logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blended Talks, czyli nowy projekt marki Chivas

  PR 06.03.2020, przeczytano 1798 razy
ilustracja

Co się kryje za sukcesem i czy istnieje jeden uniwersalny przepis na jego osiągnięcie? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań w swoim nowym programie będzie szukał Jarosław Kuźniar. Rozpoczęty 13 lutego projekt Blended Talks to seria wywiadów z inspirującymi, polskimi osobistościami, w których wystąpią m.in. ambasadorowie kampanii „Success is a blend” marki Chivas, Magdalena Cielecka oraz Maciej Musiał. Odcinki, w których goście opowiedzą o swojej drodze do sukcesu będzie można oglądać na www.blendedtalks.onet.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blended-talks%2C-czyli-nowy-projekt-marki-chivas,385975,artykul.html

13 lutego br. ruszył projekt marki Chivas pod nazwą Blended Talks, realizowany we współpracy z Onet.pl oraz agencją Kuźniar Media. Seria wywiadów prowadzonych przez jednego z najbardziej charyzmatycznych dziennikarzy w Polsce – Jarosława Kuźniara – to projekt nawiązujący do zainaugurowanej w zeszłym roku kampanii „Success is a blend”, która udowadnia, że sukces jest pojęciem wielowymiarowym. Marka Chivas inspiruje i pokazuje, że nawet najmniejsze kroki w kierunku realizacji swoich marzeń mają znaczenie, a każdy z nas jest unikalnym blendem cech i umiejętności.

Doskonałym przykładem na poparcie filozofii marki będą goście zaproszeni do odcinków Blended Talks, którzy opowiedzą widzom programu jak wyglądała ich droga do sukcesu. Przed Jarosławem Kuźniarem usiądą nie tylko ambasadorzy kampanii „Success is a Blend” marki Chivas – Magdalena Cielecka oraz Maciej Musiał – lecz także m.in. Martyna Sztaba, zwyciężczyni konkursu Chivas Venture 2018, skierowanego do innowacyjnych, polskich, społecznie odpowiedzialnych start-upów, dziennikarz Witold Szabłowski oraz inne inspirujące osoby. Oprócz rozmaitych osiągnięć, gości łączy jedno: podobnie jak marka Chivas, wiedzą, że sukces ma wiele twarzy i rozumieją, że prowadzi do niego często bardzo wyboista droga.

- Mnogość sposobów na zrozumienie pojęcia sukcesu idzie w parze z nieskończoną ilością komponentów, które mogą się na niego składać. Sukces to bowiem nie tylko kwestia zasobności portfela – dla każdego z nas jest on czymś odmiennym. Dlatego właśnie gośćmi Blended Talks będą tak wyraziste osobowości, które inspirują nie tylko talentem, ale także determinacją, pasją i empatią, będąc tym samym potwierdzeniem, że „Success is a blend”. – mówi Beata Maciejczak, Brand Director kategorii marek prestiżowych w Wyborowa Pernod Ricard.

Wywiady będą udostępniane na stronie www.blendedtalks.onet.pl.

Za koncept kreatywny oraz produkcję formatu odpowiada Kuźniar Media. Za dobór i pozyskanie gwiazd odpowiada Stars4Brands sp. z o.o. Obsługę PR projektu realizuje Hill+Knowlton Strategies.

Źródło: Chivas

www.chivas.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Chivas i Cielecka?
Rozumiem.

Chivas i Musiał?
Ktoś się musiał pomylić.

avatar użytkownika
,

To jakiś nieudany aktor?  

,

Jeden rabin powie, że udany, ale stu innych? Niekoniecznie.

Zresztą, spróbuj Chivasa i pomyśl czy Musiał do niego pasuje.
  

avatar użytkownika
,

Na razie mamy jeden głos na nie - Twój, a nie rabina, ale traktujemy go równie poważnie. Jednak stu innych miłośników tego szlachetnego trunku niekoniecznie podzieli Twoje odczucia...  

,

Znaczy się nie piłeś Chivasa czy nie znasz dorobku Musiała?  

avatar użytkownika
,

To dalej indywidualna ocena, a sam słusznie postulowałeś aby kierować się raczej wiarygodnymi danymi statystycznymi. Znasz je?  

,

Ale dlaczego miałbym, w ocenie smaku Chivasa czy dorobku aktorskiego Musiała, kierować się jakimiś danymi innymi niż mój własny dobry gust?
  

avatar użytkownika
,

Sam powiedz dlaczego - zwróciłeś uwagę że zdanie jednego rabina nie może być znaczące w tej dyskusji.  

