logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carrefour świętuje 25-lecie obecności w Polsce

  PR 13.01.2022, przeczytano 630 razy
ilustracja

Sieć Carrefour świętuje swoją 25-letnią obecność na polskim rynku. Z tej okazji ruszyła specjalna kampania wizerunkowa Carrefour „25 lat z Wami”. Media offline w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media, należąca do Havas Media Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/carrefour-swietuje-25-lecie-obecnosci-w-polsce,394382,artykul.html

Carrefour jest obecny w Polsce już 25 lat i z tej okazji marka wystartowała ze specjalną kampanią wizerunkową „25 lat z Wami”. W spocie Carrefour dziękuje swoim klientom, którzy są największą inspiracją marki do zmian i ciągłego podnoszenia jakości.

W niedzielę 9 stycznia wystartowała kampania TV promująca 25-lecie obecności na polskim rynku, a od 17 stycznia rozpoczynają się działania OOH na nośnikach citylight oraz 6x3.

Za planowanie i zakup mediów offline odpowiedzialna jest agencja Arena Media (Havas Media Group), za kreację odpowiada Saatchi&Saatchi IS.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764