logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fantastorie – jesienne chwile z nowymi smakami Fantasia

  PR 08.09.2020, przeczytano 754 razy
ilustracjastrzałka

Nowe likierowe smaki Fantasia oraz opowiadania Adrianny Trzepioty to idealny duet na jesienne, długie wieczory.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fantastorie-%E2%80%93-jesienne-chwile-z-nowymi-smakami-fantasia,388373,artykul.html

Marka Fantasia poprzez nową kampanię „Historie pełne przyjemności” wychodzi naprzeciw potrzebom pobudzanym przez jesienną aurę i przedstawia własny pomysł na umilenie tej pory roku. Zestaw dodający ciepła i pobudzający wszystkie zmysły to nowe warianty jogurtów oraz inspirujące opowiadania, stworzone przez utalentowaną polską powieściopisarkę specjalnie dla marki. Fantasia wraz z nowymi produktami posłużyły inspiracją do napisania historii, w których najważniejsza jest kobieca zmysłowość oraz wyjątkowość – bo nie ma jednego modelu kobiecości, a każda z nas może wyrażać siebie na własny sposób.

Fantastorie

Fantasia pragnie celebrować każdą chwilę - proponuje opowiadania, które poruszą wszystkie zmysły oraz zachęcą do poszukiwania prawdziwej siebie. Ponieważ każda kobieca historia jest inna i wyjątkowa i każda z nas może napisać ją we własnym stylu.

Fantastorie to seria krótkich opowiadań zainspirowanych smakami Fantasia. To historie napisane z myślą o tym, aby wzbogacić doświadczenie delektowania się jogurtami marki o dodatkowy, fantazyjny wymiar. Opowiadania inspirują, poruszając zmysły, oraz  pozwalają puścić wodze wyobraźni i przenieść się na chwilę do innego świata – świata, w którym współczesne kobiety mogą wszystko. Mają pełną wolność do wyrażania siebie i do tworzenia własnych historii. Fantastorie to historie, które pokazują, jak wiele zależy od naszej fantazji. Wystarczy wziąć jogurt Fantasia – taki, na jaki akurat mamy ochotę – natchnąć się jego smakiem, zapachem i dać się przenieść do świata przyjemności, delektując się chwilą.

Kobieta dla kobiet

Współpraca oraz wspieranie utalentowanych kobiet to jeden z filarów marki Fantasia, dlatego przy tak wyjątkowym projekcie jakim są „Historie pełne przyjemności”, marka zaangażowała do współpracy niezwykłą kobietę - utalentowaną polską powieściopisarkę Adriannę Trzepiotę.

Źródło: Danone

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764