logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Długoterminowy projekt PKN Orlen w kinach Cinema City

  PR 08.02.2019, przeczytano 279 razy

PKN ORLEN został sponsorem wszystkich sal kinowych Cinema City do projekcji filmów w formacie 4DX w Polsce. Od początku roku sale 4DX noszą nazwę – VERVA 4DX. Prowadzona jest także specjalna kampania promująca paliwa premium marki VERVA dostępnego na stacjach ORLEN. Realizację projektu w kinach koordynuje dom sprzedaży reklamy kinowej New Age Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dlugoterminowy-projekt-pkn-orlen-w-kinach-cinema-city,381160,artykul.html

Partnerstwo w ramach formatu 4DX jest rozszerzeniem dotychczasowej współpracy PKN ORLEN i Cinema City. Od września 2018 roku 8 wybranych sal kinowych działa pod marką VITAY – promując tym samym program lojalnościowy PKN ORLEN.

Współpraca przy technologii 4DX zakłada stały branding sal kinowych oraz działania reklamowe. Pierwsza kampania realizowana w ramach tego projektu partnerskiego obejmuje emisję 60 sekundowego spotu w formacie 4DX z polskim kierowcą rajdowym, zawodnikiem ORLEN Teamu – Kubą Przygońskim w roli głównej. Technologia 4DX zapewnia widzom odczuwanie filmów wszystkimi zmysłami. W reklamie VERVY zostały wykorzystane takie efekty specjalne jak: powietrze pod ciśnieniem imitujące podmuchy wiatru oraz ruchome fotele. Efekty 4DX potęgują wrażenie uczestnictwa w akcji, co oddaje dynamikę sportu. Spoty emitowane są w części specjalnej bloku reklamowego.  

W Polsce jest obecnie 6 sal 4DX. Znajdują się one w kinach: CC Arkadia (Warszawa), CC Bonarka (Kraków), CC Bydgoszcz, CC Manufaktura (Łódź), CC Felicity (Lublin), CC Wroclavia (Wrocław).

Źródło: New Age Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764