logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blended Talks, czyli nowy projekt marki Chivas

  PR 06.03.2020, przeczytano 614 razy
ilustracja

Co się kryje za sukcesem i czy istnieje jeden uniwersalny przepis na jego osiągnięcie? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań w swoim nowym programie będzie szukał Jarosław Kuźniar. Rozpoczęty 13 lutego projekt Blended Talks to seria wywiadów z inspirującymi, polskimi osobistościami, w których wystąpią m.in. ambasadorowie kampanii „Success is a blend” marki Chivas, Magdalena Cielecka oraz Maciej Musiał. Odcinki, w których goście opowiedzą o swojej drodze do sukcesu będzie można oglądać na www.blendedtalks.onet.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blended-talks%2C-czyli-nowy-projekt-marki-chivas,385975,artykul.html

13 lutego br. ruszył projekt marki Chivas pod nazwą Blended Talks, realizowany we współpracy z Onet.pl oraz agencją Kuźniar Media. Seria wywiadów prowadzonych przez jednego z najbardziej charyzmatycznych dziennikarzy w Polsce – Jarosława Kuźniara – to projekt nawiązujący do zainaugurowanej w zeszłym roku kampanii „Success is a blend”, która udowadnia, że sukces jest pojęciem wielowymiarowym. Marka Chivas inspiruje i pokazuje, że nawet najmniejsze kroki w kierunku realizacji swoich marzeń mają znaczenie, a każdy z nas jest unikalnym blendem cech i umiejętności.

Doskonałym przykładem na poparcie filozofii marki będą goście zaproszeni do odcinków Blended Talks, którzy opowiedzą widzom programu jak wyglądała ich droga do sukcesu. Przed Jarosławem Kuźniarem usiądą nie tylko ambasadorzy kampanii „Success is a Blend” marki Chivas – Magdalena Cielecka oraz Maciej Musiał – lecz także m.in. Martyna Sztaba, zwyciężczyni konkursu Chivas Venture 2018, skierowanego do innowacyjnych, polskich, społecznie odpowiedzialnych start-upów, dziennikarz Witold Szabłowski oraz inne inspirujące osoby. Oprócz rozmaitych osiągnięć, gości łączy jedno: podobnie jak marka Chivas, wiedzą, że sukces ma wiele twarzy i rozumieją, że prowadzi do niego często bardzo wyboista droga.

- Mnogość sposobów na zrozumienie pojęcia sukcesu idzie w parze z nieskończoną ilością komponentów, które mogą się na niego składać. Sukces to bowiem nie tylko kwestia zasobności portfela – dla każdego z nas jest on czymś odmiennym. Dlatego właśnie gośćmi Blended Talks będą tak wyraziste osobowości, które inspirują nie tylko talentem, ale także determinacją, pasją i empatią, będąc tym samym potwierdzeniem, że „Success is a blend”. – mówi Beata Maciejczak, Brand Director kategorii marek prestiżowych w Wyborowa Pernod Ricard.

Wywiady będą udostępniane na stronie www.blendedtalks.onet.pl.

Za koncept kreatywny oraz produkcję formatu odpowiada Kuźniar Media. Za dobór i pozyskanie gwiazd odpowiada Stars4Brands sp. z o.o. Obsługę PR projektu realizuje Hill+Knowlton Strategies.

Źródło: Chivas

www.chivas.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Chivas i Cielecka?
Rozumiem.

Chivas i Musiał?
Ktoś się musiał pomylić.

avatar użytkownika
,

To jakiś nieudany aktor?  

brak ikonki
,

Jeden rabin powie, że udany, ale stu innych? Niekoniecznie.

Zresztą, spróbuj Chivasa i pomyśl czy Musiał do niego pasuje.
  

avatar użytkownika
,

Na razie mamy jeden głos na nie - Twój, a nie rabina, ale traktujemy go równie poważnie. Jednak stu innych miłośników tego szlachetnego trunku niekoniecznie podzieli Twoje odczucia...  

brak ikonki
,

Znaczy się nie piłeś Chivasa czy nie znasz dorobku Musiała?  

avatar użytkownika
,

To dalej indywidualna ocena, a sam słusznie postulowałeś aby kierować się raczej wiarygodnymi danymi statystycznymi. Znasz je?  

brak ikonki
,

Ale dlaczego miałbym, w ocenie smaku Chivasa czy dorobku aktorskiego Musiała, kierować się jakimiś danymi innymi niż mój własny dobry gust?
  

avatar użytkownika
,

Sam powiedz dlaczego - zwróciłeś uwagę że zdanie jednego rabina nie może być znaczące w tej dyskusji.  

