logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Divante z Grupy OEX uruchomiło dla LPP nową wersję Reserved.com

  PR 09.09.2014, przeczytano 763 razy
ilustracjastrzałka

Pierwszego lipca ruszyła nowa wersja sklepu internetowego marki Reserved. Tydzień później została uruchomiona wersja na rynek niemiecki, na który LPP wchodzi w tym roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/divante-z-grupy-oex-uruchomilo-dla-lpp-nowa-wersje-reserved.com,22565,artykul.html

Projekt przygotowano w oparciu o badania potrzeb klientów.  Divante odpowiadało także projektowanie graficzne oraz wdrożenie technologiczne. Sklep zrealizowano z dbałością o funkcjonowanie na urządzeniach mobilnych (Responsive Web Design). 

Dużym wyzwaniem były aspekty wydajnościowe. Sklep Reserved.com należy do czołówki polskiego e-commerce pod względem oglądalności.  Dlatego w ramach prac zrealizowano również szereg testów, m.in. wydajnościowych i bezpieczeństwa oraz przeglądów kodu i optymalizacji.

Ze względu na planowane wejście grupy kapitałowej LPP na nowy rynek kluczowa była terminowość. Divante współpracowało ściśle z zespołem klienta działając w modelu SCRUM. Część prac była wykonywana w siedzibie LPP w Gdańsku. 

Divante oddelegowało do projektu interdyscyplinarny zespół składający się z psychologa/projektanta UX, grafika, webmasterów, programistów, architekta aplikacji, project managera oraz testerów.

To duża wartość, gdy specjaliści z różnych dziedzin pracują ze sobą przez cały czas trwania projektu, decyzje projektowe są szybsze i bardziej optymalne. Wiedza o różnych aspektach oprogramowania uzupełnia się. Cieszę się, że mogliśmy wesprzeć profesjonalny zespół LPP swoją wiedzą i wspólnie osiągnęliśmy cele projektu, jednocześnie ucząc się od siebie - komentuje Maciek Rudnicki, szef działu maintenance & development Divante z Grupy OEX.

Technologią napędzającą Reserved.com jest uznana platforma Magento Enterprise działająca w trybie multi-site i wspierająca również sklepy innych marek grupy kapitałowej LPP. 

 

Sklep reserved.com obecnie funkcjonuje w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej i niemieckiej.

Źródło: Grupa OEX

www.oex.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roadshow – Wrappingowa dawka emocji - V edycja
Jesienna edycja należeć będzie do wyjątkowych z kilku powodów: mały jubileusz – V edycja, jednych z najliczniej obsadzanych warsztatów aplikacyjnych, z udziałem Rafała Żmudy, to już powód do dumy, nowy produkt – firma 3M, wprowadziła na rynek nową edycję folii WrapFilm i będziemy mieli okazję z nią pracować –...
Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym nowego napoju energetyzującego
We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy – pierwszego na rynku napoju energetyzującego o znanej i uwielbianej przez konsumentów nucie smakowej Coca-Cola. W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in.: silne wsparcie 360 stopni, obejmujące emisję spotu w TV, internecie i kinach, działania w digitalu,...
„Nasz Danone jest dla ciebie” – pracownicy w nowej kampanii Danone
Grupa spółek DANONE wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową, która prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom. To właśnie oni wystąpili w kampanii, jak również mieli kluczowy wpływ na jej kształt - dzieląc się swoimi autentycznymi historiami i tym, co szczególnie cenią w pracy i w życiu prywatnym....
Marka Perwoll i Maja Sablewska z kampanią #Rethinkfashion
Marka Perwoll w kampanii #RethinkFashion promuje ideę slow fashion i odpowiedzialnej konsumpcji. Ambasadorką akcji jest Maja Sablewska, która współpracuje z marką od 6 lat. Oprócz tradycyjnej reklamy telewizyjnej prowadzone są działania digitalowe.
Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips – nowa realizacja Nav agency we współpracy z Mint Media dla Danone
Już 16.09.2019 rusza promocja marki Alpro we współpracy z Philips Polska pod hasłem „Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips”. W promocji klienci mogą odebrać vouchery do wykorzystania na wybrane produkty Philips.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764