Do zespołu Galaktus PR – agencji komunikacyjnej specjalizującej się w obsłudze marek growych i technologicznych – dołącza Miłosz Białas.
Bizdev z globalnym doświadczeniem
Nowy członek zespołu obejmie w firmie stanowisko Business Development Specialist i będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów lokalnych i zagranicznych. Jego ogromne doświadczenie w obsłudze firm o ogólnoświatowym zasięgu przyczyni się do dynamicznego rozwoju agencji i wzmocnienia jej pozycji na gamingowym rynku.
Miłosz pracuje w branży od ponad 11 lat. Swoją karierę rozpoczął jako dziennikarz w serwisach gamingowych, by następnie w naturalny sposób skierować się bliżej serca gamedevu. W kolejnych latach opiekował się komunikacją zewnętrzną firm tworzących gry oraz nabywał doświadczenie na różnorodnych rynkach globalnych z dziedziny public relations i marketingu. Ma na swoim koncie pracę nad markami wielkich producentów gier, tj. Electronic Arts i Techland, gdzie odpowiedzialny był za planowanie strategii PR, wprowadzanie jej w życie oraz reprezentację firm na dużych eventach gamingowych na całym świecie.
Miłosz zasiada również w radzie programowej Digital Dragons – najważniejszego, branżowego eventu w polskim gamingu, na który co roku zjeżdżają się developerzy oraz dziennikarze z całego świata.
Na podbój świata
– Jestem niezwykle podekscytowany dołączeniem do zespołu Galaktus PR – mówi Miłosz Białas – To firma z ogromnym doświadczeniem i potencjałem, by stanąć w jednym rzędzie z liderami gamingowego PR-u na rynku globalnym, dlatego bez wahania zdecydowałem się na współpracę, gdy tylko pojawiła się taka okazja.
– Nie będę ukrywał, że nie było lepszej kandydatury na to stanowisko – dodaje Mateusz Szukajt – CEO Galaktus PR – Jestem przekonany, że wsparcie Miłosza z całym jego bagażem doświadczeń branżowych, będzie dla obu stron niezwykle owocne w kontekście naszych planów na najbliższe lata.
Źródło: Galaktus PR