logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Forbes z partnerami uruchamiają Polish-Ukrainian Forbes Women Academy

  PR 27.05.2022, przeczytano 639 razy

Inicjatywa Polish-Ukrainian Forbes Women Academy to cykl edukacyjnych webinarów skierowanych przede wszystkim do  kobiet z Ukrainy. Celem inicjatywy jest wspieranie, pomaganie w edukacji i przystosowaniu się do nowej rzeczywistości. Pierwszy webinar poświęcony aktywności zawodowej kobiet i podejmowaniu pracy w Polsce odbędzie się 31 maja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/forbes-z-partnerami-uruchamiaja-polish-ukrainian-forbes-women-academy,396043,artykul.html

Polish-Ukrainian Forbes Women Academy to kolejna inicjatywa Ringier Axel Springer Polska mająca na celu wsparcie Ukraińców, którzy przyjeżdżają do Polski. W siedzibie firmy od kwietnia br. działa „Świetlica” – punkt opieki dla dzieci oraz komfortowe miejsce z warsztatami dla ich rodziców/opiekunów. Od lutego 2022 r. Ringier Axel Springer Polska aktywnie wspiera Ukrainę, realizując różnorodne akcje redakcyjne, pracownicze oraz działania z partnerami biznesowymi.

Pierwszym etapem działalności Polish-Ukrainian Forbes Women Academy będzie cykl webinariów, podczas których uczestniczki otrzymają wiedzę o polskim rynku pracy oraz jego kulturze.

Projekt jest realizowany we współpracy z wieloma partnerami i ekspertami z PWC, Grant Thorton,  Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, Michael Page , organizacją Sięgaj Po Więcej  oraz Future Collars.

– W Polsce aktualnie przebywa wiele przedsiębiorczych kobiet z Ukrainy. Nikt z nas nie wie, jak długo Polska będzie ich domem. Wiele z nich kontynuuje pracę online, wiele podjęło już  nowe zajęcia w Polsce. Ale ogromna liczba kobiet wciąż szuka swoich możliwości. Wiele fundacji, organizacji od dawna pomaga w znalezieniu pracy. My zdecydowaliśmy się na opracowanie programu, który krok po kroku pomaga nie tylko w znalezieniu pracy, ale i założeniu własnej działalności. Z ekspertami będziemy rozmawiali nie tylko o tym, na co zwrócić uwagę podpisując umowę, ale także jak pozyskać fundusze na działalność. Forbes Women od zawsze wspiera kobiety w rozwju zawodowym więc taka inicjatywa jest dla nas naturalna. Dołączyli do nas znakomici eksperci z renomowanych firm – mamy więc pewność, że dostarczymy ogromną ilość wartościowej wiedzy – mówi Agnieszka Filipiak zastępca redaktorki naczelnej Forbes Women i ambasadorka Akademii.

 Akademia będzie prowadzona w języku polskim z tłumaczeniem na język ukraiński. Udział w webinarach jest bezpłatny i dostępny dla wszystkich chętnych, wymagana jest rejestracja.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764