A Ty, kim chciałeś być będąc dzieckiem? Pytają z billboardu dzieci marzące o zawodzie strażaka i policjantami. To pierwsza odsłona nowej kampanii reklamowej Motorola Solutions, producenta systemów i aplikacji sprzętu telekomunikacyjnego, która ruszyła w Krakowie z dniem 1 czerwca i potrwa do końca lipca. Za linię kreatywną kampanii ATL odpowiada agencja PR Inspiration. Po raz pierwszy w kampanii outdoroowej w Krakowie wykorzystano grafikę z opcją Shazam (identyfikacja obrazu).
Przekaz ma podkreślić rolę programistów w tworzeniu użytecznych technologii służb ratunkowych i bezpieczeństwa, a tym samym zachęcić inżynierów oprogramowania do podjęcia wyzwania i współtworzenia produktów Motorola Solutions.
- Systemy i aplikacje, które powstają w krakowskim oddziale Motorola Solutions służą policjantom i strażakom na całym świecie. Przy tak szerokim rynku pracy IT, jaki mamy w Krakowie, warto mówić o tym, co wyróżnia. A nasi pracownicy doceniają nie tylko różnorodność projektów i technologii nad którymi pracują, ale i cel, któremu to służy. – mówi Dagmara Kaczmarek, odpowiadająca za komunikację w Motorola Solutions.
Kampania reklamowa rozszerzona została także o komunikaty dedykowane programistom, które pojawiły się w druku oraz internecie.
- W Magazynie Programista, a także w lokalnym serwisie internetowym Gazety Wyborczej zobaczymy reklamę, która bezpośrednio nawiązuje do wspomnień deweloperów kodu ze swego dzieciństwa. Wielu z nich nadal ma głęboko ukrytą potrzebę zmieniania świata na lepsze. W mediach dedykowanych znaleźć można nie tylko reklamę, ale także atrakcyjne benefity dla nich. – mówi Marcin Grygierek z PR Inspiration.
W ramach kampanii odświeżono rekrutacyjną stronę internetową www.pracawmotoroli.pl, a także rozpoczęto komunikację w mediach społecznościowych.
- Dynamiczny rozwój sektora IT w Polsce i różnorodność realizowanych projektów, nawet przy dostrzegalnych zmianach generacyjnych pracowników, dają szansę programistom współtworzenia narzędzi ponadczasowych, które realnie wpływają na rzeczywistość. Udział w projektach programistycznych dedykowanych służbom publicznym: strażakom czy policjantom umożliwia nie tylko rozwój zawodowy, ale także satysfakcję z działania na rzecz społeczeństwa. – mówi Mariola Tieriechow z Motorola Solutions. Kampania, w której przedstawione zostały głębokie pragnienia – z pewnością nie tylko programistów – wpłynąć ma na świadomość istnienia marki Motorola Solutions, która od 20 lat współtworzy rynek IT w Polsce, ale także zachęcić do osobistego rozwoju w kierunku projektowania systemów radiotelefonicznych dla służb bezpieczeństwa.
Źródło: Motorola Solutions