logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother bezpłatnie przedłuża gwarancję na wybrane urządzenia do 5 lat

  PR 08.11.2018, przeczytano 201 razy
ilustracjastrzałka

1 listopada br. ruszyła specjalna promocja firmy Brother. Polega ona na bezpłatnym przedłużeniu gwarancji ONSITE do 5 lat na poszczególne urządzenia. Warunkiem jest zarejestrowanie urządzeń objętych promocją na stronie internetowej w promocyjnym terminie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-bezplatnie-przedluza-gwarancje-na-wybrane-urzadzenia-do-5-lat,380057,artykul.html

Już od  1 listopada br. po zakupie jednego z modeli objętych akcją, klienci otrzymają bezpłatną, wydłużoną gwarancję ONSITE, która będzie trwać do 5 lat od daty zakupu produktu. Jest ona przyznawana po zakupie wybranych urządzeń. Warunkiem jej otrzymania jest posiadanie obowiązującej w Polsce karty gwarancyjnej oraz co najważniejsze, zarejestrowanie urządzenia na stronie internetowej firmy Brother www.brother.pl/support/warranty-page w czasie trwania akcji. Po spełnieniu tych warunków okres gwarancji ulegnie bezpłatnemu przedłużeniu do 5 lat.

Co więc zyskują klienci, którzy w okresie 1.11.2018 do 31.12.2018 zarejestrują swój produkt? Jeśli w trakcie okresu gwarancyjnego niezbędne będzie wykonanie naprawy, to firma Brother pokryje wszelkie koszty wynikające z tej naprawy. Dotyczy to również kosztów prac naprawczych, części zamiennych, które są niezbędne do przywrócenia właściwego działania urządzenia oraz w zależności od rodzaju stosowanej gwarancji, kosztów transportu urządzenia do i z autoryzowanego serwisu Brother, ponieważ obsługa i ewentualny serwis danego produktu musi być przeprowadzona przez autoryzowany punkt serwisowy Brother. 5-letnia gwarancja nie dotyczy materiałów eksploatacyjnych oraz okresowej konserwacji i naprawy lub wymiany części z powodu ich normalnego zużycia w trakcie eksploatacji.

Lista urządzeń objętych akcją:

Urządzenia laserowe kolorowe:

Drukarki:

  • HL-L8260CDW
  • HL-L8360CDW
  • HL-L9310CDW

Urządzenia wielofunkcyjne DCP:

  • DCP-L8410CDW

Urządzenia wielofunkcyjne MFC:

  • MFC-L8690CDW
  • MFC-L8900CDW
  • MFC-L9570CDW

Urządzenia laserowe monochromatyczne:

Drukarki:

  • HL-L5000D
  • HL-L5100DN
  • HL-L5200DW
  • HL-L6300DW
  • HL-L6400DW

Urządzenia wielofunkcyjne DCP:

  • DCP-L5500DN
  • DCP-L6600DW

Urządzenia wielofunkcyjne MFC:

  • MFC-L5700DN
  • MFC-L5750DW
  • MFC-L6800DW
  • MFC-L6900DW

Więcej szczegółów dotyczących bezpłatnego przedłużenia okresu gwarancji do 5 lat oraz warunki promocji są dostępne TUTAJ

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#SportPrzeciwHomofobii: Kampania społeczna KPH
Gwiazda piłki nożnej, mistrzyni świata w żeglarstwie, mistrz świata w brazylijskim Jiu-jitsu, mistrz Polski w Muay Thai, pływaczka paraolimpijska, wicemistrz Europy w Jiu-jitsu i trener MMA... Cała siódemka, jako pierwsi sportowcy i sportsmenki w Polsce wzięli udział w kampanii #SportPrzeciwHomofobii wyrażając swój sprzeciw wobec homofobii w środowisku sportowym.
Nie daj się wymienić na robota: Kampania szkoły programowania Codecool
Już za dziesięć lat 90 proc. obecnych kompetencji zawodowych ulegnie dezaktualizacji – wynika zbadania  „Future of Skills. Employment in 2030”.  Rynek pracy, a także otaczająca nas rzeczywistość z pewnością będą wyglądać zupełnie inaczej, a to za sprawą dynamicznie postępującej robotyzacji. Czy maszyny zabiorą nam pracę? Odpowiedzi na to pytanie stara się udzielić...
Premiera nowego logo Infoshare
Zakończył się pierwszy etap prac nad nową linią wizualną Infoshare, konferencji o nowych technologiach organizowanej w Gdańsku. Marka pokazała nowe logo. Zmiany są ściśle związane z obraniem nowego kierunku komunikacji marki. Infoshare w pełnej nowej odsłonie zobaczymy 8 maja podczas otwarcia 13. edycji wydarzenia w gdańskim Amber Expo.
Z połową lutego właściciel marki MOWI – Mowi Poland S.A. (wcześniej Marine Harvest), największy na świecie producent i przetwórca łososia atlantyckiego, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Agencja jest odpowiedzialna za strategię i implementację działań PR skierowanych do konsumentów i sektora HORECA.
Komunikacja Plus strategicznym partnerem ABSL
Komunikacja Plus została Partnerem Strategicznym ABSL, organizacji zrzeszającej kluczowe podmioty z branży nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Ścisła współpraca obejmować będzie obszar komunikacji wizerunkowej i employer brandingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764