logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Divante z Grupy OEX uruchomiło dla LPP nową wersję Reserved.com

  PR 09.09.2014, przeczytano 1003 razy
ilustracjastrzałka

Pierwszego lipca ruszyła nowa wersja sklepu internetowego marki Reserved. Tydzień później została uruchomiona wersja na rynek niemiecki, na który LPP wchodzi w tym roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/divante-z-grupy-oex-uruchomilo-dla-lpp-nowa-wersje-reserved.com,22565,artykul.html

Projekt przygotowano w oparciu o badania potrzeb klientów.  Divante odpowiadało także projektowanie graficzne oraz wdrożenie technologiczne. Sklep zrealizowano z dbałością o funkcjonowanie na urządzeniach mobilnych (Responsive Web Design). 

Dużym wyzwaniem były aspekty wydajnościowe. Sklep Reserved.com należy do czołówki polskiego e-commerce pod względem oglądalności.  Dlatego w ramach prac zrealizowano również szereg testów, m.in. wydajnościowych i bezpieczeństwa oraz przeglądów kodu i optymalizacji.

Ze względu na planowane wejście grupy kapitałowej LPP na nowy rynek kluczowa była terminowość. Divante współpracowało ściśle z zespołem klienta działając w modelu SCRUM. Część prac była wykonywana w siedzibie LPP w Gdańsku. 

Divante oddelegowało do projektu interdyscyplinarny zespół składający się z psychologa/projektanta UX, grafika, webmasterów, programistów, architekta aplikacji, project managera oraz testerów.

To duża wartość, gdy specjaliści z różnych dziedzin pracują ze sobą przez cały czas trwania projektu, decyzje projektowe są szybsze i bardziej optymalne. Wiedza o różnych aspektach oprogramowania uzupełnia się. Cieszę się, że mogliśmy wesprzeć profesjonalny zespół LPP swoją wiedzą i wspólnie osiągnęliśmy cele projektu, jednocześnie ucząc się od siebie - komentuje Maciek Rudnicki, szef działu maintenance & development Divante z Grupy OEX.

Technologią napędzającą Reserved.com jest uznana platforma Magento Enterprise działająca w trybie multi-site i wspierająca również sklepy innych marek grupy kapitałowej LPP. 

 

Sklep reserved.com obecnie funkcjonuje w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej i niemieckiej.

Źródło: Grupa OEX

www.oex.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764