logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother uzupełnia ofertę o kompaktowe i ciche drukarki laserowe

  PR 18.01.2018, przeczytano 1367 razy
ilustracjastrzałka
HL-L2312D

Aktualna oferta firmy Brother została uzupełniona o trzy nowe, niezawodne i kompaktowe urządzenia z serii L2000. Modele HL-L2372DN, HL-L2352DW oraz HL-L2312D to monochromatyczne drukarki laserowe, oferujące dużą wydajność za rozsądną cenę. Przeznaczone są dla firm stawiających na niskie koszty użytkowania oraz bezproblemową eksploatację.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-uzupelnia-oferte-o-kompaktowe-i-ciche-drukarki-laserowe,35156,artykul.html

Naturalnym środowiskiem pracy nowych modeli Brother HL-L2372DN, HL- L2352DW i HL-L2312D jest małe biuro lub środowisko domowe. Urządzenia stanowią uzupełnienie aktualnej oferty o modele oferujące wyłącznie funkcję drukowania. To produkty, które oferują wyjątkowo korzystny, niski koszt eksploatacji. Charakteryzują się niewielkimi rozmiarami, co pozwala na umieszczenie ich praktycznie w dowolnym miejscu.

W przypadku HL-L2352DW jest to jeszcze łatwiejsze, ponieważ drukarka oferuje łączność bezprzewodową. Wszystkie wymienione modele mają funkcję drukowania z urządzeń mobilnych. Obsługują aplikacje, takie jak iPrint&Scan, przeznaczoną dla urządzeń przenośnych działających pod kontrolą systemów Android oraz iOS, oraz Apple AirPrint.

Drukarki pozwalają na szybkie generowanie czarno-białych dokumentów – ich prędkość pracy wynosi 30 stron na minutę (HL-L2352DW oraz HL-L2312D). HL-L2372DN jest nieznacznie szybszy, generuje do 34 stron na minutę. Urządzenia są standardowo wyposażone w tonery pozwalające wydrukować do 700 stron. Możliwe jest także zastosowanie tonerów pozwalających drukować do 1 200 lub do 3 000 stron. Kolejnym atutem nowych drukarek jest ich cicha praca, która zapewnia komfort drukowania nawet dużej ilości dokumentów. Głośność urządzeń podczas działania przy pełnej prędkości nie przekracza 50 dB.

Nowe urządzenia oferują pracę w „trybie ekologicznym” (Eco Mode), który wprowadza drukarkę w tryb uśpienia, kiedy nie jest używana. Redukuje to pobór energii, zmniejszając koszty codziennej eksploatacji. Jej ponowne wybudzenie i wejście w „tryb gotowości” zajmuje w zależności od modelu zaledwie do 9 sekund. W przypadku wszystkich trzech urządzeń możliwe jest automatyczne, dwustronne drukowanie, co pozwoli na dodatkowe oszczędności na materiałach biurowych. Wymienione urządzenia wyposażone są w podajniki o pojemności do 250 arkuszy.

Laserowe drukarki Brother HL-L2352DW, HL-L2372DN oraz HL-L2312D są objęte 3-letnią gwarancją.

Źródło: Brother

www.brother.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
Awans i nowy dział strategii w Imagine
Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.
Bazarnik w gronie Członków PIAP
Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.
Epson: pokaz najnowszych urządzeń do druku fotograficznego na Film Video Foto 2019
Tegoroczna edycja najstarszej imprezy w branży fotograficznej i filmowej w Polsce, zostanie zorganizowana od 23 do 25 maja w Łodzi. Na targach oczywiście nie zabraknie firmy Epson, która zaprezentuje najnowsze rozwiązania z zakresu druku fotograficznego.
Monday - agencja komunikacji rozpoczyna współpracę w zakresie PR i digital z nowymi klientami z obszaru gamingu. Do portfolio dołączają wydawcy gier Ubisoft oraz Quantic Dream.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764