logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Azagroup poszerza współpracę z Value Media o planowanie i zakup TV

  PR 09.05.2019, przeczytano 677 razy
ilustracjastrzałka

AZAGroup, do której należą popularne sklepy internetowe Born2Be oraz Renee, poszerzyła współpracę z Value Media o zaplanowanie i zakup TV. Dom mediowy we współpracy z agencją SalesTube obsługują już obie marki w Polsce w zakresie marketingu efektywnościowego, automatyzacji marketingu oraz analityki internetowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/azagroup-poszerza-wspolprace-z-value-media-o-planowanie-i-zakup-tv,382351,artykul.html

AZAGroup, która opiera swój biznes na e-commerce i technologicznych innowacjach, od kwietnia we współpracy z Value Media realizuje kampanię telewizyjną dla marki Born2Be. Również w maju w największych stacjach telewizyjnych emitowany jest już spot wizerunkowy marki pod hasłem „Odkrywaj więcej!” z udziałem warszawskiego kolektywu Princess Rap. Kampania została zaplanowana w oparciu o dane zebrane i przeanalizowane przez zespół Intelligence Division agencji SalesTube.

- Po zrealizowaniu wspólnej kampanii digitalowej z Value Media i SalesTube w wrześniu 2018 roku, zdecydowaliśmy się rozszerzyć współpracę o planowanie i zakup telewizji. Od samego początku zależało nam na współpracy z agencją o wysokich kompetencjach technologicznych, która jest w stanie zmierzyć wpływ tv na sprzedaż e-commerce w segmencie fashion - mówi Paulina Ciecierska, Brand Manager marki Born2Be.

Jest to krok w kierunku działań omnichanelowych zaplanowanych na podstawie analityki zachowań kupujących online po doświadczeniach z marką w kanałach offline.

- Sklepy internetowe należące do AZAGroup mają ogromny potencjał i bardzo szybko się rozwijają. Łączenie kanałów komunikacji oraz mierzenie ich wpływu na sprzedaż i odwiedziny w sklepie, umożliwia nam jeszcze lepsze optymalizowanie kampanii. Co z tym związane - mamy wpływ na pozytywną zmianę biznesu klienta - mówi Anna Dzierzędzka, Chief Growth Officer Value Media.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764