logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR na rzecz kosmetyków naturalnych

  PR 21.05.2019, przeczytano 143 razy

W połowie marca agencja Good One PR rozpoczęła współpracę ze sklepem internetowym Cosibella.pl. Agencja zajmuje się promocją marek The Ordinary i NIOD, które znajdują się w jego ofercie. Ponadto, Good One PR odpowiada za działania w zakresie PR korporacyjnego i doradztwo reklamowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-na-rzecz-kosmetykow-naturalnych,382541,artykul.html

Cosibella.pl to sklep internetowy, który rozpoczął swoją działalność w 2014 roku. Jego asortyment obejmuje zarówno kosmetyki kolorowe, jak i przeznaczone do pielęgnacji skóry, w tym produkty The Ordinary oraz NIOD.

Wspólną cechą obu marek są proste, naturalne składy. Produkty The Ordinary i NIOD zostały stworzone zgodnie z zasadą transparentności użytych składników i nie są testowane na zwierzętach. Nie zawierają parabenów, siarczanów, olejów mineralnych bądź zwierzęcych, barwników smołowych z węgla kamiennego, formaldehydu, rtęci i oksybenzonu. Szeroki wachlarz produktów stwarza możliwość skomponowania odpowiednich zestawów pielęgnacyjnych dla każdego typu cery. Dzięki klinicznej skuteczności kosmetyki The Ordinary i NIOD zyskały uznanie na całym świecie.

Współpracę nawiązano w wyniku działań New Business agencji. Good One PR jest odpowiedzialna za PR korporacyjny, produktowy oraz doradztwo w zakresie kształtowania wizerunku. Z ramienia agencji działania koordynuje Ewelina Jaskuła. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mogik or magic? Motion Design Conference 2020
Gwiazdy motion designu tworzące czołówki do seriali Netfliksa czy HBO. Najważniejsi twórcy minionego roku z całego świata. Firmy produkujące oprogramowanie 3d oraz sprzęt dla motion designerów. To wszystko w ciągu dwóch dni konferencji i kreatywnych spotkań Auli Artis w Poznaniu.
Stratasys J8 – zaawansowane drukarki 3D
Technologia PolyJet jako jedyna metoda wytwarzania pozwala na wykonanie elementów z wielu materiałów i kolorów w jednym procesie. Drukarki 3D Stratasys J8 Series mogą drukować prototypy wyglądające dokładnie jak produkt końcowy. Dają niesamowite efekty wykończenia modelu, wyjątkową gładkość powierzchni i precyzję druku z warstwą o wysokości zaledwie 14 mikrometrów.
Saloniki Kolportera są jednym z partnerów akcji „2 miliony Grześków do wygrania”. Klienci mogą korzystać z tej promocji aż do 30 kwietnia br.
Rusza nabór na 12. Bella Skyway Festival
To już pewne – 12. Bella Skyway Festival odbędzie się w dniach 18–23 sierpnia 2020 roku. Ponownie toruński zespół staromiejski rozbłyśnie magicznym blaskiem, a wszystko pod hasłem „Elementarne cząstki wolności”. Właśnie rozpoczyna się nabór, w ramach którego artyści mogą zgłaszać swoje pomysły na instalacje, projekcje i interaktywne świetlne działania. Warto się...
Odpowiedzialny Marketing – efekty samoregulacji w obszarze reklamy żywności skierowanej do dzieci
Rada Reklamy od wielu lat stoi na straży najwyższych standardów komunikacji marketingowej.  Pomaga chronić konsumentów przed nieetycznymi i nieuczciwymi przekazami reklamowymi poprzez upowszechnianie Kodeksu Etyki Reklamy oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764