logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon Europe: dwa transfery do zespołu kierowniczego druku produkcyjnego

  PR 27.06.2022, przeczytano 753 razy
ilustracja
Alicia Cifré Trassierra

Canon Europe poinformował o dwóch ważnych transferach do europejskiego działu sprzedaży i marketingu w obszarze druku produkcyjnego. Alicia Cifré Trassierra objęła stanowisko Vice President, Production Print Direct Sales, a Jennifer Kolloczek – European Planning, Marketing & Innovation Senior Director. Obie ekspertki rozpoczęły pracę w nowych rolach od 1 czerwca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-europe%3A-dwa-transfery-do-zespolu-kierowniczego-druku-produkcyjnego,396391,artykul.html

Alicia Cifré Trassierra – European Vice President, Production Print Direct Sales

Alicia Cifré Trassierra będzie odpowiedzialna za wdrażanie strategii rynkowych w obszarze druku produkcyjnego dla regionu EMEA. W ramach swoich zadań będzie współpracować z działem druku cyfrowego i rozwiązań dla biznesu, a także będzie odpowiedzialna za przygotowywanie planów rozwoju czy strategii wejścia na rynek.

Ponad 30 lat pracy w branży – w tym 12 lat spędzonych w Canon Spain – sprawia, że Alicia posiada nieocenione doświadczenie, które z pewnością już wkrótce przyda jej się w nowej roli. W swojej karierze zajmowała rozliczne stanowiska, pracując w obszarze kontroli biznesowej, planowania, budżetowania, prognozowania oraz sprzedaży. Ostatnio Alicia pracowała jako Head of Production Sales w Canon Spain, a poprzednio – jako Director of Production Printing Products.

Bezpośrednim przełożonym Alicii będzie Taz Nakamasu, Executive Vice President, Digital Printing & Solutions w Canon Europe.

– Wiedza Alicii i jej doświadczenie w Canon z pewnością wspomogą nas w codziennej pracy. To prawdziwa przyjemność przywitać ją w naszym dziale kierowniczym – komentuje Taz Nakamasu.

Jennifer Kolloczek - European Planning, Marketing & Innovation Senior Director, Production Print

Jennifer Koloczek na stanowisku European Planning, Marketing & Innovation Senior Director będzie zajmować się marketingiem i planowaniem rozwoju wszystkich procesów druku produkcyjnego w obszarze EMEA. Przez ponad 20 lat pracy w branży druku nabyła ogromnego doświadczenia poprzez m.in. zarządzanie produktem oraz planowanie rozwoju firmy.

Wcześniej, Jennifer zajmowała kilka różnych stanowisk w ramach firmy Océ, zarówno w niemieckiej (Poing) jak i holenderskiej siedzibie (Venlo). W 2014 roku przeprowadziła się do Stanów Zjednoczonych, aby zasilić szeregi Regional Sales Headquarters w Canon USA, a następnie National Sales Organisation w Canon Solutions America. A ostatnio zajmowała stanowisko Director – Graphic Arts w Canon Production Printing, gdzie koncentrowała się na przyspieszeniu wdrażania rozwiązań inkjetowych w obszarze grafiki artystycznej.

Bezpośrednim przełożonym Jennifer Kolloczek będzie Hiro Imamura, VP of Marketing & Innovation, Digital Printing & Solutions, Canon Europe.

– Wciąż poszukujemy możliwości wyjścia naprzeciw potrzebom naszych klientów. Tym bardziej jesteśmy dumni, że osoba o tak ogromnym doświadczeniu jak Jennifer wesprze nasze działania w ramach zespołu marketingu EMEA Production Print. Jestem pewien, że ogromna wiedza Jennifer pozwoli rozwinąć portfolio produktów Canon, a tym samym jeszcze lepiej dostosować naszą ofertę do zmiennych uwarunkowań rynkowych – podkreśla Hiro Imamura.

ilustracjastrzałka

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764