logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson z najwyższą nagrodą Ecovadis za zrównoważony rozwój

  PR 20.12.2019, przeczytano 419 razy

Niezależna platforma ekspercka EcoVadis trzeci raz z rzędu przyznała firmie Epson złotą ocenę za jej aktywność w zakresie CSR. Najwyższa nagroda wyraża zaangażowanie japońskiego producenta w osiąganiu najlepszych możliwych standardów w obszarze społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (ang. CSR). Wyróżnienie dotyczy działalności w zakresie „Zrównoważonego Zaopatrzenia", „Praw Człowieka i Pracownika" oraz „Troski o Środowisko". Warto podkreślić, że dzięki 5-procentowemu wzrostowi w stosunku do ubiegłego roku w kategorii „Prawa Człowieka i Pracownika", Epson znalazł się w gronie 2 proc. najlepszych firm swojej branży pod względem CSR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-z-najwyzsza-nagroda-ecovadis-za-zrownowazony-rozwoj,385155,artykul.html

"Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw jest integralną częścią wszystkiego, co robimy jako Epson, a osiągnięcia w dziedzinie CSR są dla nas istotne na równi z wynikami finansowymi.Jako firma pragniemy być potrzebni, co oznacza, że w sposób długoterminowy musimy tworzyć wartości poprzez produkcję świetnych produktów, które przewyższają oczekiwania naszych klientów, dotykają spraw społecznych oraz uwzględniają zrównoważony rozwój środowisk, w których są używane. Podporządkowując wszystkie nasze aktywności realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ, jesteśmy z całych sił zaangażowani w tworzenie lepszej oraz zrównoważonej przyszłości"- powiedział Minoru Usui, prezes firmy Epson. 

EcoVadis jest niezależną, cieszącą się zaufaniem i opartą na współpracy platformą ekspercką, która ocenia politykę oraz działalność firm, m.in. poprzez publikację raportów związanych ze środowiskiem, prawami człowieka i pracowniczymi, etyką i zrównoważonym zaopatrzeniem. Unikalna metodologia oceny społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw ze 155 krajów obejmuje ponad 198 kategorii zaopatrzenia oraz 21 wskaźników CSR. Już ponad 55 tys. firm współpracuje z EcoVadis na rzecz zmniejszania ryzyka, stymulowania innowacji oraz budowania jawność i zaufania między partnerami biznesowymi.

"W 2019 roku poczyniliśmy ogromne postępy szczególnie w obrębie praw człowieka i pracownika, dlatego jesteśmy ogromnie zadowoleni, że zostało to zauważone i nagrodzone przez EcoVadis. Jednocześnie cały czas mamy świadomość, że wciąż jest więcej do zrobienia, dlatego nieustannie będziemy sprawdzać każdy aspekt naszej działalności pod kątem zrównoważonego rozwoju, by dalej to ulepszać" -  powiedział Henning Ohlsson, dyrektor ds. CSR w Epson. 

"Złota nagroda EcoVadis jest ważnym i znaczącym wyznacznikiem sukcesu naszej firmy. Nasi klienci z prywatnego oraz publicznego sektora coraz częściej wymagają od nas całościowych audytów, które mogą potwierdzić prawdziwe zaangażowanie w zrównoważony rozwój z uwzględnieniem najwyższych standardów pracy, praw człowieka oraz społeczności" - dodał Henning Ohlsson.

Źródło: Epson

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764