logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fakt24 ma już 100 tys. subskrypcji na Youtube

  PR 10.05.2019, przeczytano 301 razy

Kanał serwisu Fakt24 osiągnął na YouTube 100 tys. subskrybentów i został wyróżniony Srebrnym przyciskiem Play.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fakt24-ma-juz-100-tys.-subskrypcji-na-youtube,382367,artykul.html

- Ludzie uwielbiają oglądać krótkie formy wideo. To niezaprzeczalny fakt, podparty silnymi statystykami. 100 000 subskrypcji „Faktu24” to dowód na to, że publikowane przez nas treści na YouTube są lubiane, i co najważniejsze nie jednorazowo, ale w modelu stałej obserwacji kanału. Dzięki temu gromadzimy najwierniejszych użytkowników. To z kolei motywuje nas do produkowana coraz ciekawszych i niebanalnych treści. W styczniu Susan Wojcicki, szefowa YouTube poinformowała, że podwoiła się liczba kanałów posiadających ponad milion subskrybentów. Dołączyć do grona „milionowców” to marzenie wielu. My pierwszy krok w tym kierunku już wykonaliśmy. I nie jest to krok ostatni – zapewnia Maciej Kabroński, szef FAKT24.

Obok Faktu liderem wśród polskich wydawców aktywnych na YouTube jest Przegląd Sportowy z 250 tys. subskrybentów. Wśród marek należących do Ringier Axel Springer Polska na YouTube można śledzić kanał Onet Rano (95 tys. obserwujących), Auto Świat (73 tys. obserwujących), serwis Plejada (66 tys. obserwujących), Komputer Świat (51 tys.) oraz Onet News (47 tys.). YouTube przyznaje Złoty Play za zdobycie 1 miliona subskrypcji, Diamentowy – za 10 mln, a najwyższe wyróżnienie – Rubinowy Play przysługuje za 50 milionów subskrypcji.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764