logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza telewizyjna kampania Kredytu Pocztowego

  PR 10.11.2017, przeczytano 642 razy
ilustracjastrzałka

12 listopada br. (niedziela) rozpoczyna się nowa kampania reklamowa Banku Pocztowego promująca Kredyt Pocztowy, który do 31 grudnia 2017 r. dostępny jest na promocyjnych warunkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-telewizyjna-kampania-kredytu-pocztowego,34445,artykul.html

Scenariusz najnowszego spotu reklamowego Banku Pocztowego bazuje na narracji prowadzonej w oparciu o dialog dwóch gołębi pocztowych – ojca i syna. Na przykładzie bohaterów spotu - mieszkańców małego miasteczka, ojciec odpowiada na trudne pytania swojego syna dotyczące świata finansów i odwiecznego dylematu – czy pieniądze dają szczęście?

- Dla każdego z bohaterów spotu, tak jak w życiu, szczęście oznacza spełnienie marzeń. Każde z nich może być zupełnie inne, ale Bank Pocztowy i jego oferta Kredytu Pocztowego jest właśnie po to, by pomóc w ich realizacji – mówi Beata Dawidziuk, Dyrektor Departamentu Marketingu i Public Relations Banku Pocztowego. - Przekaz reklamowy oparty jest na wartościach: autorytecie ojca, który buduje więź z dzieckiem, ucząc je świata. Spot podkreśla też, jak ważne są dobre sąsiedzkie relacje, również w kontekście działalności Banku Pocztowego, którego usługi i produkty dostępne są w placówkach Banku i Poczty Polskiej – najbliżej, po sąsiedzku, tuż za rogiem - dodaje.

Reklama telewizyjna emitowana będzie od 12 listopada do 10 grudnia br. w TVP1, TVP2 oraz grupie kanałów tematycznych TVP, Polsacie oraz grupie kanałów tematycznych Polsatu i TV Trwam.

Kampanię wspierają plakaty i ulotki w Placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej oraz publikacje na stronie internetowej i w social mediach.

Za koncepcję spotu Banku Pocztowego odpowiadała agencja Mind Progress. Produkcją zajął się Propeller Film, a zakupem mediów dom mediowy Value Media.

Źródło: Bank Pocztowy SA

www.pocztowy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764