logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Divante z Grupy OEX uruchomiło dla LPP nową wersję Reserved.com

  PR 09.09.2014, przeczytano 781 razy
ilustracjastrzałka

Pierwszego lipca ruszyła nowa wersja sklepu internetowego marki Reserved. Tydzień później została uruchomiona wersja na rynek niemiecki, na który LPP wchodzi w tym roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/divante-z-grupy-oex-uruchomilo-dla-lpp-nowa-wersje-reserved.com,22565,artykul.html

Projekt przygotowano w oparciu o badania potrzeb klientów.  Divante odpowiadało także projektowanie graficzne oraz wdrożenie technologiczne. Sklep zrealizowano z dbałością o funkcjonowanie na urządzeniach mobilnych (Responsive Web Design). 

Dużym wyzwaniem były aspekty wydajnościowe. Sklep Reserved.com należy do czołówki polskiego e-commerce pod względem oglądalności.  Dlatego w ramach prac zrealizowano również szereg testów, m.in. wydajnościowych i bezpieczeństwa oraz przeglądów kodu i optymalizacji.

Ze względu na planowane wejście grupy kapitałowej LPP na nowy rynek kluczowa była terminowość. Divante współpracowało ściśle z zespołem klienta działając w modelu SCRUM. Część prac była wykonywana w siedzibie LPP w Gdańsku. 

Divante oddelegowało do projektu interdyscyplinarny zespół składający się z psychologa/projektanta UX, grafika, webmasterów, programistów, architekta aplikacji, project managera oraz testerów.

To duża wartość, gdy specjaliści z różnych dziedzin pracują ze sobą przez cały czas trwania projektu, decyzje projektowe są szybsze i bardziej optymalne. Wiedza o różnych aspektach oprogramowania uzupełnia się. Cieszę się, że mogliśmy wesprzeć profesjonalny zespół LPP swoją wiedzą i wspólnie osiągnęliśmy cele projektu, jednocześnie ucząc się od siebie - komentuje Maciek Rudnicki, szef działu maintenance & development Divante z Grupy OEX.

Technologią napędzającą Reserved.com jest uznana platforma Magento Enterprise działająca w trybie multi-site i wspierająca również sklepy innych marek grupy kapitałowej LPP. 

 

Sklep reserved.com obecnie funkcjonuje w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej i niemieckiej.

Źródło: Grupa OEX

www.oex.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ostatni dzień targów Remadays 2020 - podsumowanie
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2020 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 16. edycja RemaDays Warsaw zakończyła się rozstrzygnięciami w prestiżowych konkursach targowych.
Wrażenia na półmetku – targi Remadays Warsaw 2020
Wczoraj minęła połowa jednej z największych imprez wystawienniczych z branży reklamowej, która obfitowała w cenne spotkania, wykłady przeprowadzane w ramach RemaCongress oraz konkursowe atrakcje. Drugiego dnia targów zakończyło się głosowanie na najlepsze gadżety, katalog oraz materiały POS roku, poznaliśmy ponadto kolejnych zwycięzców Loterii dla zwiedzających.
M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO - nowy obiektyw Olympusa
Średnica - 63,4 mm, długość - 70 mm i waga - ok 254 gram to cechy najmniejszego i najlżejszego na świecie standardowego obiektywu zoom ze stałą wartością przysłony1. M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO jest nie tylko lekki i kompaktowy, ale także odporny na warunki atmosferyczne. Marka Olympus swój nowy produkt kieruje do każdego fotografa, który chce uwolnić się...
Peppermint i nowa odsłona kampanii „Born in Poland”
Agencja Peppermint powered by Quad kontynuuje współpracę z Lagardere Duty Free Polska, właścicielem sieci sklepów Aelia Duty Free zlokalizowanych na lotniskach.
OM-D E-M1 Mark III - bezlusterkowiec Olympusa dla zaawansowanych
Najlepszą na świecie stabilizację obrazu, nowy procesor, szybki i precyzyjny autofokus oraz funkcje dla zaawansowanych fotografów. Marka Olympus prezentuje bezlusterkowca - OM-D E-M1 Mark III.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764