logo
WIADOMOŚCI

Dwie nowe osoby w zespole Be Media

  PR 13.03.2018, przeczytano 200 razy

Do zespołu agencji reklamowej BE Media dołączyli Marcin Muszkiet oraz Joanna Dutkowska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwie-nowe-osoby-w-zespole-be-media,35767,artykul.html

Joanna wesprze dział sprzedaży w działaniach monitorujących i raportujących przebieg kampanii reklamowych, a także będzie odpowiadać za obsługę administracyjną biura. Joanna jest studentką psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego, na co dzień trenuje kickboxing.

Marcin dołączy do działu handlowego, będzie odpowiedzialny za projekty w nowych sieciach reklamowych, dodatkowo wesprze dział kliencki w aktualnych projektach. Poprzednio Marcin odpowiadał za realizację kampanii prasowych w Polska Press.

Powiększenie zespołu jest konsekwencją nowych mediów reklamowych w ofercie BE Media.


Źródło: BE Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone