logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR na rzecz kosmetyków naturalnych

  PR 21.05.2019, przeczytano 115 razy

W połowie marca agencja Good One PR rozpoczęła współpracę ze sklepem internetowym Cosibella.pl. Agencja zajmuje się promocją marek The Ordinary i NIOD, które znajdują się w jego ofercie. Ponadto, Good One PR odpowiada za działania w zakresie PR korporacyjnego i doradztwo reklamowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-na-rzecz-kosmetykow-naturalnych,382541,artykul.html

Cosibella.pl to sklep internetowy, który rozpoczął swoją działalność w 2014 roku. Jego asortyment obejmuje zarówno kosmetyki kolorowe, jak i przeznaczone do pielęgnacji skóry, w tym produkty The Ordinary oraz NIOD.

Wspólną cechą obu marek są proste, naturalne składy. Produkty The Ordinary i NIOD zostały stworzone zgodnie z zasadą transparentności użytych składników i nie są testowane na zwierzętach. Nie zawierają parabenów, siarczanów, olejów mineralnych bądź zwierzęcych, barwników smołowych z węgla kamiennego, formaldehydu, rtęci i oksybenzonu. Szeroki wachlarz produktów stwarza możliwość skomponowania odpowiednich zestawów pielęgnacyjnych dla każdego typu cery. Dzięki klinicznej skuteczności kosmetyki The Ordinary i NIOD zyskały uznanie na całym świecie.

Współpracę nawiązano w wyniku działań New Business agencji. Good One PR jest odpowiedzialna za PR korporacyjny, produktowy oraz doradztwo w zakresie kształtowania wizerunku. Z ramienia agencji działania koordynuje Ewelina Jaskuła. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TFP Grafika – innowacyjność w druku 3D – pozwól się zaskoczyć
Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.
Kampania społeczna „Od początku”
66% Polaków jako główną przyczynę aborcji postrzega brak wsparcia kobiet w ich najbliższym otoczeniu wynika z badań Fundacji CitizenGO, która rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: “Od początku”.
A digital na to: KFC
Dziś nasi eksperci zespołu digital na warsztat wzięli wirtualnego influencera KFC - Colonela Sandersa.
Włodzimierz Schmidt ponownie wybrany na Prezesa Zarządu IAB Europe
Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, został ponownie wybrany na stanowisko Prezesa Zarządu IAB Europe – europejskiej organizacji, która skupia swoje działania wokół rozwoju reklamy cyfrowej i edukacji rynku w zakresie potencjału tego sektora. Będzie kierował pracami organizacji do 2021 roku.Włodzimierz...
PGE sponsoruje Zofię Klepacką, multimedalistkę windsurfingu, od 2012 r. i ceni jej sukcesy sportowe. PGE jest sponsorem sportowca, a opinie Zofii Klepackiej są jej opiniami prywatnymi, dlatego – w odniesieniu do spekulacji medialnych – spółka informuje, że nie podejmowała działań mających na celu ograniczenie aktywności medialnej Zofii Klepackiej.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764