logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gazeta Wyborcza odświeża logo i makietę

  PR 06.06.2016, przeczytano 3101 razy
ilustracjastrzałka

Od 4 czerwca br. "Gazeta Wyborcza" będzie ukazywać się w odświeżonej makiecie ze zmienionym logo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gazeta-wyborcza-odswieza-logo-i-makiete,28814,artykul.html

- Wsłuchując się w głosy czytelników i analizując wyniki badań fokusowych postanowiliśmy wyraźniej oddzielić materiały informacyjne od komentarzy. Te ostanie prezentowane będą na szarym tle. Zmianie ulegnie również układ działów - na przykład tematy związane z gospodarką będą publikowane na wcześniejszych stronach wydania - mówi Wojciech Fusek, zastępca redaktora naczelnego "Gazety Wyborczej".

Nowym elementem tzw. "dwójki" będzie - oprócz komentarzy - rysunek, sylwetka dnia lub cytat oraz inne, mniejsze formy dziennikarskie.

Nową makietę będzie mieć też flagowy dodatek "Gazety Wyborczej" - sobotni "Magazyn Świąteczny". Nowa, bardziej czytelna czcionka oraz winiety działów - to najbardziej widoczne zmiany w sobotnim wydaniu.

Odświeżone logo "Gazety Wyborczej"

Znak otrzyma nowoczesną w kroju czcionkę i mocniej wyróżni słowo "Wyborcza", by nawiązać do logotypów cyfrowej marki pisma - Wyborcza.pl czy Wyborcza.biz. Zmienią się także logotypy 19 wydań lokalnych dziennika.

- Odświeżając logo, uspójniamy znaki "Gazety Wyborczej" w wersji cyfrowej i papierowej. Chcemy, by już na pierwszy rzut oka czytelnicy widzieli, że otrzymują materiały stworzone przez jedną redakcję, niezależnie od kanału dystrybucji tych treści - mówi Wojciech Fusek.

W oczekiwaniu na nowe logo "Gazeta Wyborcza" przypomina poprzednie znaki w materiale wideo prezentującym zmiany logotypu.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764