logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Ciekawy display zza oceanu: Przykłady nagród POPAI

  PR 26.10.2017, przeczytano 4625 razy
ilustracjastrzałka

Wspominaliśmy już o tym, gdzie powinny być ustawione materiały POS, jak powinny wyglądać ekspozytory reklamowe, aby przyciągnąć klienta oraz jak sprawdzają się w ich produkcji takie techniki jak cyfrowy, w tym druk UV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ciekawy-display-zza-oceanu%3A-przyklady-nagrod-popai,34258,artykul.html

Warto jednak rzucić okiem, jak ta teoria wygląda w praktyce, czyli zerknąć na już wyprodukowane, a co więcej wyróżnione displaye. Przyjrzymy się kliku nagrodzonym w plebiscycie POPAI OMA (Outstanding Merchandising Awards) 2014. POPAI to stowarzyszenie gromadzące producentów POS z całego świata. Wszystkie standy, na które postanowiliśmy wam akurat tym razem zwrócić uwagę, pochodzą natomiast z samych Stanów Zjednoczonych.

Zaczaruj sobie Święta

Display „Make the Holidays Magical” został stworzony, aby skupić uwagę konsumentów na bożonarodzeniowych słodkościach firmy Nabisco. Wzrok przyciąga wymyślny projekt, łączący postać zabawkowego żołnierza, choinkę oraz bramę pod zdobionym łukiem i napisem, wzywającym właśnie do zaczarowania świąt. Żywe kolory, ewidentnie kojarzące się z Gwiazdką, sprawią, że ten display reklamowy na pewno nie pozostanie niezauważony.
 

 

Żeby zdrowe zęby mieć, trzeba tylko chcieć!

Paleta podłogowa prezentująca produkty firmy Colgate została skonstruowana w taki sposób, aby uświadomić konsumentom, jak ważna jest różnorodna i codzienna higiena jamy ustnej i że oprócz pasty i szczoteczki jest jeszcze wiele środków, ułatwiających zachowanie zdrowych zębów. Display wyposażony jest w takie półki, szufladki i przegródki, aby produkty na nim umieszczone znajdowały się w lokalizacji wygodnej dla użytkownika.

ilustracjastrzałka

Jak z bajki

Interaktywny display Infinity, prezentujący klientom produkty związane z filmami animowanymi Disneya, zapewnia użytkownikom, zarówno tym małym, jak i dużym, wspaniałą zabawę. Klient może umieścić figurkę-bohatera danej bajki na dotykowym ekranie, ustawionym poziomo i tym samym uzyskać informacje na temat tej postaci, a także zagrać w różnorodne gry z jej udziałem. Stand zawiera również wbudowany monitor, oświetlenie typu LED oraz chip RFID. Tego typu ekspozytory reklamowe pokazują, w jaki sposób produkcja POS może wpleść najnowsze technologie w jego konstrukcję.

ilustracjastrzałka

Pałeczkami

Restauracje azjatyckie w ostatnich latach stały się bardzo popularne na całym świecie. Wielu klientów na pewno kojarzy również chińskie dania na wynos podawane w kartonikach o specyficznym kształcie. Fakt ten postanowiła wykorzystać agencja RockTenn, tworząc display dla produktów marki Simple Asia TOTO w formie otwartego kartonika, z którego wystają pałeczki. Wielu użytkownikom pewnie na sam widok „pocieknie ślinka”.

ilustracjastrzałka

A takie przykłady można by mnożyć i mnożyć. Nie przegapcie kolejnych postów, bo wraz z nimi zabierzemy was w kolejne zakątki świata POS!

Ewa Studniarek

Źródło: POSperita

posperita.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W dzisiejszym świecie marketingu, w którym konsumenci są coraz bardziej wymagający, a konkurencja nieustannie rośnie, standardowe rozwiązania przestają robić wrażenie. Klienci oczekują nie tylko wysokiej jakości usług i produktów, ale także indywidualnego podejścia. Właśnie dlatego personalizacja stała się jednym z najważniejszych trendów w branży reklamowej. Jednym z...
Kampanie edukacyjne – jak to robią w wodociągach?
Zmiana postaw społecznych poprzez kampanie edukacyjne to duże wyzwanie, które wymaga dobrego pomysłu i przyciągnięcia uwagi lokalnej społeczności. Aby dotrzeć z przekazem do mieszkańców, trzeba im uświadomić, że problem poruszany w kampanii faktycznie ich dotyczy, a dobre nawyki poprawią jakość życia w najbliższym otoczeniu.
Historia opakowań na jajka - wielkanocne inspiracje z Antalis
Opakowania na jajka, choć często niedoceniane, to prawdziwy przykład ludzkiej kreatywności i innowacyjności. Od prostych słomianych koszyków po nowoczesne, ekologiczne wytłaczanki – ich historia pokazuje, jak design i technologia ewoluowały, by sprostać praktycznym potrzebom.
Cięcie laserowe w reklamie i poligrafii: precyzja, która robi różnicę
Współczesna poligrafia i reklama nieustannie dążą do innowacji, które umożliwiają tworzenie produktów o coraz wyższej jakości, większej estetyce i lepszym dopasowaniu do indywidualnych potrzeb klienta. W tym kontekście jedną z technologii, która w ostatnich latach zdobywa coraz większą popularność, jest cięcie laserowe. Ta nowoczesna metoda obróbki materiałów nie tylko...
Deepfake’i dotknęły już 3/4 firm. Wkrótce prześcigną ataki ransomware
Choć dezinformacja i fake newsy kojarzą się głównie z polityką i działaniami grup cyberprzestępców pracujących na zlecenia rządów, to skutki tych zjawisk mogą dotyczyć także biznesu i zagrażać rentowności, a nawet przetrwaniu firm.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764