logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Długoterminowy projekt PKN Orlen w kinach Cinema City

  PR 08.02.2019, przeczytano 565 razy

PKN ORLEN został sponsorem wszystkich sal kinowych Cinema City do projekcji filmów w formacie 4DX w Polsce. Od początku roku sale 4DX noszą nazwę – VERVA 4DX. Prowadzona jest także specjalna kampania promująca paliwa premium marki VERVA dostępnego na stacjach ORLEN. Realizację projektu w kinach koordynuje dom sprzedaży reklamy kinowej New Age Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dlugoterminowy-projekt-pkn-orlen-w-kinach-cinema-city,381160,artykul.html

Partnerstwo w ramach formatu 4DX jest rozszerzeniem dotychczasowej współpracy PKN ORLEN i Cinema City. Od września 2018 roku 8 wybranych sal kinowych działa pod marką VITAY – promując tym samym program lojalnościowy PKN ORLEN.

Współpraca przy technologii 4DX zakłada stały branding sal kinowych oraz działania reklamowe. Pierwsza kampania realizowana w ramach tego projektu partnerskiego obejmuje emisję 60 sekundowego spotu w formacie 4DX z polskim kierowcą rajdowym, zawodnikiem ORLEN Teamu – Kubą Przygońskim w roli głównej. Technologia 4DX zapewnia widzom odczuwanie filmów wszystkimi zmysłami. W reklamie VERVY zostały wykorzystane takie efekty specjalne jak: powietrze pod ciśnieniem imitujące podmuchy wiatru oraz ruchome fotele. Efekty 4DX potęgują wrażenie uczestnictwa w akcji, co oddaje dynamikę sportu. Spoty emitowane są w części specjalnej bloku reklamowego.  

W Polsce jest obecnie 6 sal 4DX. Znajdują się one w kinach: CC Arkadia (Warszawa), CC Bonarka (Kraków), CC Bydgoszcz, CC Manufaktura (Łódź), CC Felicity (Lublin), CC Wroclavia (Wrocław).

Źródło: New Age Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764