logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Billboard-x zbudował sieć konstrukcji reklamowych dla Bolix S.A.

  PR 30.03.2017, przeczytano 499 razy

Billboard-X specjalizuje się w produkcji konstrukcji do reklam wielkoformatowych, w szczególności wykorzystywanych do ekspozycji reklam przy autostradach i drogach ekspresowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/billboard-x-zbudowal-siec-konstrukcji-reklamowych-dla-bolix-s.a.,32000,artykul.html

W ostatnich miesiącach firma Billboard-X wyprodukowała oraz zamontowała sieć wielkoformatowych konstrukcji dla firmy BOLIX S.A, będącej wiodącym producentem chemii budowlanej w Polsce. Konstrukcje reklamowe, będące elementem kampanii wizerunkowej firmy BOLIX S.A., stanęły wzdłuż dróg oraz bezpośrednio przy węzłach komunikacyjnych.

Po rygorystycznym wyborze ofert do kampanii zostały wybrane konstrukcje reklamowe typu standard o formacie ekspozycji 12x4m. Tak dobrana wielkość pozwala na skuteczne dotarcie z przekazem marketingowym przy jednoczesnym ograniczeniu efektu "przytłaczania" zbyt dużymi reklamami.

Wybrane przez firmę BOLIX S.A. konstrukcje są obecnie najbezpieczniejszymi tego typu produktami w branży. Każda konstrukcja jest projektowana i obliczana przez uprawnionego do tego projektanta, co gwarantuje bezpieczeństwo dla otoczenia. Stelaże wykonane są w całości ze stali, cynkowane ogniowo oraz obciążane na gruncie za pomocą bloczków betonowych. Całość charakteryzuje się najwyższą jakością i estetyką wykonania, co stanowi dodatkowy atut.

- Bezpieczeństwo w przypadku reklam wielkoformatowych jest kluczowe. Produkując nasze konstrukcje kładziemy olbrzymi nacisk na to, by były one solidne i bezpieczne. Nad procesami produkcji zawsze czuwa projektant i doświadczony inżynier. To właśnie jakość i bezpieczeństwo naszych konstrukcji zostały docenione przez firmę BOLIX S.A. co stanowi dla nas powód do wielkiej dumy. - mówi Dawid Stanisz, właściciel firmy Billboard-X.

Źródło: Billboard-X


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: Billboard-X

(Dawid Stanisz)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oyakata z nową kampanią i loterią promocyjną „O Ya! Ka Kasa!”
Wystartowała kampania marki OYAKATA (Ajinomoto), producenta dań i zup instant z makaronem, promująca nowe smaki z linii azjatyckiej i japońskiej. Kampanię wspiera loteria konsumencka z hasłem „O YA! KA KASA!”.
Salony Agata: Ambasadorki marki promują kolekcję Qubik w nowym spocie TV
Każdy z nas marzy o idealnej kuchni. Dlatego sieć Salonów Agata przygotowała ofertę dla wszystkich tych, którzy chcą szybko, funkcjonalnie, a co ważne – jakościowo zaprojektować tę przestrzeń. Klienci marki mogą skorzystać z szerokiej oferty mebli modułowych Qubik, dzięki którym stworzą kuchnię pod wymiar pomieszczenia. W najnowszym spocie reklamowym z udziałem...
Historia Polskich Marek – nowy projekt fotograficzny PAP
Polska Agencja Prasowa ruszyła z projektem fotograficznym Historia Polskich Marek, w ramach którego organizuje tematyczne wystawy archiwalnych zdjęć PAP. Na dedykowanej stronie będą publikowane unikatowe fotografie, artykuły i filmy pokazujące rozwój polskich przedsiębiorstw.
Co łączy Baranią Górę z Gdańskiem? Oczywiście - największa rzeka w Polsce! Pora ją posprzątać! Ekolog i podróżnik Dominik Dobrowolski, wspólnie z bankiem Credit Agricole i spółką EFL rozpoczynają wspólnie trzecią wielką akcję ekologiczną - Wiślaną Odyseję. W ciągu dziesięciu miesięcy posprzątają brzegi królowej polskich...
Rusza kolejna odsłona kampanii telewizyjnej Selgros Cash & Carry
„W Selgros zrealizujesz Twoją ulubioną listę zakupów” informuje najnowszy spot sieci handlowej Selgros Cash & Carry. Będzie on emitowany od 16 stycznia, inaugurując tym samym rozpoczęcie obchodów 25 lat obecności marki na polskim rynku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764