logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza telewizyjna kampania Kredytu Pocztowego

  PR 10.11.2017, przeczytano 606 razy
ilustracjastrzałka

12 listopada br. (niedziela) rozpoczyna się nowa kampania reklamowa Banku Pocztowego promująca Kredyt Pocztowy, który do 31 grudnia 2017 r. dostępny jest na promocyjnych warunkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-telewizyjna-kampania-kredytu-pocztowego,34445,artykul.html

Scenariusz najnowszego spotu reklamowego Banku Pocztowego bazuje na narracji prowadzonej w oparciu o dialog dwóch gołębi pocztowych – ojca i syna. Na przykładzie bohaterów spotu - mieszkańców małego miasteczka, ojciec odpowiada na trudne pytania swojego syna dotyczące świata finansów i odwiecznego dylematu – czy pieniądze dają szczęście?

- Dla każdego z bohaterów spotu, tak jak w życiu, szczęście oznacza spełnienie marzeń. Każde z nich może być zupełnie inne, ale Bank Pocztowy i jego oferta Kredytu Pocztowego jest właśnie po to, by pomóc w ich realizacji – mówi Beata Dawidziuk, Dyrektor Departamentu Marketingu i Public Relations Banku Pocztowego. - Przekaz reklamowy oparty jest na wartościach: autorytecie ojca, który buduje więź z dzieckiem, ucząc je świata. Spot podkreśla też, jak ważne są dobre sąsiedzkie relacje, również w kontekście działalności Banku Pocztowego, którego usługi i produkty dostępne są w placówkach Banku i Poczty Polskiej – najbliżej, po sąsiedzku, tuż za rogiem - dodaje.

Reklama telewizyjna emitowana będzie od 12 listopada do 10 grudnia br. w TVP1, TVP2 oraz grupie kanałów tematycznych TVP, Polsacie oraz grupie kanałów tematycznych Polsatu i TV Trwam.

Kampanię wspierają plakaty i ulotki w Placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej oraz publikacje na stronie internetowej i w social mediach.

Za koncepcję spotu Banku Pocztowego odpowiadała agencja Mind Progress. Produkcją zajął się Propeller Film, a zakupem mediów dom mediowy Value Media.

Źródło: Bank Pocztowy SA

www.pocztowy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mobile Vikings rośnie dzięki poleceniom, a nie reklamie
Wielcy Operatorzy inwestują budżety w reklamy z celebrytami.  Tymczasem Mobile Vikings - społecznościowy operator komórkowy - rośnie dzięki aktywności użytkowników. Jak to możliwe? Aż 8 na 10 Vikingów wskakuje na pokład z polecenia znajomego. Ich motywacją jest rekomendowanie tego, co dobre. Umożliwia to program poleceń. Działa od początku istnienia...
Heinz stworzył wyspę Fortnite
Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.
Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764