logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Galaktus PR wzmacnia swoje szeregi o kolejną legendę polskiej branży gier wideo

  PR 04.06.2020, przeczytano 218 razy
ilustracja

Do zespołu Galaktus PR – agencji komunikacyjnej specjalizującej się w obsłudze marek growych i technologicznych – dołącza Miłosz Białas.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/galaktus-pr-wzmacnia-swoje-szeregi-o-kolejna-legende-polskiej-branzy-gier-wideo,387288,artykul.html

Bizdev z globalnym doświadczeniem

Nowy członek zespołu obejmie w firmie stanowisko Business Development Specialist i będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów lokalnych i zagranicznych. Jego ogromne doświadczenie w obsłudze firm o ogólnoświatowym zasięgu przyczyni się do dynamicznego rozwoju agencji i wzmocnienia jej pozycji na gamingowym rynku.

Miłosz pracuje w branży od ponad 11 lat. Swoją karierę rozpoczął jako dziennikarz w serwisach gamingowych, by następnie w naturalny sposób skierować się bliżej serca gamedevu. W kolejnych latach opiekował się komunikacją zewnętrzną firm tworzących gry oraz nabywał doświadczenie na różnorodnych rynkach globalnych z dziedziny public relations i marketingu. Ma na swoim koncie pracę nad markami wielkich producentów gier, tj. Electronic Arts i Techland, gdzie odpowiedzialny był za planowanie strategii PR, wprowadzanie jej w życie oraz reprezentację firm na dużych eventach gamingowych na całym świecie.

Miłosz zasiada również w radzie programowej Digital Dragons – najważniejszego, branżowego eventu w polskim gamingu, na który co roku zjeżdżają się developerzy oraz dziennikarze z całego świata.

Na podbój świata

– Jestem niezwykle podekscytowany dołączeniem do zespołu Galaktus PR – mówi Miłosz Białas – To firma z ogromnym doświadczeniem i potencjałem, by stanąć w jednym rzędzie z liderami gamingowego PR-u na rynku globalnym, dlatego bez wahania zdecydowałem się na współpracę, gdy tylko pojawiła się taka okazja.

– Nie będę ukrywał, że nie było lepszej kandydatury na to stanowisko – dodaje Mateusz Szukajt – CEO Galaktus PR – Jestem przekonany, że wsparcie Miłosza z całym jego bagażem doświadczeń branżowych, będzie dla obu stron niezwykle owocne w kontekście naszych planów na najbliższe lata.

Źródło: Galaktus PR

www.galaktus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764