logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Deloitte Digital realizuje kampanię Wyzwanie Smaku Pepsi

  PR 01.09.2016, przeczytano 1007 razy
ilustracjastrzałka

Deloitte Digital przygotowała dla Pepsi kolejną edycję corocznej akcji Wyzwanie Smaku, która potrwa do końca października. Na obecnym etapie jest ona elementem szeroko zakrojonej kampanii prowadzonej w wielu mediach, także m.in. w telewizji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/deloitte-digital-realizuje-kampanie-wyzwanie-smaku-pepsi,29775,artykul.html

W pracach oprócz Deloitte Digital brały udział agencje BBDO Warszawa i Ewesa, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Ambasadorami akcji zostali: modelka Zuza Kołodziejczyk i vloger Poszukiwacz, którzy wcielają się w role wideo-reportażystów.

Wyzwanie Smaku odbywa się w Polsce od 2013 roku. Konsumenci mogą w czasie trwania akcji brać udział w „ślepych testach”, podczas których porównują smak dwóch najpopularniejszych na świecie napojów typu cola.

W kampanii digital pokazywane są m.in. wyniki Wyzwania Smaku Pepsi w formie reportaży z dwójką prowadzących „ambasadorów-reporterów” – Zuzą Kołodziejczyk (modelka, zwyciężczyni programu Top Model) i Poszukiwaczem, czyli Adamem Knowshow (vloger).

Realizacja projektu polega m.in. na badaniu różnych grup konsumenckich preferujących smak Pepsi, w nietypowej „segmentacji” np. osoby z tatuażami, rycerze, działkowcy, strażacy, rowerzyści, kempingowcy, sprzedawcy pamiątek, programiści etc. Wyniki z poszczególnych grup komunikowane są za pomocą zdjęć oraz wideo-reportaży, które można oglądać na kanałach ambasadorów akcji (Zuzy i Poszukiwacza) oraz Pepsi (Facebook, strona www, Instagram, YouTube).

Akcji „Wyzwanie Smaku” towarzyszy kampania 360 stopni, obejmująca m.in. telewizję, digital (w tym kampania display), outdoor, POS. Jej główne hasło brzmi: „Wybór jest chwilą. Zasmakuj go”. W przygotowaniu działań uczestniczyły agencje BBDO Warszawa, Ewesa i Deloitte Digital, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Deloitte Digital brała udział (wraz z innymi agencjami) w tworzeniu koncepcji Wyzwania Smaku Pepsi 2016, odpowiada za całość działań w obszarze digital (m.in. kampania display, kreacje, „produkcja” reportaży) oraz koordynację wszystkich kanałów komunikacyjnych wykorzystywanych w czasie trwania akcji. Całość działań zaplanowana jest do końca października br.

Deloitte Digital współpracuje (do października 2015 r. jako Digital One) z Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o., spółką z grupy Pepsico, od 2001 roku. Agencja obsługuje wiodące brandy z portfolio tego marketera, m.in. Pepsi i Mirinda.

Więcej na: www.wyzwaniesmakupepsi.pl


Źródło: Deloitte Digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764