logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drewno lite do obróbki laserowej w Colop Polska

  PR 09.07.2018, przeczytano 1268 razy
ilustracjastrzałka

Chcąc dostarczyć Klientom jak najciekawsze materiały do obróbki laserowej, firma Colop Polska wprowadza do swojej oferty nowość - drewno lite do obróbki laserowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drewno-lite-do-obrobki-laserowej-w-colop-polska,37186,artykul.html

Nasza oferta obejmuje wiele rodzajów drewna litego, zarówno ze względu na kolor jak i grubość. Każdy gatunek drewna oferuje inny kontrast uzyskanego graweru zapewniając niesamowite efekty, a szlifowana oraz lakierowana powierzchnia prezentuje się niezwykle elegancko jednocześnie zapewniając trwałość materiału.

Drewno pochodzi z lasów w Colorado, USA, dzięki czemu jest materiałem suchym, co sprawia, że obróbka laserem jest szybka i prosta oraz nie pozostawia opyleń. W zależności od rodzaju drewna zaleca się stosowanie różnych mocy i prędkości lasera. Laserowe cięcie i grawerowanie drewna pozwala uzyskać precyzyjne i gładkie kształty i krawędzie. Produkt uniwersalny, bardzo popularny, sprawdzi się w różnorodnych zastosowaniach tj. przy produkcji wszelkiego rodzaju tabliczek, ramek, obudów, zaproszeń, opakowań, eleganckich zakładek do książek, magnesów na lodówkę, breloków do kluczy, pamiątek, skrzyneczek i stojaków na alkohol, zawieszek, podkładek, dekoracji wnętrz itp.

ilustracjastrzałka

  • Dostępne kolory: olcha, wiśnia, dąb czerwony, klon, orzech
  • Dostępne grubości: 1,6 mm/3,2 mm/4,8 mm
  • Dostępny format - 610 x 290 mm

Źródło: Colop Polska

www.colop.pl


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje kampania „Nowa Kia Xceed. Już jest.”
W tym tygodniu wystartowała kampania promująca nowy model Kia XCeed. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
Druga Twarz Instalatora - nowa kampania marki Purmo
Marka Purmo, rozpoczęła nową kampanię wizerunkową - “Druga Twarz Instalatora”. Inicjatywa skupia się na specjalistach, którzy współpracują z fińskim producentem. Cel? Zmiana image’u, jaki posiadają “budowlańcy”, poprzez pokazanie ich drugiego oblicza. W ramach kampanii zrealizowano 7 profesjonalnych filmów i sesji zdjęciowych,...
Michał Sęk i Tomasz Bujok creative directorami w 180heartbeats + Jung v Matt
Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt jako creative directorzy dołączyli Michał Sęk i Tomasz Bujok. Będą wspierać w zarządzaniu działem kreacji Mikołaja Sadowskiego, chief creative officera & partnera.  
BNP Paribas jako pierwszy bank w Polsce wykorzystał w kampanii technologię deep fake
Deep fake to technologia, o której coraz głośniej w świecie internetu i nie tylko. W skrócie, jest to technika obróbki obrazu, polegająca na nałożeniu twarzy konkretnej osoby na dowolną postać przy użyciu sztucznej inteligencji. W praktyce oznacza to, że możemy zobaczyć jak pewne osoby mówią rzeczy, których nigdy by nie powiedziały.
Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach. Pod hasłem „Gramy Razem” kampania przedstawia wsparcie, jakiego udziela lidze partner tytularny PKO Bank Polski. Spoty emitowane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Równolegle...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764