logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Era człowieka w internecie, czyli świat bez 3rd party cookies - webinar 12 maja

  PR 10.05.2021, przeczytano 499 razy

Jak będzie wyglądać przyszłość bez 3rd party cookies? Jakie konsekwencje dla wydawców i reklamodawców może mieć wyłączenie ciasteczek? O tym będzie mowa podczas kolejnego webinaru, który organizuje Grupa Wyborcza, zespół zajmujący się sprzedażą reklam i opracowywaniem rozwiązań marketingowych w serwisach Wyborcza.pl. Podczas spotkania „Era człowieka w internecie, czyli świat bez 3rd party cookies”, które odbędzie się w środę, 12 maja br., dyskutować będą: Grzegorz Piechota, Researcher-In-Residence INMA - ekspert współpracujący z wieloma wydawcami na świecie oraz Joanna Balowska, dyrektorka sprzedaży i rozwoju oferty internetowej Wyborcza.pl. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, obowiązuje rejestracja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/era-czlowieka-w-internecie%2C-czyli-swiat-bez-3rd-party-cookies---webinar-12-maja,391377,artykul.html

Grupa Wyborcza zaprasza reklamodawców, marketerów oraz wszystkich zainteresowanych zmianami na rynku mediów i reklamy na kolejny webinar. Tym razem będzie on poświęcony przyszłości bez 3rd party cookies. W 2022 r. Google wyłączy obsługę ciasteczek partnerów zewnętrznych. Jak pokazują badania, aż 76% rynku nie jest przygotowana na tę zmianę i nie posiada żadnej strategii związanej z wyłączeniem ciasteczek. Jakie są najważniejsze wyzwania ery 1st party cookies na świecie i w Polsce? Czy czeka nas era bez remarketingu? Na co powinni zwrócić uwagę reklamodawcy? Te i inne tematy podejmą uczestnicy spotkania „Era człowieka w internecie, czyli świat bez 3rd party cookies - które odbędzie się w środę, 12 maja br. w godz. 14:00-15:00 na platformie Clickmeeting.

Perspektywę i tło światowe zmiany przedstawi specjalny gość Wyborcza.pl - Grzegorz Piechota, dyrektor oraz Researcher-In-Residence międzynarodowego stowarzyszenia mediów informacyjnych INMA (International News Media Association). To znany ekspert ds. rozwoju nowych produktów i strategii cyfrowej wydawców.

Dyskutować z nim będzie Joanna Balowska, dyrektorka sprzedaży i rozwoju oferty internetowej Wyborcza.pl, ekspertka ds. rozwiązań online dla biznesu.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny, obowiązuje jednak rejestracja poprzez formularz zgłoszeniowy (zgłoszenia są przyjmowane do 12 maja).

Webinar odbędzie się na platformie Clickmeeting (nie wymaga instalacji oprogramowania), a link do niego zostanie przesłany do zarejestrowanych uczestników.

Grupa Wyborcza prowadzi cykl webinarów od listopada 2020 r. Wszystkie wydarzenia koncentrują się wokół nowych zjawisk w świecie cyfrowym, rozwiązań reklamowych oraz trendów rynkowych. Ich celem jest edukacja i inspirowanie rynku dzięki ciekawym rozmowom o branżowych nowościach - nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Do tej pory odbyły się spotkania poświęcone m.in. polskiemu i globalnemu rynkowi subskrypcji, ochronie marki w sieci, czyli brand safety, a także komunikacji marketingowej kierowanej do kobiet oraz zmianom w nawykach i potrzebach tej grupy celowej.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764