logo
WIADOMOŚCI

Dziękuję Ci Mamo: Maciej Kot ambasadorem kampanii Procter & Gamble

redakcja  PR 12.01.2018, przeczytano 380 razy
ilustracjastrzałka
Maciej Kot z mamą

Firma Procter & Gamble, partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, przedstawiła ambasadora czwartej polskiej odsłony światowej kampanii Procter & Gamble „Dziękuję Ci Mamo”. W projekt, doceniający wszystkie polskie mamy, zaangażował się skoczek narciarski Maciej Kot.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dziekuje-ci-mamo:-maciej-kot-ambasadorem-kampanii-procter-and-gamble,35092,artykul.html

Kampania “Dziękuję Ci Mamo” jest kontynuacją projektu Procter & Gamble, od wielu lat będącego partnerem Igrzysk Olimpijskich. Kampania, która swoją światową premierę miała w trakcie Igrzysk Olimpijskich w Londynie w 2012 roku, podkreśla kluczową rolę mamy w drodze każdego sportowca na olimpijski szczyt.

Tegoroczna odsłona kampanii porusza temat uprzedzeń. Temat ten jest niezwykle istotny zwłaszcza w sporcie, gdzie utarte stereotypy i wynikające z nich ograniczenia stanowią jedną z ważnych barier w drodze do zawodowej kariery. Orientacja seksualna, kultura, rasa czy brak możliwości finansowych to tylko kilka przykładów uprzedzeń, z którymi mogą zmagać się młodzi sportowcy. Dla większości z nich, jest jednak jedna osoba, która potrafi przezwyciężyć wszelkie trudności i sprawić, że podczas każdego kolejnego treningu, młodzi adepci dają z siebie jeszcze więcej – mama. Wideo „Miłość ponad uprzedzenia” jest opowieścią o sportowcach, reprezentujących różne dyscypliny, którzy musieli zmierzyć się z różnymi uprzedzeniami. Pokonali je dzięki mamon, ich wsparciu i miłości. Wideo pokazuje w jaki sposób mógłby wyglądać świat, gdyby wszyscy widzieli to, co widzą mamy, a czego nie potrafią dostrzec inni.

Celem naszej firmy i marek, które tworzymy, jest poprawianie jakości życia osób, które z nich korzystają, każdego dnia ” – mówi Małgorzata Mejer, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w Europie Centralnej w P&G. „Podczas Igrzysk Olimpijskich, uwaga skupiona jest głównie na zawodnikach, to ich zmagania śledzą miliony fanów na całym świecie. My jednak wiemy, że za sukcesem każdego sportowca, każdego dziecka, stoi jego mama, jej zaangażowanie i poświęcenie. Dlatego w naszej kampanii to mamy są w centrum uwagi. Chcemy wyrazić podziw oraz wdzięczność dla każdej mamy na świecie i podkreślić, że z dumą je wspieramy” – dodaje.

Ambasador podczas Igrzysk Olimpijskich PyeongChang 2018

Indywidualny wicemistrz świata juniorów, zdobywca Letniego Grand Prix czy drużynowy mistrz świata w skokach narciarskich – to tylko kilka tytułów jakie zdobył Maciej Kot, ambasador kampanii „Dziękuję Ci, Mamo”. „Jestem dumny, że mogę drugi raz współpracować z Procter & Gamble. To dla mnie ogromne wyróżnienie i nie ukrywam, że bardzo cieszy mnie fakt, iż moja mama będzie ze mną w Korei w PyeongChang. Mam nadzieję, że tegoroczne hasło Miłość ponad uprzedzenia, jak i cała kampania, będą początkiem rozmów i zmian w sportowym świecie, gdzie wciąż jeszcze można spotkać uprzedzenia i utarte stereotypy. Zdarza się to czasami, na przykład w stosunku  do zawodników, którzy pochodzą spoza obszarów, gdzie tradycyjnie trenuje się skoki narciarskie. Miałem znajomych, którzy przyjeżdżali na treningi do Zakopanego z innych części Polski i pamiętam, że czasami spotykali się z niedowierzaniem w ich możliwości, dawano im mniejsze szanse na sukces. Uważam, że tego typu sytuacje  i nastawienie po prostu nie mają sensu i nie powinny mieć miejsca, dlatego mam nadzieję, że ta kampania będzie momentem zwrócenia uwagi na problem oraz początkiem przełamywania stereotypów i uprzedzeń” – komentuje Maciej Kot.

Podczas rywalizacji indywidualnej oraz drużynowej na olimpijskich skoczniach w południowokoreańskim PyeongChang naszemu ambasadorowi towarzyszyć będzie mama. „Jej wsparcie jest dla mnie nieocenione i wiem, że jej obecność na olimpijskich trybunach doda mi pewności siebie. To dzięki jej wsparciu i nieustannym utwierdzaniu mnie, że sport, który wybrałem jest dobrą drogą udało mi się osiągnąć tyle sukcesów w skokach narciarskich. W dyscyplinie, która wymaga bardzo dużego poświęcenia, wielu wyrzeczeń oraz poświeceń ze strony najbliższych” – dodaje Maciej Kot.

Nasz ambasador rywalizować będzie podczas 3 występów w trakcie Igrzysk Olimpijskich PyeongChang 2018, w konkursie indywidualnym mężczyzn na skoczni normalnej, w konkursie indywidualnym mężczyzn na skoczni dużej oraz rywalizacji drużynowej, gdzie wraz z pozostałymi reprezentantami Polski walczyć będzie o jak najlepsze wyniki.

Źródło: Procter & Gamble

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Api.pl wspiera młodych projektantów
Wspierani przez API.PL młodzi projektanci, zostali zauważeni, a ich kolekcje wykorzystujące druk na tekstyliach docenione.
HP prezentuje nowe drukarki wielkoformatowe HP Designjet Z6 oraz Z9+
HP ponownie akcentuje swoją obecność na jednym z największych wydarzeń poświęconych fotografii w Europie. Fotofestiwal 2018 koncentruje się tym razem na relacji między człowiekiem, a naturą. Organizatorzy wydarzenia zaprosili do programu głównego artystów i kuratorów, którzy dokumentują świadomość ekologiczną i wyrażają ją w formie zdjęć. HP...
Opus B Brand Design: Rebranding marek CRH
Zespół Opus B Brand Design przygotował rebranding marek CRH Company w Polsce.
Biedronce po raz kolejny udało się włączyć do wspólnej zabawy miliony klientów. W ramach akcji lojalnościowej „Dumni z naszych” w sieci sprzedano blisko 1,4 mln albumów prezentujących polskich piłkarzy i historię narodowego futbolu. W sumie klientom Biedronki wydano ponad 160 mln saszetek z naklejkami (w każdej saszetce 3 naklejki) i kartami z piłkarzami. Rekordowe okazały...
Sony uruchamia w Europie portal α Universe
Nowy portal Sony ukazuje piękno europejskiej fotografii.
 
niedziela 15.07.2018, 131 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone