logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR na rzecz kosmetyków naturalnych

  PR 21.05.2019, przeczytano 129 razy

W połowie marca agencja Good One PR rozpoczęła współpracę ze sklepem internetowym Cosibella.pl. Agencja zajmuje się promocją marek The Ordinary i NIOD, które znajdują się w jego ofercie. Ponadto, Good One PR odpowiada za działania w zakresie PR korporacyjnego i doradztwo reklamowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-na-rzecz-kosmetykow-naturalnych,382541,artykul.html

Cosibella.pl to sklep internetowy, który rozpoczął swoją działalność w 2014 roku. Jego asortyment obejmuje zarówno kosmetyki kolorowe, jak i przeznaczone do pielęgnacji skóry, w tym produkty The Ordinary oraz NIOD.

Wspólną cechą obu marek są proste, naturalne składy. Produkty The Ordinary i NIOD zostały stworzone zgodnie z zasadą transparentności użytych składników i nie są testowane na zwierzętach. Nie zawierają parabenów, siarczanów, olejów mineralnych bądź zwierzęcych, barwników smołowych z węgla kamiennego, formaldehydu, rtęci i oksybenzonu. Szeroki wachlarz produktów stwarza możliwość skomponowania odpowiednich zestawów pielęgnacyjnych dla każdego typu cery. Dzięki klinicznej skuteczności kosmetyki The Ordinary i NIOD zyskały uznanie na całym świecie.

Współpracę nawiązano w wyniku działań New Business agencji. Good One PR jest odpowiedzialna za PR korporacyjny, produktowy oraz doradztwo w zakresie kształtowania wizerunku. Z ramienia agencji działania koordynuje Ewelina Jaskuła. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Akcja PZU na rzecz bezpieczeństwa – odblaski dla pieszych
PZU będzie rozdawać pieszym w całej Polsce światełka odblaskowe z migającą lampką, by chronić ich przed wypadkami na drodze. – Piesi padają ofiarą prawie co czwartego wypadku drogowego. O tej porze roku, gdy wcześnie zapada zmrok, stają się mniej widoczni na drodze i są narażeni na szczególne niebezpieczeństwo. Chcemy ich chronić – mówi...
Nie żyje Zbigniew Jujka
18 listopada w wieku 84 lat zmarł Zbigniew Jujka, gdański grafik, autor niezliczonych rysunków satyrycznych pojawiających się głównie na łamach „Dziennika Bałtyckiego”, w którym przez wiele lat pełnił funkcję redaktora graficznego.
VMLY&R została sklasyfikowana jako Strong Performer w najnowszym raporcie „The Forrester Wave™: Global Digital Experience Agencies, Q4 2019”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa mająca 82 biura i zatrudniająca ponad 7000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R otrzymała...
Podczas tegorocznej edycji uczestnicy będą mieli okazję skupić się na praktycznych zagadnieniach związanych z tworzeniem identyfikacji wizualnej, projektowaniem UX/UI oraz ilustracją. Prelegenci i prowadzący warsztaty omawiać będą także problemy i wyzwania związane z codziennością pracy w branży - komunikacją z klientem czy prowadzeniem własnego biznesu.
Ricoh na Drupa 2020
Podczas przyszłorocznych targów drupa Ricoh zaprezentuje jak dotąd najszerszą i najbardziej wszechstronną ofertę swoich rozwiązań.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764