logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Sonia Bohosiewicz w reklamie marki Roleski

  PR 16.04.2020, przeczytano 1535 razy
ilustracjastrzałka

„Jedz mniej!” – pod takim hasłem wystartowała najnowsza kampania Roleski. Marka przekonuje Polaków, aby eksperymentowali w kuchni, nie marnując przy tym jedzenia ani czasu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-sonia-bohosiewicz-w-reklamie-marki-roleski,386598,artykul.html

Zespół Opus B, przygotowując kampanię dla Roleski postanowił pójść pod prąd typowej dla kategorii spożywczej komunikacji, aby jeść i kupować więcej i więcej.

„Jedz mniej” – to hasło najnowszej kampanii Roleski. Autorzy działań przekonują, że warto eksperymentować, łączyć smaki, cieszyć się odkrywaniem potraw z różnych zakątków świata, które bez trudu można przyrządzić w swojej własnej kuchni. Dodatkowo szerokie portfolio sosów marki sprawi, że zwykła sałatka, kiełbasa, czy kurczak mogą pokazać swoje, zupełnie nieznane, ale pyszne oblicze.

Do działań reklamowych zaangażowana została Sonia Bohosiewicz.

- Wybór Soni Bohosiewicz był oczywisty. Aktorka sama uwielbia gotować i eksperymentować w kuchni, nie marnując przy tym czasu ani jedzenia. Swoimi przepisami i sposobami na najróżniejsze potrawy dzieli się na vlogu „Leniwa Żona”, pokazując, że można jeść mniej, ale za to smaczniej i ciekawiej wcale nie spędzając całego dnia na gotowaniu - tłumaczy Joanna Schmeltz, Creative Director w Opus B

Akcja Roleski, to pierwsza od dłuższego czasu kampania wizerunkowa, jaką realizuje marka. Działania obejmą swoim zasięgiem największe stacje telewizyjne, radiowe oraz digital. Zespół Opus B odpowiada za strategię, kreację oraz nadzór kreatywny podczas procesu produkcyjnego.

Kampania powstała przy współudziale Papaya Films oraz Marketers.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764