logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CU strategicznie dla Invest Komfort

  PR 16.04.2020, przeczytano 321 razy

Agencja CU Communication Unlimited realizuje działania strategiczne i komunikacyjne w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cu-strategicznie-dla-invest-komfort,386596,artykul.html

Invest Komfort jako inicjator ruchu społecznego w Trójmieście wprowadzi działania z zakresu CSR w porozumieniu z CU, odpowiadające na potrzeby sytuacji związanej z koronawirusem. Mają one  na celu  aktywację trójmiejskiego rynku oraz zadbanie o jego przyszłość po zakończeniu obecnego kryzysu.

Invest Komfort jest silnie związany z Trójmiastem, a przede wszystkim z jego mieszkańcami. To dla nich od 25 lat kształtuje przestrzeń aglomeracji, dba o jej rozwój i wspólnie z nimi kształtuje przyszłość tego rejonu.

- W czasach pandemii najważniejsze jest dywersyfikowanie działań komunikacyjnych, dlatego CU podejmuje nowe wyzwania i realizuje projekty dostosowane do sytuacji tu i teraz. To w tym momencie najlepsze rozwiązanie dla marek, które mimo wszystko powinny pamiętać, że kryzys przeminie i już teraz warto opracowywać strategie działania na lepsze czasy, które na pewno już wkrótce nadejdą – mówi Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764