logo
WIADOMOŚCI

Brother bezpłatnie przedłuża gwarancję na wybrane urządzenia do 5 lat

  PR 08.11.2018, przeczytano 119 razy
ilustracjastrzałka

1 listopada br. ruszyła specjalna promocja firmy Brother. Polega ona na bezpłatnym przedłużeniu gwarancji ONSITE do 5 lat na poszczególne urządzenia. Warunkiem jest zarejestrowanie urządzeń objętych promocją na stronie internetowej w promocyjnym terminie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-bezplatnie-przedluza-gwarancje-na-wybrane-urzadzenia-do-5-lat,380057,artykul.html

Już od  1 listopada br. po zakupie jednego z modeli objętych akcją, klienci otrzymają bezpłatną, wydłużoną gwarancję ONSITE, która będzie trwać do 5 lat od daty zakupu produktu. Jest ona przyznawana po zakupie wybranych urządzeń. Warunkiem jej otrzymania jest posiadanie obowiązującej w Polsce karty gwarancyjnej oraz co najważniejsze, zarejestrowanie urządzenia na stronie internetowej firmy Brother www.brother.pl/support/warranty-page w czasie trwania akcji. Po spełnieniu tych warunków okres gwarancji ulegnie bezpłatnemu przedłużeniu do 5 lat.

Co więc zyskują klienci, którzy w okresie 1.11.2018 do 31.12.2018 zarejestrują swój produkt? Jeśli w trakcie okresu gwarancyjnego niezbędne będzie wykonanie naprawy, to firma Brother pokryje wszelkie koszty wynikające z tej naprawy. Dotyczy to również kosztów prac naprawczych, części zamiennych, które są niezbędne do przywrócenia właściwego działania urządzenia oraz w zależności od rodzaju stosowanej gwarancji, kosztów transportu urządzenia do i z autoryzowanego serwisu Brother, ponieważ obsługa i ewentualny serwis danego produktu musi być przeprowadzona przez autoryzowany punkt serwisowy Brother. 5-letnia gwarancja nie dotyczy materiałów eksploatacyjnych oraz okresowej konserwacji i naprawy lub wymiany części z powodu ich normalnego zużycia w trakcie eksploatacji.

Lista urządzeń objętych akcją:

Urządzenia laserowe kolorowe:

Drukarki:

  • HL-L8260CDW
  • HL-L8360CDW
  • HL-L9310CDW

Urządzenia wielofunkcyjne DCP:

  • DCP-L8410CDW

Urządzenia wielofunkcyjne MFC:

  • MFC-L8690CDW
  • MFC-L8900CDW
  • MFC-L9570CDW

Urządzenia laserowe monochromatyczne:

Drukarki:

  • HL-L5000D
  • HL-L5100DN
  • HL-L5200DW
  • HL-L6300DW
  • HL-L6400DW

Urządzenia wielofunkcyjne DCP:

  • DCP-L5500DN
  • DCP-L6600DW

Urządzenia wielofunkcyjne MFC:

  • MFC-L5700DN
  • MFC-L5750DW
  • MFC-L6800DW
  • MFC-L6900DW

Więcej szczegółów dotyczących bezpłatnego przedłużenia okresu gwarancji do 5 lat oraz warunki promocji są dostępne TUTAJ

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Architektura spersonalizowana elementem brandingu TME
Budynki biurowe w naszym otoczeniu powstają jak grzyby po deszczu. W krajobrazie wielkich miast przywykliśmy już do zunifikowanej, utylitarnej architektury kodu kreskowego, która oferuje luksusowe, choć najczęściej pozbawione indywidualizmu biurowce pod wynajem. Rzadziej inwestorzy decydują się na budowę obiektu biurowego ściśle dopasowanego do ich własnych potrzeb – budynku,...
Durex w kampanii profilaktyki AIDS
Karolina Gilon i Jakob Kosel w polskiej odsłonie globalnej kampanii Durex, zachęcają do tego, by „uprawiać seks i ratować życie” (Have Sex and Save Lives). Za projekt, który swoim zasięgiem obejmuje OOH, kina, digital oraz social media, odpowiadają agencje VMLY&R Poland, Papaya, LiquidThread oraz Zenith.
Black Friday, Cyber Monday oraz zakupy świąteczne stanowią dla detalistów i producentów ostatnią prostą w handlowym maratonie roku. Ze względu na rosnący udział zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych na tym etapie istotną rolę odegra kanał sprzedaży online, z każdym rokiem coraz ważniejszy element w strategii omnichannel.
Spółka Centrum Targowo-Kongresowe, zarządzająca obiektem Global Expo wybudowanym na dawnych terenach FSO, podpisała 5-letnią umowę o współpracy z Health and Beauty Media należącą do wiodącego organizatora targów kosmetycznych w Europie – Health and Beauty Group. W ramach kontraktu w latach 2019-2023 na terenie niedawno otwartego, nowoczesnego centrum przy...
Dom mediowy Value Media, zdobywa budżet reklamowy iSpot, największego polskiego dystrybutora produktów Apple. Współpraca, nawiązana w drodze przetargu, ma charakter długofalowy i obejmuje działania w kanałach cyfrowych. Value Media odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów. Doradztwem, analityką oraz optymalizacją procesu sprzedaży zajmie się...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone