logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Efektura z nominacją w KTR za „Rower Robsona”

  PR 29.05.2018, przeczytano 472 razy

Studio postprodukcyjne Efektura zostało nominowane w KTR w kategorii Sound Design za pracę przy animacji „Rower Robsona”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/efektura-z-nominacja-w-ktr-za-_rower-robsona_,36673,artykul.html

Animacja „Rower Robsona” to element kampanii realizowanej przez Krajowe Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, która przestrzega przed prowadzeniem roweru po spożyciu alkoholu. Projekt pokazuje wypadek Robsona i jego konsekwencje. Wykorzystano w nim „copypastę”, czyli historię przeklejaną w Internecie, którą w tej animacji opowiada kuzyn Robsona. W rolę narratora wcielił się aktor Bartłomiej Topa. Za nagranie, kompozycję i kreację ścieżki sound design odpowiedzialne było studio Efektura, personalnie zaś reżyser dźwięku Andrzej Bogucki.  

- Praca przy tak ważnej kampanii była ciekawym doświadczeniem. Dzięki współpracy z agencją BBDO oraz studiem TELEVISOR powstał projekt, który odpowiada na współczesne problemy i ma szansę pomóc wielu ludziom zrozumieć, jak poważne konsekwencje może mieć jazda na rowerze po alkoholu. Tym bardziej cieszymy się z nominacji w KTR, jest to dla nas ogromne wyróżnienie – mówi Ewa Hoffman, Sound Producer w studiu Efektura, która odpowiadała za koordynację projektu.  

Źródło: Efektura

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764