brak ikonki
,

Taka anegdota.
Pewien restaurator przyjmował regularnie pewnego bogacza. Bogacz przychodził codziennie, w towarzystwie - jedli, pili kilka godzin, a po posiłku zawsze była kawa, whisky i cygara.
Ale nadeszły zmiany "ustrojowe" i innym klientom przybytku zapach dymu z cygar zaczął przeszkadzać.
Właściciel długo zastanawiał się jak pogodzić interesy bogacza, lubiącego zapalić po posiłku z interesami pozostałych klientów, tych niepalących. Koniec końców ugiął się pod presją niepalących klientów.
Kilka tygodni później okazało się, że przychody od niepalącej klienteli nie pokrywają kosztów prowadzenia lokalu i restauracja została zamknięta.
Bogacz... dalej je, pije i pali, w innym lokalu


Więc tak., czasem zdanie jednego rabina ma znaczenie.
  

avatar użytkownika
,

Czyli nie miałeś racji.   

brak ikonki
,

Ja właścicielowi podpowiadałem, żeby zrezygnował z klientów niepalących.
  

avatar użytkownika
,

Musiałbyś najpierw wiedzieć którzy to są w tym wypadku ci niepalący. Nie masz jednak o tym pojęcia - być może klienci podzielający Twoje gusta nie są w stanie zapewnić producentowi utrzymania? Bierzesz taką opcję pod uwagę?  

brak ikonki
,

Albo inaczej.
Nie warto wierzyć niepalącym, deklarującym, że jak nie będzie w knajpie dymu, to przyjdą, zjedzą, wypiją i dadzą zarobić.
  

avatar użytkownika
,

Być może producent tego trunku po prostu wie kupuje jego produkt i zamiast sięgać po barwne dykteryjki, sięga po twarde dane pokazujące właściwy profil odbiorcy reklamy? Bierzesz taką opcję pod uwagę?  

brak ikonki
,

Którego widza Musiała stać na Chivasa?
  

avatar użytkownika
,

Sądzisz że w Polsce poziom dochodów jest proporcjonalny do jakości gustu? Ciekawe założenie... Być może producenta nie stać na taką naiwność?  

brak ikonki
,

Nie jest.
I nadal obecność Musiała jest tu wątpliwa. A w zasadzie niewątpliwie omyłkowa.
  

avatar użytkownika
,

Jego emploi i osiągnięcia są zbyt wysokich, czy zbyt niskich lotów jak na gust przeciętnego konsumenta tego trunku w Polsce?  

brak ikonki
,

Z Chivasem skojarzyłbym Frycza, Chyrę, Gajosa, z młodszych Małaszyńskiego albo Dorocińskiego.

Musiała kojarzę z cherry za 5,49.
  

avatar użytkownika
,

Ale czym masz jakieś pojęcie z czym kojarzą tę markę klienci palący?  

brak ikonki
,

To zależy co palą.
  

Najnowsze w tym dziale

Plotery tnące Summa w walce z koronawirusem
W ostatnich tygodniach widzieliśmy, jak ważna jest ochrona zdrowia ludzi i jak potrzebna jest odzież ochronna przed koronawirusem, taka jak maski i fartuchy. Technologie cięcia firmy Summa mogą w tym pomóc i pomagają. W związku z tym, że koronawirus nadal rozprzestrzenia się na całym świecie, Summa chce wykorzystać swoje zasoby, aby zminimalizować w jak największym stopniu...
#jestesmyodpowiedzialni na drzwiach całej Polski
„STOP. Ktoś w tym domu ma ograniczoną odporność”. „Proszę zostawić przesyłkę pod drzwiami”.  „Jestem medykiem, nie zastawiaj mi auta”. Tysiące charakterystycznych kart z apelami pojawia się w ostatnich dniach na drzwiach mieszkań i za szybami aut w całej Polsce. Akcję #JESTEŚMYODPOWIEDZIALNI wymyśliła i prowadzi łódzka firma...
Polski oddział OPPO, wiodącego w skali globalnej producenta urządzeń mobilnych, z początkiem kwietnia 2020, rozpoczyna współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.
Skyn zachęca ludzi do pozostania w domu globalną akcją „Stay and f*** at home”
Ruch społeczny został zapoczątkowany w mediach społecznościowych hashtag’iem #staythefhome. Marka nawołuje do tego, aby w ramach bezpieczeństwa „zrobić sobie dobrze i zostać w domu”.
Tyskie: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”
Tyskie startuje z nową kampanią w ramach platformy komunikacji „Przejdźmy na TY” pod hasłem: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764