logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Ciekawy display zza oceanu: Przykłady nagród POPAI

  PR 26.10.2017, przeczytano 4082 razy
ilustracjastrzałka

Wspominaliśmy już o tym, gdzie powinny być ustawione materiały POS, jak powinny wyglądać ekspozytory reklamowe, aby przyciągnąć klienta oraz jak sprawdzają się w ich produkcji takie techniki jak cyfrowy, w tym druk UV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ciekawy-display-zza-oceanu%3A-przyklady-nagrod-popai,34258,artykul.html

Warto jednak rzucić okiem, jak ta teoria wygląda w praktyce, czyli zerknąć na już wyprodukowane, a co więcej wyróżnione displaye. Przyjrzymy się kliku nagrodzonym w plebiscycie POPAI OMA (Outstanding Merchandising Awards) 2014. POPAI to stowarzyszenie gromadzące producentów POS z całego świata. Wszystkie standy, na które postanowiliśmy wam akurat tym razem zwrócić uwagę, pochodzą natomiast z samych Stanów Zjednoczonych.

Zaczaruj sobie Święta

Display „Make the Holidays Magical” został stworzony, aby skupić uwagę konsumentów na bożonarodzeniowych słodkościach firmy Nabisco. Wzrok przyciąga wymyślny projekt, łączący postać zabawkowego żołnierza, choinkę oraz bramę pod zdobionym łukiem i napisem, wzywającym właśnie do zaczarowania świąt. Żywe kolory, ewidentnie kojarzące się z Gwiazdką, sprawią, że ten display reklamowy na pewno nie pozostanie niezauważony.
 

 

Żeby zdrowe zęby mieć, trzeba tylko chcieć!

Paleta podłogowa prezentująca produkty firmy Colgate została skonstruowana w taki sposób, aby uświadomić konsumentom, jak ważna jest różnorodna i codzienna higiena jamy ustnej i że oprócz pasty i szczoteczki jest jeszcze wiele środków, ułatwiających zachowanie zdrowych zębów. Display wyposażony jest w takie półki, szufladki i przegródki, aby produkty na nim umieszczone znajdowały się w lokalizacji wygodnej dla użytkownika.

ilustracjastrzałka

Jak z bajki

Interaktywny display Infinity, prezentujący klientom produkty związane z filmami animowanymi Disneya, zapewnia użytkownikom, zarówno tym małym, jak i dużym, wspaniałą zabawę. Klient może umieścić figurkę-bohatera danej bajki na dotykowym ekranie, ustawionym poziomo i tym samym uzyskać informacje na temat tej postaci, a także zagrać w różnorodne gry z jej udziałem. Stand zawiera również wbudowany monitor, oświetlenie typu LED oraz chip RFID. Tego typu ekspozytory reklamowe pokazują, w jaki sposób produkcja POS może wpleść najnowsze technologie w jego konstrukcję.

ilustracjastrzałka

Pałeczkami

Restauracje azjatyckie w ostatnich latach stały się bardzo popularne na całym świecie. Wielu klientów na pewno kojarzy również chińskie dania na wynos podawane w kartonikach o specyficznym kształcie. Fakt ten postanowiła wykorzystać agencja RockTenn, tworząc display dla produktów marki Simple Asia TOTO w formie otwartego kartonika, z którego wystają pałeczki. Wielu użytkownikom pewnie na sam widok „pocieknie ślinka”.

ilustracjastrzałka

A takie przykłady można by mnożyć i mnożyć. Nie przegapcie kolejnych postów, bo wraz z nimi zabierzemy was w kolejne zakątki świata POS!

Ewa Studniarek

Źródło: POSperita

posperita.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gextrecs. Brandglow dla Polskiej Agencji Kosmicznej
GEXTRECS (GOVSATCOM Extreme Events Civil Security Service) to projekt realizowany w ramach programu Horyzont Europa m.in. przez Polską Agencję Kosmiczną. Jego celem jest przygotowanie innowacyjnych scenariuszy oraz realizacja demonstracji dotyczących sytuacji kryzysowych przy wykorzystaniu usług bezpiecznej łączności satelitarnej dla użytkowników rządowych, czyli GOVSATCOM.
Jak social media mieszają w demokracji algorytmami rekomendującymi treści
Sensacyjne nagłówki klikają się lepiej niż wyważone polemiki. To sprawia, że są też bardziej widoczne na platformach społecznościowych, takich jak Facebook, bo ich algorytmy premiują „angażujące” treści. W czasie kampanii wyborczej ten wyścig po uwagę może mieć poważne konsekwencje.
Wiele plotek, w tym te, które miały zepchnąć Google z tronu lidera wyszukiwarek. Nic takiego się nie stało, ale nowe rozwiązania od Open AI mogą zrewolucjonizować nasze życie. Podróże bez znajomości języka będą jeszcze łatwiejsze, ale coś dla siebie dostaną też duże marki. Nowy ChatGPT będzie mógł odczytywać nasze emocje “na żywo”, a to...
Outreach Marketing - tajna broń marketera
Marka, która chce dotrzeć z wartościowym contentem do odbiorców, musi mierzyć się z wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest budowanie widoczności w sieci. Aby ten cel osiągnąć, marketerzy i SEO-wcy korzystają z różnych strategii i działań, które pozwalają zwiększyć widoczność marki online, co nie jest...
Konsumenci zaczynają flirtować z botami w contact center
Boty oparte o sztuczną inteligencję to już codzienność w contact center, a nasz stosunek do nich szybko się zmienia. Wraz z coraz większą biegłością botów w swobodnej komunikacji na dowolny temat, wyraźnie zaczynamy je lubić. Do tego stopnia, że cześć z nas zaczyna nawet z botami flirtować podczas załatwiania standardowych spraw związanych z obsługą – wynika z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764