logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Damian Kitowski awansuje na stanowisko creative director w VMLY&R

  PR 13.01.2022, przeczytano 379 razy
ilustracja

Damian Kitowski, dotychczas creative group head w agencji VML&R, od stycznia 2022 roku awansował i objął stanowisko creative director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/damian-kitowski-awansuje-na-stanowisko-creative-director-w-vmlyandr,394381,artykul.html

Damian Kitowski, na codzień tworzący duet kreatywny z Robertem Antolakiem, z VMLY&R związany jest od blisko sześciu lat. Wspólnie z Robertem stoją czele jednej z grup kreatywnych w strukturze działu kreacji agencji (w styczniu 2022 roku utworzone zostały trzy nowe grupy, co zwiększa ich liczbę z pięciu do ośmiu).

Damian Kitowski w duecie z Robertem Antolakiem zarządzają pracą grupy kreatywnej, której głównym klientem jest marka Samsung.

Wcześniej pracował w DDB Warszawa, Tequila i Grandes Kochonos. Na swoim koncie ma projekty zrealizowane m.in. dla takich marek jak: Samsung, EB, Żywiec, Heyah, Aviva, PLL LOT i Orange. Laureat KTR, Effie Awards, IAB MIXX Awards, Innovation Awards, Facebook Awards, Young Creatives Cannes Lions w kategoriach Film i Print oraz Golden Drum Young Drummers. Był też dwukrotnie jurorem konkursu Papaya Young Directors.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jak to możliwe, że urządzenie rozpoznaje twarz człowieka czy jego mowę? Skąd wiadomo, jak zoptymalizować układ i długość świateł na skrzyżowaniach? Jakie mechanizmy sprawiają, że reklamy dopadają nas wszędzie? Czy rola sztucznej inteligencji w reklamie ograniczy się tylko do jej optymalizacji i podnoszenia efektywności osiąganych wyników? A może AI mogłaby stać...
Ruszyła rejestracja na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku Promo Show
Wraz z początkiem października ruszyła możliwość rejestracji na targi Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku.
Najnowsza kampania marki: „Ikea?! Nie uwierzysz, jak pasuje!”
Przenieśmy się do pełnych blasku wnętrz, niczym ze znanych i lubianych seriali późnych lat 80. Marzenie wielu Polek i Polaków, ten błysk otoczenia i pewność siebie emanująca od bohaterów. Pragnienie mieszkania w stylowych wnętrzach zostało jednak z nami do dziś, mimo gnającego do przodu czasu. Eleganckie, ponadczasowe produkty w przystępnej cenie to doskonała riposta IKEA,...
Ochrona środowiska i naszej planety to jeden z najważniejszych tematów nie tylko nadchodzących lat, lecz dekad. Firma E.ON Polska, zajmująca się obrotem energii, w celu popularyzacji tematów proklimatycznych uruchomiła podcast E.ON Talks. Projekt jest promowany w digitalu przez agencję Cube Group.
Roksana Gliszczyńska awansuje na stanowisko SEO Lead
Roksana Gliszczyńska została nowym SEO Leadem w agencji KERRIS.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764