Październikowy numer magazynu OUTDOOR MEDIA ma dwie okładki. Odnoszą się one do artykułów „Sex in the city” oraz reklamy zakazanej. Materiał opracowała Iza Zbonikowska, nowa redaktor naczelna OUTDOOR MEDIA. Dodatkowo zmierzyli się z nim Danuta Gibka i Konrad Piwowarczyk – nowi współpracownicy magazynu.
- W naszej redakcji odbyła się prawdziwa wojna nad wyborem zdjęcia. Na odsiecz przyszła nam nowa drukarnia Colours Factory z Piły, która zaproponowała wydrukowanie obu okładek. Październikowy OUTDOOR MEDIA z dwoma okładkami zadebiutuje w sieci Empik. Jesteśmy ciekawy reakcji naszych Czytelników. Głosowanie na okładkę października odbywa się na blogu targów PROMO EXPO pod adresem: www.blog.promoexpo.pl – mówi Elżbieta Kłos, Graphic Director z Promo Expo, Wydawcy OUTDOOR MEDIA.
Zdjęcia pochodzą z kolekcji Getty Images firmy Flash Press Media.
www.outdoor-media.pl
Źródło: PROMO EXPO