logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Flaga „sektorówka” wraca do gry

  PR 20.06.2018, przeczytano 1976 razy
ilustracjastrzałka

Kibice Biało-Czerwonych, którzy wybrali się do Strefy Kibica na PGE Narodowym, na pierwszy mecz Polaków z Senegalem podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018 w Rosji, mogli kibicować polskim piłkarzom na tle najsłynniejszej, ogromnej flagi sektorówki, która została stworzona dla polskiej reprezentacji podczas Euro 2012.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/flaga-_sektorowka_-wraca-do-gry,36953,artykul.html

Pomysł uszycia flagi podsunął red. Tomasz Zimoch (wówczas Polskie Radio). Pomysł spodobał się współwłaścicielowi firmy Sico Polska Aleksandrowi Goldschneiderowi, który zaprosił do współpracy fabrykę OPINION Strefa Druku, która w ekspresowym tempie 48 godzin wyprodukowała flagę.

Łączą nas emocje i piękne wspomnienia

Flaga od momentu debiutu na meczu Polska-Czechy podczas Euro 2012, uczestniczyła w wielu wydarzeniach. Fundatorzy, firmy Sico Polska i Opinion Strefa Druku dbały by największa polska flaga sektorowa była zawsze gotowa do rozpostarcia wszędzie tam, gdzie nadzieje, pasje i wiara w sukces Polaków łączą się i dają tak niesamowite emocje.

ilustracjastrzałka

Przez ostatnie 6 lat flaga pokonała dziesiątki tysięcy kilometrów, będąc świadkiem słynnego „meczu na wodzie” z Anglią na Stadionie Narodowym, Igrzysk Polonijnych w Kielcach, Mistrzostw Świata w Sitkówce, Mistrzostw we Francji, a także uświetniła Tour de Pologne i odwiedziła Monte Casino. Brała czynny udział w kilku festiwalach Woodstok, zawisła też dumnie na katowickim Spodku.  Dzięki współpracy PZPN i UEFA flaga wspierała naszych piłkarzy również na meczu Polska - Portugalia podczas Euro 2016. Ponad to uczestniczyła w wielu innych inicjatywach, które zawsze wywołują trudny do opisania dreszczyk emocji.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Sico Polska

Dodatkowe informacje:

Fundatorami flagi są firmy:
- Sico Polska Sp. z o.o. z Warszawy (www.sico.pl)
- OPINION Strefa Druku Sp. z o.o. z Gliwic (www.opinionprinting.com)

Dane techniczne flagi:
wysokość: 30 m; szerokość: 52 m; powierzchnia: 1560 m2; waga ok. 200 kg; ponad 2 km szwów;
materiał: tkanina poliestrowa o gramaturze 117g/m2, przeznaczona do produkcji flag, posiada atest trudnopalności wymagany przez UEFA.
Flaga (jej czerwona część) została wydrukowana w formie 17 pasów (tzw. brytów), a następnie zszyta z częścią białą, która również składa się 17 uprzednio zszytych pasów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764