logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blended Talks, czyli nowy projekt marki Chivas

  PR 06.03.2020, przeczytano 2011 razy
ilustracja

Co się kryje za sukcesem i czy istnieje jeden uniwersalny przepis na jego osiągnięcie? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań w swoim nowym programie będzie szukał Jarosław Kuźniar. Rozpoczęty 13 lutego projekt Blended Talks to seria wywiadów z inspirującymi, polskimi osobistościami, w których wystąpią m.in. ambasadorowie kampanii „Success is a blend” marki Chivas, Magdalena Cielecka oraz Maciej Musiał. Odcinki, w których goście opowiedzą o swojej drodze do sukcesu będzie można oglądać na www.blendedtalks.onet.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blended-talks%2C-czyli-nowy-projekt-marki-chivas,385975,artykul.html

13 lutego br. ruszył projekt marki Chivas pod nazwą Blended Talks, realizowany we współpracy z Onet.pl oraz agencją Kuźniar Media. Seria wywiadów prowadzonych przez jednego z najbardziej charyzmatycznych dziennikarzy w Polsce – Jarosława Kuźniara – to projekt nawiązujący do zainaugurowanej w zeszłym roku kampanii „Success is a blend”, która udowadnia, że sukces jest pojęciem wielowymiarowym. Marka Chivas inspiruje i pokazuje, że nawet najmniejsze kroki w kierunku realizacji swoich marzeń mają znaczenie, a każdy z nas jest unikalnym blendem cech i umiejętności.

Doskonałym przykładem na poparcie filozofii marki będą goście zaproszeni do odcinków Blended Talks, którzy opowiedzą widzom programu jak wyglądała ich droga do sukcesu. Przed Jarosławem Kuźniarem usiądą nie tylko ambasadorzy kampanii „Success is a Blend” marki Chivas – Magdalena Cielecka oraz Maciej Musiał – lecz także m.in. Martyna Sztaba, zwyciężczyni konkursu Chivas Venture 2018, skierowanego do innowacyjnych, polskich, społecznie odpowiedzialnych start-upów, dziennikarz Witold Szabłowski oraz inne inspirujące osoby. Oprócz rozmaitych osiągnięć, gości łączy jedno: podobnie jak marka Chivas, wiedzą, że sukces ma wiele twarzy i rozumieją, że prowadzi do niego często bardzo wyboista droga.

- Mnogość sposobów na zrozumienie pojęcia sukcesu idzie w parze z nieskończoną ilością komponentów, które mogą się na niego składać. Sukces to bowiem nie tylko kwestia zasobności portfela – dla każdego z nas jest on czymś odmiennym. Dlatego właśnie gośćmi Blended Talks będą tak wyraziste osobowości, które inspirują nie tylko talentem, ale także determinacją, pasją i empatią, będąc tym samym potwierdzeniem, że „Success is a blend”. – mówi Beata Maciejczak, Brand Director kategorii marek prestiżowych w Wyborowa Pernod Ricard.

Wywiady będą udostępniane na stronie www.blendedtalks.onet.pl.

Za koncept kreatywny oraz produkcję formatu odpowiada Kuźniar Media. Za dobór i pozyskanie gwiazd odpowiada Stars4Brands sp. z o.o. Obsługę PR projektu realizuje Hill+Knowlton Strategies.

Źródło: Chivas

www.chivas.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764