Uniwersytecie SWPS. Jest jednym z założycieli Króliczej Nory - eksperckiej sieci twórców i interpretatorów młodej kultury. W Dużym Formacie można przeczytać wywiad, w którym mówił o ówczesnej sytuacji kultury młodego pokolenia. Zapytany o zainteresowania odpowiada: "Wszystko, co nie jest piłką nożną".

ilustracjastrzałka

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wizz Air i PHD z największą kampanią od czasu pandemii
Wizz Air, we współpracy z domem mediowym PHD, rusza z największą od czasów pandemii kampanią reklamową w Polsce. Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki wśród aktywnych mieszkańców czterech kluczowych aglomeracji: Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Poznania, a także promocja wybranych destynacji podróży.
Mimaki JV200-160: ekosolwent Roll-to-Roll
Mimaki Europe wprowadza na rynek nową, łatwą w obsłudze drukarkę roll-to-roll, zaprojektowaną do wydajnej produkcji wysokiej jakości oznakowania – JV200-160. Wykorzystując atramenty ekosolwentowe i funkcje zapewniające niezawodne, wydajne działanie drukarki i wyjątkową jakość druku, JV200-160 rozszerza już bogate portfolio produktów Mimaki dla rynku grafiki...
KERRIS wygrywa przetarg na obsługę social media marki OSHEE
Agencja KERRIS została wybrana do kompleksowej obsługi działań w mediach społecznościowych marki OSHEE. W ramach współpracy agencja zajmie się prowadzeniem kanałów marki na Facebooku, Instagramie i TikToku.
Dan Cake rusza z drugą odsłoną kampanii Jedz jak chcesz
Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake: „Wybieraj jak chcesz”. Zaplanowane są zarówno długofalowe i wielokanałowe działania wizerunkowe, jak i intensywna komunikacja produktowa.
Hand Made z kampanią dla marki Duda
Agencja reklamowa Hand Made realizuje działania w ramach najnowszej kampanii marki Duda. W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiada między innymi za kampanię telewizyjną oraz kompleksową organizację loterii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764