logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fespa 2018: Rekordowa frekwencja na stoisku Canon

  PR 12.06.2018, przeczytano 1530 razy
ilustracjastrzałka

Rekordowa liczba gości odwiedziła stoisko Canon podczas FESPA 2018 – największych międzynarodowych targów poświęconych drukowi wielkoformatowemu. Tegoroczne stoisko Canon było największym w całej historii uczestnictwa firmy w wydarzeniu, a liczba 11 000 odwiedzających – obecnych i potencjalnych klientów Canon – przerosła oczekiwania organizatorów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fespa-2018%3A-rekordowa-frekwencja-na-stoisku-canon,36861,artykul.html

Jednym z najciekawszych elementów stoiska Canon była – zaprojektowana przez Rolan Robotics, partnera Canon – technologia całkowicie zrobotyzowanego procesu druku i wykończenia na ploterze płaskim Océ Arizona 6170 XTS ze zintegrowanym stołem do cięcia Océ ProCut. Na stoisku zaprezentowany został także proces druku natychmiast suchych grafik na Océ Colorado 1640, które są automatycznie ładowane do urządzenia tnącego Fotoba dzięki czemu automatyzują procesy i zwiększają możliwości produkcyjne dostawców usług druku graficznego.

ilustracjastrzałka

Mark Lawn, Dyrektor, Graphic & Communications Group, Canon Europe komentuje: - Podczas ubiegłorocznej edycji targów FESPA, Canon był na ustach wszystkich w związku z zaprezentowaniem nowej technologii UVgel. W tym roku odwiedzający mogli zarówno zobaczyć na żywo proces druku na Océ Colorado 1640, jak również wysłuchać opinii obecnych na stoisku klientów Canon, którzy korzystają z tej technologii na co dzień. Duże poruszenie wywołała także technologia zrobotyzowanego procesu druku i wykończenia, który inspirował dostawców usług druku do jeszcze większej automatyzacji produkcji i osiągnięciu przewagi konkurencyjnej dzięki innowacyjnemu połączeniu urządzeń cyfrowego druku Canon i technologii Rolan Robotics. Z rozmów z gośćmi na naszym stoisku podczas FESPA wynikało, że istnieje ogromne zapotrzebowanie na aplikacje wielkoformatowe, co stanowi główny czynnik motywujący dostawców usług druku do opracowywania nowych strategii rozwoju swojej oferty. Zaawansowane możliwości ploterów płaskich i urządzeń rolowych Canon w połączeniu z technologiami naszych partnerów pokazały, w jaki sposób podchodzimy do tworzenia zupełnie nowych możliwości w zakresie automatyzacji produkcji różnorodnych aplikacji.

Dla Canon FESPA 2018 była także doskonałą okazją do zaprezentowania – na przykładzie konkretnych wdrożeń Océ Colorado 1640 u klientów z regionu EMEA – pozytywnego wpływu na biznes dostawców usług druku. To również zaowocowało wieloma nowymi zamówieniami na urządzenia rolowe z technologią UVgel bezpośrednio na stoisku.

Dążenie dostawców usług druku do rozwijania możliwości produkcyjnych o nowe aplikacje było jednym z głównych tematów poruszanych podczas FESPA 2018, dlatego na stoisku Canon zaprezentowano bardzo szerokie portfolio aplikacji do różnorodnych zastosowań, m.in. wysokiej jakości materiały promocyjne, opakowania czy elementy wystroju wnętrz.

Klientów już posiadających plotery płaskie tłumnie przyciągnął premierowy pokaz Océ Touchstone – zintegrowanej technologii wielowarstwowego druku cyfrowego do zastosowań graficznych, dekoracyjnych i zadruku opakowań na urządzeniach Océ Arizona. Nowa technologia może być z powodzeniem wykorzystywana m.in. do odtworzenia różnorodnych, nietypowych faktur na medium, np. kamienia, cegły, drewna czy kafelków, czyli elementów znajdujących zastosowanie np. w branży wnętrzarskiej czy przy produkcji luksusowych opakowań.

ilustracjastrzałka

Mark Lawn podsumowuje: - Ponad połowa wszystkich obecnych na targach FESPA gości odwiedziła nasze stoisko. Jest to dla nas dowód uznania dla silnej i stale rosnącej pozycji na rynku cyfrowych rozwiązań wielkoformatowych. Tym bardziej, że wszystkich wystawców było ponad 700. Rozmowy prowadzone z klientami uzmysłowiły nam, jak ogromny potencjał rozwoju w oparciu o nowe technologie druku drzemie w firmach oraz jak ważne dla klientów jest długofalowe partnerstwo i wsparcie biznesowe sprawdzonego partnera, jakim jest Canon. Dzięki licznym przykładom wdrożeń, prezentowanym przez naszych klientów na stoisku, uwolniliśmy też nowe pokłady energii u naszych potencjalnych klientów, dla których bardzo ważna jest całościowa wizja rozwoju i realizacja nowych, bardziej zaawansowanych usług w ramach swojej oferty.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764