logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Big-Active z nową kampanią herbat zielonych

  PR 07.10.2021, przeczytano 694 razy
ilustracjastrzałka

W debiutującym z początkiem października spocie reklamowym marka Big-Active zaprasza konsumentów do odkrywania nowego wymiaru przyjemności. Kampania promocyjna herbat zielonych potrwa do połowy listopada w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych oraz na platformach VoD i na youtube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/big-active-z-nowa-kampania-herbat-zielonych,393286,artykul.html

Herbaty zielone marki Big-Active to wyjątkowe kompozycje dużych liści herbaty z egzotycznymi owocami i barwnymi płatkami kwiatów, które tworzą wyraziste i nieoczywiste połączenia smakowe. To właśnie intrygujący smak i aromat herbat zielonych marki, wyróżniający markę na rynku, sprawia, że konsumenci sięgają po jej produkty.

I to właśnie te cechy stały się pretekstem do stworzenia nowego spotu reklamowego. Zrealizowana w tym roku reklama to świeże spojrzenie na markę i zaproszenie konsumenta do jej świata, w którym każda filiżanka naparu to źródło wielowymiarowej przyjemności. Dzięki niestandardowemu ukazaniu w nim zielonej herbaty powstał film przypominający o nowoczesnym i innowacyjnym charakterze Big-Active, w którym filiżanka herbaty zielonej sprawia, że codzienność zmienia się w moment pełen przyjemności.

- Nasza nowa reklama to pierwszy tak odważny spot w historii marki. Konsumenci zobaczą w nim coś więcej niż sam produkt. Zależało nam na odwołaniu się do emocji i przyjemności, która wiąże się z naszymi herbatami zielonymi. Chcieliśmy przekazać konsumentom, że zielona herbata może pobudzić zmysły i przenieść nas do świata pełnego kolorów, aromatów i smaków. W ten sposób powstał film wpisujący się w trendy komunikacyjne, bardzo zmysłowy, kobiecy, dynamiczny i pełen magii. Nasz nowy spot doskonale oddaje charakter marki i naszych konsumentów: świadomych, poszukujących nowych doznań i przywiązujących wagę do wysokiej jakości produktów. - mówi Marzena Walczak, brand manager Big-Active, odpowiedzialna za wszystkie działania marki.

Za kreację spotu odpowiada agencja Mullenlowe. Produkcją zajął się dom produkcyjny WatchOut Studio. Reżyserię powierzono Martynie Iwańskiej, a zakup mediów domowi mediowemu MediaCom.

Nowa reklama to także okazja do zaprezentowania efektu niedawnej metamorfozy opakowań herbat zielonych w wariancie ekspresowym. Dla wygodniejszego zaparzania, do biodegradowalnej torebki z suszem dodano sznureczek z zawieszką, a całość zamknięto w oddzielnych kopertkach, dzięki czemu herbata dłużej zachowuje smak i aromat. Zmianie uległy także opakowania herbat: ich projekt wzbogacono m. in. o oznaczenia ułatwiające segregację odpadów.

Źródło: Herbapol-Lublin

www.herbapol.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764