AZAGroup, do której należą popularne sklepy internetowe Born2Be oraz Renee, poszerzyła współpracę z Value Media o zaplanowanie i zakup TV. Dom mediowy we współpracy z agencją SalesTube obsługują już obie marki w Polsce w zakresie marketingu efektywnościowego, automatyzacji marketingu oraz analityki internetowej.
AZAGroup, która opiera swój biznes na e-commerce i technologicznych innowacjach, od kwietnia we współpracy z Value Media realizuje kampanię telewizyjną dla marki Born2Be. Również w maju w największych stacjach telewizyjnych emitowany jest już spot wizerunkowy marki pod hasłem „Odkrywaj więcej!” z udziałem warszawskiego kolektywu Princess Rap. Kampania została zaplanowana w oparciu o dane zebrane i przeanalizowane przez zespół Intelligence Division agencji SalesTube.
- Po zrealizowaniu wspólnej kampanii digitalowej z Value Media i SalesTube w wrześniu 2018 roku, zdecydowaliśmy się rozszerzyć współpracę o planowanie i zakup telewizji. Od samego początku zależało nam na współpracy z agencją o wysokich kompetencjach technologicznych, która jest w stanie zmierzyć wpływ tv na sprzedaż e-commerce w segmencie fashion - mówi Paulina Ciecierska, Brand Manager marki Born2Be.
Jest to krok w kierunku działań omnichanelowych zaplanowanych na podstawie analityki zachowań kupujących online po doświadczeniach z marką w kanałach offline.
- Sklepy internetowe należące do AZAGroup mają ogromny potencjał i bardzo szybko się rozwijają. Łączenie kanałów komunikacji oraz mierzenie ich wpływu na sprzedaż i odwiedziny w sklepie, umożliwia nam jeszcze lepsze optymalizowanie kampanii. Co z tym związane - mamy wpływ na pozytywną zmianę biznesu klienta - mówi Anna Dzierzędzka, Chief Growth Officer Value Media.
Źródło: Group One