logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwie okładki Outdoor Media

  PR 27.10.2008, przeczytano 2978 razy
ilustracjastrzałka

Październikowy numer magazynu OUTDOOR MEDIA ma dwie okładki. Odnoszą się one do artykułów „Sex in the city” oraz reklamy zakazanej. Materiał opracowała Iza Zbonikowska, nowa redaktor naczelna OUTDOOR MEDIA. Dodatkowo zmierzyli się z nim Danuta Gibka i Konrad Piwowarczyk – nowi współpracownicy magazynu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwie-okladki-outdoor-media,8052,artykul.html

- W naszej redakcji odbyła się prawdziwa wojna nad wyborem zdjęcia. Na odsiecz przyszła nam nowa drukarnia Colours Factory z Piły, która zaproponowała wydrukowanie obu okładek. Październikowy OUTDOOR MEDIA z dwoma okładkami zadebiutuje w sieci Empik. Jesteśmy ciekawy reakcji naszych Czytelników. Głosowanie na okładkę października odbywa się na blogu targów PROMO EXPO pod adresem: www.blog.promoexpo.pl – mówi Elżbieta Kłos, Graphic Director z Promo Expo, Wydawcy OUTDOOR MEDIA.

Zdjęcia pochodzą z kolekcji Getty Images firmy Flash Press Media.

www.outdoor-media.pl
Źródło: PROMO EXPO

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa edycja Katalogu PIAP 2021 już na rynku. Publikacja PIAP to praktyczny przewodnik i skuteczne narządzie dla pracowników działów marketingu i promocji, prezentujące bazę liderów rynku upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy. Katalog PIAP 2021 w wersji drukowanej powstał w nakładzie 5000 egzemplarzy, dostępny jest również w wersji...
W ramach działań Rady Sektorowej ds. Komptencji Sektora Komunikacji Marketingowej przygotowaliśmy piątą już edycję przeglądu informacji istotnych z punktu widzenia sektora, opracowanego na bazie monitoringu mediów, raportów branżowych i innych publikacji.
E-commerce & MarTech Partner SalesTube oraz agencja contentowa Labcon (Group One) przygotowały wspólny Raport Social Media z opisem najważniejszych trendów minionych miesięcy i prognozami na 2021 rok. Opracowanie zawiera ponad 50 stron komentarzy ekspertów, statystyki z kampanii na najbardziej liczących się platformach oraz omówienie wyzwań, które obecnie stoją przed...
Przewodnik po fraudach reklamowych IAB Europe
Nowa publikacja przygotowana przez ekspertów IAB Europe ma na celu podniesienie jakości i efektywności działań w ekosystemie reklamy cyfrowej. Guide to Ad Fraud to kompleksowe opracowanie rodziajów oszustw reklamowych oraz zbiór informacji, jak się przed nimi skutecznie bronić.
IAB Europe wydaje przewodnik po Digital Audio
23 listopada miała miejsce premiera nowej publikacji IAB Europe „Buyer’s Guide to Digital Audio” , która ma na celu pomoc marketerom w planowaniu zakupu mediów audio i zarządzaniu możliwościami jakie daje świat reklamy cyfrowej audio.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764