logo
WIADOMOŚCI

Dwie nowe osoby w zespole Be Media

Mateusz Zawiślak  PR 13.03.2018, przeczytano 181 razy

Do zespołu agencji reklamowej BE Media dołączyli Marcin Muszkiet oraz Joanna Dutkowska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwie-nowe-osoby-w-zespole-be-media,35767,artykul.html

Joanna wesprze dział sprzedaży w działaniach monitorujących i raportujących przebieg kampanii reklamowych, a także będzie odpowiadać za obsługę administracyjną biura. Joanna jest studentką psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego, na co dzień trenuje kickboxing.

Marcin dołączy do działu handlowego, będzie odpowiedzialny za projekty w nowych sieciach reklamowych, dodatkowo wesprze dział kliencki w aktualnych projektach. Poprzednio Marcin odpowiadał za realizację kampanii prasowych w Polska Press.

Powiększenie zespołu jest konsekwencją nowych mediów reklamowych w ofercie BE Media.


Źródło: BE Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Sico Printing Academy 2018 w Krakowie pod patronatem Signs.pl
W Polsce działa kilka tysięcy drukarni wielkoformatowych nie mniej drukarni sitodrukowych. Pracuje w nich kilkanaście tysięcy osób zajmujących się bezpośrednio lub pośrednio drukiem. Możliwość kształcenia w zawodzie sitodrukarza czy wielkoformatowego drukarza cyfrowego jest bardzo ograniczona. Większość pracowników drukarni poza doświadczeniem zdobytym w pracy nie posiada...
Festiwal Druku 2018 z Integart
Festiwal Druku 2018 dobiegł końca. Cieszymy się, że mogliśmy z Państwem spędzić wspólnie ten czas w szczególności, że przybyliście na to wydarzenie tak licznie. Cieszy nas fakt, że nowa oferta będąca wynikiem włączenia firmy AlmaTrend do Integart, spotkała się z Państwa przyjęciem, i że...
Communication Unlimited autorem konceptu salonów Suzuki
Suzuki Motor Poland wprowadza nowy standard wyglądu i wyposażenia salonów sprzedaży. Jest to odpowiedź na zmieniające się potrzeby współczesnych klientów, którzy poszukują inspiracji, indywidualności, dynamizmu i prywatności. Autorem konceptu wizualnego nowych salonów jest agencja Communication Unlimited.
Kerris Group zwiększa zatrudnienie
Do zespołu agencji interaktywnej KERRIS dołączyło 8 nowych osób zasilając działy kreacji, technologii, performance marketingu oraz obsługi klienta. Wśród nich znalazła się m.in. Katarzyna Stefańska, związana wcześniej z DDB&Tribal oraz White Cat Studio.
FC Barcelona w kampanii marki Nesquik
Już 24 września startuje wielka loteria marki NESQUIK mająca na celu dbanie o rozwój dzieci i zwiększanie ich potencjału dzięki odpowiedniemu odżywianiu oraz zachęcaniu do aktywnej zabawy. W akcji promocyjnej marka podjęła współprace z klubem FC Barcelona., której celem jest propagowanie sportowego trybu życia wśród dzieci i ich...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone