logo
WIADOMOŚCI

Dwie nowe osoby w zespole Be Media

Mateusz Zawiślak  PR 13.03.2018, przeczytano 151 razy

Do zespołu agencji reklamowej BE Media dołączyli Marcin Muszkiet oraz Joanna Dutkowska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwie-nowe-osoby-w-zespole-be-media,35767,artykul.html

Joanna wesprze dział sprzedaży w działaniach monitorujących i raportujących przebieg kampanii reklamowych, a także będzie odpowiadać za obsługę administracyjną biura. Joanna jest studentką psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego, na co dzień trenuje kickboxing.

Marcin dołączy do działu handlowego, będzie odpowiedzialny za projekty w nowych sieciach reklamowych, dodatkowo wesprze dział kliencki w aktualnych projektach. Poprzednio Marcin odpowiadał za realizację kampanii prasowych w Polska Press.

Powiększenie zespołu jest konsekwencją nowych mediów reklamowych w ofercie BE Media.


Źródło: BE Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
sobota 23.06.2018, 104 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone