logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Coca-Cola rusza ze świąteczną kampanią

  PR 10.11.2017, przeczytano 821 razy
ilustracjastrzałka

Każdego roku Coca-Cola zaskakuje swoich konsumentów wyjątkową kampanią wzmacniającą pozycję marki jako niekwestionowanego lidera świątecznej okazji. Tym razem skala zaplanowanych aktywności i zasięg są jeszcze większe niż dotychczas. Za sprawą limitowanej edycji świecących w ciemności butelek 0,5l, najbardziej rozpoznawalna marka świata zachęci do podziękowań bliskim i – dosłownie - doda Świętom blasku. Koncept marketingowy z hasłem Powiedz „Dziękuję” z Coca-Cola będzie miał szerokie wsparcie mediowe. Oprócz tego w komunikacji ponownie pojawią się kultowe ciężarówki!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/coca-cola-rusza-ze-swiateczna-kampania,34446,artykul.html

Powiedz „Dziękuję” z Coca-Cola

Święta to magiczny czas, któremu towarzyszą niezwykła, radosna atmosfera i prezenty, ale również przygotowania, za którymi stoją najbliżsi wkładający w nie swój wysiłek. To właśnie z myślą o nich powstała tegoroczna kampania Coca-Cola, zachęcająca  konsumentów do tego, by podziękowali wszystkim tym, którzy czynią Święta wyjątkowymi. „Dziękuję Mistrzyni wypieków”, „Dziękuję Umilaczu długich wieczorów”, „Dziękuję Pomocniku Mikołaja”, „Dziękuję Rozplątywaczu lampek choinkowych” – inspiruje Coca-Cola i zachęca, by zdecydować komu i za co chcemy podziękować w nadchodzące Święta.

Coca-Cola – dosłownie – doda Świętom blasku

W okresie świątecznym w sklepach pojawi się limitowana edycja butelek Coca-Cola opatrzonych w etykiety z wyjątkowymi, oryginalnymi podziękowaniami dla bliskich. Zróżnicowane w zależności od wielkości opakowania i dostosowane do grup docelowych hasła zachęcą do zakupu i dzielenia się produktem. Ale to nie wszystko! Coca-Cola dosłownie – doda Świętom blasku – etykiety na butelkach 0,5 l Coca-Cola Original i Coca-Cola Zero Cukru dodatkowo będą świecić w ciemności.

- Coca-Cola od lat zaskakuje konsumentów z okazji Świąt. W ubiegłym roku przygotowaliśmy specjalną butelkę PET o pojemności 0,5 l z „kokardką”, która spotkała się z ogromnym zainteresowaniem. W nadchodzące Święta również nie zabraknie nowości. Tegoroczne etykiety to absolutna innowacja w segmencie opakowań i pierwsza taka realizacja na polskim rynku. Niezwykłe opakowania zyskają szerokie wsparcie w komunikacji świątecznej – mówi Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola.

Skala, moc i zasięg

Świąteczna kampania Coca-Cola startuje 6 listopada i potrwa do końca grudnia. Dzięki wykorzystaniu różnych narzędzi i kanałów komunikacji będzie obecna w całej Polsce. Skala zaplanowanych aktywności i zasięg są jeszcze większe niż w ubiegłym roku. Na konsumentów czekać będzie mnóstwo nowości, ale nie zabraknie również tradycyjnych elementów.

W listopadzie w telewizji i sieci Multikino pojawią się aż dwa świąteczne spoty. W odpowiedzi na prośby i oczekiwania konsumentów, marka m.in. powraca z komunikacją legendarnych ciężarówek przemierzających drogę w rytm kultowego „Coraz bliżej Święta…”. Oprócz tego, utwór doczeka się również całkiem nowej, odświeżonej wersji.

Koncept marketingowy „Dziękuję” znajdzie swoje odzwierciedlenie w dedykowanych materiałach POS wyjaśniających ideę etykiety i wspierających sprzedaż limitowanej edycji butelek. Zasięgi uzupełni reklama OOH obejmująca nośniki wielkoformatowe w całym kraju oraz plasowania w galeriach handlowych i na ekranach bankomatów. Jak co roku, kampania będzie miała również silne wsparcie w digitalu i social mediach na kanałach marki oraz współpracujących z nią kluczowych, wysokozasięgowych influencerów. Oczywiście nie zabraknie także kultowej już Świątecznej Trasy Ciężarówek Coca-Cola. Nowością będzie natomiast cykliczny program contentowy w Polsacie, który wystartuje 1 grudnia z emisją w prime-time przed „Wydarzeniami”.

Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za kreację mediów i dużych formatów – McCann WorldGroup, za przygotowanie materiałów BTL – agencja Fortis, za obsługę w social media – SMG LiquidThread. Organizacją Świątecznej Trasy Ciężarówek zajmuje się agencja eventowa Pankreator. Działania PR powierzono Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Źródło: Coca-Cola

www.cocacola.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764