logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carrefour świętuje 25-lecie obecności w Polsce

  PR 13.01.2022, przeczytano 322 razy
ilustracja

Sieć Carrefour świętuje swoją 25-letnią obecność na polskim rynku. Z tej okazji ruszyła specjalna kampania wizerunkowa Carrefour „25 lat z Wami”. Media offline w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media, należąca do Havas Media Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/carrefour-swietuje-25-lecie-obecnosci-w-polsce,394382,artykul.html

Carrefour jest obecny w Polsce już 25 lat i z tej okazji marka wystartowała ze specjalną kampanią wizerunkową „25 lat z Wami”. W spocie Carrefour dziękuje swoim klientom, którzy są największą inspiracją marki do zmian i ciągłego podnoszenia jakości.

W niedzielę 9 stycznia wystartowała kampania TV promująca 25-lecie obecności na polskim rynku, a od 17 stycznia rozpoczynają się działania OOH na nośnikach citylight oraz 6x3.

Za planowanie i zakup mediów offline odpowiedzialna jest agencja Arena Media (Havas Media Group), za kreację odpowiada Saatchi&Saatchi IS.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w pełni poświęcone tematyce UX. W jego trakcie uczestnicy otrzymają dawkę eksperckiej wiedzy z zakresu User Experience, którą będą mogli wykorzystać we własnym e-biznesie. Webinar odbędzie się 25 sierpnia o godz. 13.00 i będzie prowadzony na...
Rafał Wasyluk członkiem Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego
Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R, dołączył do grona członków Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego.
VMLY&R została sklasyfikowana jako Lider w najnowszym raporcie „The Forrester Wave: Marketing Creative And Content Services, Q3 2022”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa zatrudniająca ponad 13000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R wykazała...
Kampania Aldi: Cośki idą do szkoły
„ALDI ma to COŚ do szkoły” to kolejna kampania taktyczna zrealizowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „ALDI ma to COŚ”.
Orion Media Group przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska
Do firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma ORION MEDIA GROUP - niezależny dom mediowy działający od 2013 roku w marketingu internetowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764