logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Employer Branding w Motorola Solutions

  PR 22.06.2017, przeczytano 662 razy
ilustracjastrzałka

A Ty, kim chciałeś być będąc dzieckiem? Pytają z billboardu dzieci marzące o zawodzie strażaka i policjantami. To pierwsza odsłona nowej kampanii reklamowej Motorola Solutions, producenta systemów i aplikacji sprzętu telekomunikacyjnego, która ruszyła w Krakowie z dniem 1 czerwca i potrwa do końca lipca. Za linię kreatywną kampanii ATL odpowiada agencja PR Inspiration. Po raz pierwszy w kampanii outdoroowej w Krakowie wykorzystano grafikę z opcją Shazam (identyfikacja obrazu).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/employer-branding-w-motorola-solutions,32892,artykul.html

Przekaz ma podkreślić rolę programistów w tworzeniu użytecznych technologii służb ratunkowych i bezpieczeństwa, a tym samym zachęcić inżynierów oprogramowania do podjęcia wyzwania i współtworzenia produktów Motorola Solutions.

- Systemy i aplikacje, które powstają w krakowskim oddziale Motorola Solutions służą policjantom i strażakom na całym świecie. Przy tak szerokim rynku pracy IT, jaki mamy w Krakowie, warto mówić o tym, co wyróżnia. A nasi pracownicy doceniają nie tylko różnorodność projektów i technologii nad którymi pracują, ale i cel, któremu to służy. – mówi Dagmara Kaczmarek, odpowiadająca za komunikację w Motorola Solutions.

Kampania reklamowa rozszerzona została także o komunikaty dedykowane programistom, które pojawiły się w druku oraz internecie.

- W Magazynie Programista, a także w lokalnym serwisie internetowym Gazety Wyborczej zobaczymy reklamę, która bezpośrednio nawiązuje do wspomnień deweloperów kodu ze swego dzieciństwa. Wielu z nich nadal ma głęboko ukrytą potrzebę zmieniania świata na lepsze. W mediach dedykowanych znaleźć można nie tylko reklamę, ale także atrakcyjne benefity dla nich. – mówi Marcin Grygierek z PR Inspiration.

W ramach kampanii odświeżono rekrutacyjną stronę internetową www.pracawmotoroli.pl, a także rozpoczęto komunikację w mediach społecznościowych.

- Dynamiczny rozwój sektora IT w Polsce i różnorodność realizowanych projektów, nawet przy dostrzegalnych zmianach generacyjnych pracowników, dają szansę programistom współtworzenia narzędzi ponadczasowych, które realnie wpływają na rzeczywistość. Udział w projektach programistycznych dedykowanych służbom publicznym: strażakom czy policjantom umożliwia nie tylko rozwój zawodowy, ale także satysfakcję z działania na rzecz społeczeństwa. – mówi Mariola Tieriechow z Motorola Solutions. Kampania, w której przedstawione zostały głębokie pragnienia – z pewnością nie tylko programistów – wpłynąć ma na świadomość istnienia marki Motorola Solutions, która od 20 lat współtworzy rynek IT w Polsce, ale także zachęcić do osobistego rozwoju w kierunku projektowania systemów radiotelefonicznych dla służb bezpieczeństwa.

Źródło: Motorola Solutions

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764