,

Taka anegdota.
Pewien restaurator przyjmował regularnie pewnego bogacza. Bogacz przychodził codziennie, w towarzystwie - jedli, pili kilka godzin, a po posiłku zawsze była kawa, whisky i cygara.
Ale nadeszły zmiany "ustrojowe" i innym klientom przybytku zapach dymu z cygar zaczął przeszkadzać.
Właściciel długo zastanawiał się jak pogodzić interesy bogacza, lubiącego zapalić po posiłku z interesami pozostałych klientów, tych niepalących. Koniec końców ugiął się pod presją niepalących klientów.
Kilka tygodni później okazało się, że przychody od niepalącej klienteli nie pokrywają kosztów prowadzenia lokalu i restauracja została zamknięta.
Bogacz... dalej je, pije i pali, w innym lokalu


Więc tak., czasem zdanie jednego rabina ma znaczenie.
  

avatar użytkownika
,

Czyli nie miałeś racji.   

,

Ja właścicielowi podpowiadałem, żeby zrezygnował z klientów niepalących.
  

avatar użytkownika
,

Musiałbyś najpierw wiedzieć którzy to są w tym wypadku ci niepalący. Nie masz jednak o tym pojęcia - być może klienci podzielający Twoje gusta nie są w stanie zapewnić producentowi utrzymania? Bierzesz taką opcję pod uwagę?  

,

Albo inaczej.
Nie warto wierzyć niepalącym, deklarującym, że jak nie będzie w knajpie dymu, to przyjdą, zjedzą, wypiją i dadzą zarobić.
  

avatar użytkownika
,

Być może producent tego trunku po prostu wie kupuje jego produkt i zamiast sięgać po barwne dykteryjki, sięga po twarde dane pokazujące właściwy profil odbiorcy reklamy? Bierzesz taką opcję pod uwagę?  

,

Którego widza Musiała stać na Chivasa?
  

avatar użytkownika
,

Sądzisz że w Polsce poziom dochodów jest proporcjonalny do jakości gustu? Ciekawe założenie... Być może producenta nie stać na taką naiwność?  

,

Nie jest.
I nadal obecność Musiała jest tu wątpliwa. A w zasadzie niewątpliwie omyłkowa.
  

avatar użytkownika
,

Jego emploi i osiągnięcia są zbyt wysokich, czy zbyt niskich lotów jak na gust przeciętnego konsumenta tego trunku w Polsce?  

,

Z Chivasem skojarzyłbym Frycza, Chyrę, Gajosa, z młodszych Małaszyńskiego albo Dorocińskiego.

Musiała kojarzę z cherry za 5,49.
  

avatar użytkownika
,

Ale czym masz jakieś pojęcie z czym kojarzą tę markę klienci palący?  

,

To zależy co palą.
  

avatar użytkownika
,

Czyli nie masz pojęcia kim jest przeciętny konsument tego trunku w Polsce, jakie ma gust i upodobania - a oceniasz w jakim stopniu wizerunek endorsera dostosowany jest do do tych preferencji?  

,

Klyjent kupujący w biedzie najtańsze faje, nie pije Sziwasa.
Klient kupujący Cohiby może.

  

avatar użytkownika
,

Obnoszenie się z drogim cygarem ma świadczyć od dobrym guście? Tak sądzą krytycy kulinarni?  

,

Nie.
Ale świadczy o zamożności, która jest niezbędna by pić Chivasa.
  

avatar użytkownika
,

A Ty oceniasz zamożność, czy gusta? Bo zdaje się, że mówiłeś o tym drugim, a te dwie sprawy rzadko idą w parze. Producent doskonale o tym wie, natomiast Ty bazujesz na jakichś wyobrażeniach wykreowanych przez reklamę tego trunku. Jej zadanie to przekonać odbiorców, że to produkt dla ludzi z klasą i oznaka tej klasy. Tyle, że ludzie z klasą nie potrzebują się oznaczać ani oglądać reklam aby sięgać po szlachetne trunki. Ten wizerunek jest kreowany na użytek bogatych buraków z drogim cygarem w zębach - to oni są tymi palaczami, którzy utrzymują restauratora.  

,

A nie można ocenić z dwóch różnych perspektyw?

  

,

I nadal, nawet jeśli przyjąć taką optykę, Musiał za ch... nie pasuje do Chivasa.  

avatar użytkownika
,

Ale może pasuje do upodobań tych co utrzymują producenta?  

,

Że niby zatrudniają go dla własnej satysfakcji?  

avatar użytkownika
,

Pogubiłeś się. Producent zatrudnia go dla satysfakcji utrzymujących producenta klientów.   

,

Wierzysz, że pijący Chivasa mogą lubić Musiała?

Musiał-eś coś ostatnio pić.
Chivasa?
  

avatar użytkownika
,

Operujesz wizerunkiem konsumenta tego trunku stworzonym na użytek reklamy.   

