logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gala XVIII edycji konkursu Złote Spinacze 28 stycznia

  PR 13.01.2021, przeczytano 94 razy

28 stycznia br. o godzinie 19:00 odbędzie się największe święto branży public relations w Polsce – Gala konkursu Złote Spinacze. Wydarzenie organizowane przez Związek Firm Public Relations po raz pierwszy w historii odbędzie się w formule online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gala-xviii-edycji-konkursu-zlote-spinacze-28-stycznia,389821,artykul.html

Spośród rekordowej liczby 394 zgłoszeń, jury wyłoniło 93, które rywalizują o nagrody – Złote, Srebrne, a także Brązowe Spinacze. Dodatkowo, podmiot, który zdobędzie najwięcej punktów za wszystkie otrzymane nagrody, zostanie uhonorowany statuetką Tytanowego Spinacza. W przypadającym obecnie jubileuszowym, dwudziestym roku działalności ZFPR, przyznana będzie także nagroda specjalna dla przełomowej kampanii PR 20-lecia, która znacząco wpłynęła na rozwój branży.

Złote Spinacze to konkurs i jednocześnie święto branży public relations w Polsce, organizowane nieprzerwanie od 2003 roku. W jego trakcie wyłaniane są najbardziej kreatywne, skuteczne i rzetelnie przeprowadzone kampanie, stanowiące wzór dla całej branży PR. Celem konkursu jest zarówno promocja najwyższych standardów, jak i edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia public relations w działaniach firm i instytucji.

- Prowadząc obrady Jury Złotych Spinaczy w połowie grudnia 2020, mogę z całą pewnością powiedzieć, że do mnie Mikołaj przyszedł tym razem kilka dni wcześniej - mówi Małgorzata Mejer, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej w Procter & Gamble, Przewodnicząca Jury XVIII edycji konkursu. - Myślę, że dyskusja o celach, strategiach i efektach nominowanych projektów jest nie tylko ucztą dla każdego PR-owca, ale też, niezależnie od tego jak wiele lat doświadczenia za nami, świetną lekcją warsztatu profesjonalnej komunikacji, która procentuje na co dzień - dodaje.

- W wyjątkowym roku mamy unikalną edycję konkursu. Rekordowa liczba zgłoszeń, nowe kategorie, pierwsza w historii formuła online obrad i gali. Energia, z jaką branża PR działa w okresie zmiany, niewątpliwie została także wyrażona w tym flagowym projekcie Związku Firm PR, jakim jest konkurs Złote Spinacze - mówi Adam Jarosz, prezes ZFPR. - Prawie 100 nominacji to sytuacja bez precedensu, a laureaci z ich realizacjami z pewnością wpiszą się w kanon najlepszych praktyk kolejnej dekady public relations w Polsce, poznamy ich już za dwa tygodnie - dodaje.

Transmisja gali rozdania nagród będzie dostępna bezpłatnie dla wszystkich zainteresowanych. Wymagana będzie jedynie wcześniejsza rejestracja TUTAJ.

Lista wszystkich nominowanych dostępna na stronie organizatora www.zlotespinacze.pl

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

Dodatkowe informacje:

Partner merytoryczny konkursu: Deloitte.
Partnerzy: rp.pl, Rzeczpospolita, BRIEF, Wirtualne Media, Newseria, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów (IMM), Pro4Media, VIDEOactions – agencja filmowa, Studio Bank, THINKTANK, Sotrender, Conrego, Piloci Studio, Michał Gmitruk Production, SPORTBIZ – Forum Sportu i Biznesu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje runda finałowa „Świeć się z Energą
Internauci wybrali już 16 najpiękniej udekorowanych świątecznie polskich miast. Teraz mistrzowie województw powalczą o tytuł „Świetlnej Stolicy Polski” i charytatywne nagrody w ramach „Świeć się z Energą”. Finałowa runda głosowania w 12. edycji plebiscytu właśnie się rozpoczyna – potrwa od 14 do 25...
Kampania Corega z brązową statuetką Effie Awards Europe 2020
W konkursie Effie Awards Europe 2020 w kategorii Best of Europe - FMCG kampania "9 milionów powodów" zrealizowana dla marki Corega należącej do koncernu GSK zdobyła brązową statuetkę. To jedyny projekt z Polski nominowany i nagrodzony w tej edycji konkursu. 
Nasza agencja otrzymała nominacje do prestiżowej nagrody Transform Awards Europe 2021. Do współzawodnictwa został wytypowany projekt rozwoju Brand Advisory dla globalnego klienta Admind, firmy ABB.
Konkurs na identyfikację Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage
Współorganizator festiwalu filmowego EnergaCAMERIMAGE oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej ogłaszają międzynarodowy konkurs na identyfikację wizualną dla nowopowstałej instytucji kultury w Toruniu (Polska). Konkurs jest dwuetapowy i ma charakter otwarty.
Alicja Wysocka Świtała dołącza do jury Sabre Awards 2021
Alicja Wysocka Świtała, partnerka zarządzająca agencji Clue PR, została jurorką SABRE Awards 2021 i będzie oceniać projekty z regionu EMEA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764