Ponad 3 tysiące sklepów w ponad 1100 polskich miast i miejscowości, 16 centrów dystrybucyjnych w całym kraju, a od 21 lipca 2020 r. także profil na LinkedIn – Biedronka od teraz jest jeszcze bliżej swoich klientów. „Dzielimy się wiedzą, budujemy zaangażowanie, nie sprzedajemy” – to główne zasady, w oparciu o które na profilu Biedronki sieć będzie informować o ważnych wydarzeniach dla klientów oraz pokazywać dobre wzorce działań z zakresu odpowiedzialności społecznej.
We wtorek, 21 lipca, wystartował profil Biedronki na portalu LinkedIn. Treści publikowane na profilu będą przybliżały Biedronkę jako największego prywatnego pracodawcę w Polsce i sieć, którą każdego dnia w ponad 3 tysiącach lokalizacji odwiedza ponad 4,1 mln klientów. LinkedIn będzie również miejscem, w którym czytelnicy dowiedzą się więcej o misji sieci, nakierowanej na zrównoważony rozwój z poszanowaniem środowiska i w oparciu o wieloletnie partnerstwa handlowe.
- W Biedronce udowodniliśmy, że potrafimy spełniać oczekiwania naszych interesariuszy, przede wszystkim klientów a także pracowników, partnerów handlowych, akcjonariuszy i całego otoczenia. To nasza misja, którą łączymy ze zrównoważonym rozwojem wszystkich polskich regionów, w których działamy - Luis Araujo, Dyrektor Generalny Jerónimo Martins Polska S.A.
Na LinkedIn oficjalne profile firmowe ma ponad 30 mln przedsiębiorstw z całego świata. Od dzisiaj także Biedronka będzie aktywnie obecna w tej przestrzeni. Na świecie z największej profesjonalnej sieci społecznościowej LinkedIn korzysta ponad 630 mln użytkowników. W Polsce jest ich ponad 2,7 mln. Większość użytkowników platformy to profesjonaliści, w tym dyrektorzy i menedżerowie, z którymi Biedronka jako wiodąca marka handlowa od teraz będzie się regularnie komunikowała za pośrednictwem LinkedIn z wykorzystaniem materiałów foto i video. Na portalu LinkedIn profil ma również Fundacja Biedronki. Jej misją jest niesienie pomocy osobom starszym i przyczynianie się do poprawy ich jakości życia.
Źródło: Biedronka