,

Operuję korelacją cena-celebryta.  

avatar użytkownika
,

Mylisz się. To jest Twoja korelacja, sugerujesz się tym co Tobie pasuje stylistycznie do tej ceny. Prawdziwej kilienteli, wśród której mogą być ludzie jedynie aspirujący do świata przedstawianego w reklamie tego produktu, z dobrym gustem kojarzyć się może zupełnie coś innego niż Tobie bądź teoretycznym bohaterom komunikacji marketingowej tej marki. Z tym że Ty możesz się dawać nabierać na tę komunikację i nie grozi to niczym ani Tobie ani producentowi. Producent zaś nie powinien ulegać własnej reklamie, ale bazować na danych rynkowych o swojej klienteli. Z pewnością je zna i do nich dopasowuje przekaz marketingowy.  

,

Klient wie, klient się zna, klient bada i analizuje...
i wybiera Musiała.

Nie słyszysz zgrzytu, gdy to czytasz na głos?
  

avatar użytkownika
,

Żeby oceniać czy coś zgrzyta trzeba by mieć wiedzę na temat klienta. Ty jej nie masz, więc możesz co najwyżej słuchać samego siebie. Niezależnie od tego jak wysublimowany masz gust i smak, dla tej dyskusji jest to metodologia jałowa poznawczo.  

,

A skąd wiesz, że nie mam?

Aaa wiem, uznałeś, że skoro Ty nie masz to inni też?
  

avatar użytkownika
,

Gdybyś miał to byś się nimi pochwalił, zamiast ograniczać się do fantazji na temat tej klienteli, opartych na marketingowym wizerunku wykreowanym przez producenta na użytek promocji.  

,

Signs nie jest miejscem w którym warto się czymkolwiek chwalić.
Ale to już pisałem.
  

avatar użytkownika
,

Cieszymy się że jesteśmy dla Ciebie miejscem na tyle ważnym, że angażujesz się w jego ocenę. Ta sprawa nie ma jednak żadnego związku z tematem dyskusji, w której potrzebna byłaby wiedza na temat klienteli marki Chivas i jej gustów. Tak wiedza pozwoliłaby określić jakie cechy powinien mieć kandydat na osobę kojarzoną z wizerunkiem marki i czy ten konkretny aktor spełnia te wymagania.   

Najnowsze w tym dziale

Zielona kampania Energi Obrotu
Z natury dobra energia – to hasło przewodnie najnowszej eko-kampanii Energi Obrotu, spółki z Grupy ORLEN. Kampania jest skierowane do gospodarstw domowych i ma zachęcać do inwestycji w ekologiczne i energooszczędne rozwiązania: fotowoltaikę oraz wprowadzone niedawno do oferty pompy ciepła. Ogólnopolska kampania Energi Obrotu ma wzmacniać jej wizerunek wśród...
Żabka Jush - aktywacja promocyjna z dowozami w plener
Żabka Jush w najnowszej kampanii wizerunkowej podkreśla, że jest obecna wszędzie tam, gdzie jej użytkownicy. Działaniom towarzyszy aktywacja konsumencka, polegająca na polowaniu na ukryte w przestrzeni miejskiej, a także w sieci kody promocyjne. Kampania pod hasłem  „Zamawiaj tam, gdzie się dzieje! Do domu i w plener” potrwa do ostatniego dnia sierpnia.
Streetcom z kampanią influencerską pizzy Feliciana Dr. Oetkera
Agencja Streetcom została wybrana do  realizacji działań z zakresu Influencer Marketingu. Agencja przygotowała oraz realizuje kampanię z 40 mikroinfluencerami dla marki Pizzy Feliciana Dr. Oetkera. W kampanii pokazywane są topowe smaki pizzy oraz roślinne nowości – dwa smaki pizzy Feliciana Vegan.
Prosta droga do zawału w kampanii świadomościowej skierowana do młodych
„Serca pilnuj, z prawdą ramię w ramię. Nie jesteś nieśmiertelny, życie to nie film!” – w hiphopowym klipie śpiewa Mikołaj Mądrzyk - Mikser, raper. O tym, że niezdrowa dieta, używki i stres to realne zagrożenie dla zdrowia i ryzyko wystąpienia zawału serca także w młodym wieku, w nowej kampanii świadomościowej „Prosta droga do zawału”  młodych Polaków kreatywnie...
Bakalland kontynuuje komunikację pod hasłem „Jesz, co dobre”
Marka Bakalland w nowej odsłonie prowadzi od połowy marca wielokanałową komunikację marketingową 360˚ pod hasłem „JESZ, co dobre”. Działania obejmują m.in. reklamę w TV, influencer i digital marketing, akcje in-store oraz OOH/DOOH. Outdoorowa część kampanii właśnie nabrała rozpędu. Ważnym punktem kampanii są działania w przestrzeni miejskiej i galeriach handlowych. 24...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764