logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Good One PR na rzecz kosmetyków naturalnych

  PR 21.05.2019, przeczytano 122 razy

W połowie marca agencja Good One PR rozpoczęła współpracę ze sklepem internetowym Cosibella.pl. Agencja zajmuje się promocją marek The Ordinary i NIOD, które znajdują się w jego ofercie. Ponadto, Good One PR odpowiada za działania w zakresie PR korporacyjnego i doradztwo reklamowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/good-one-pr-na-rzecz-kosmetykow-naturalnych,382541,artykul.html

Cosibella.pl to sklep internetowy, który rozpoczął swoją działalność w 2014 roku. Jego asortyment obejmuje zarówno kosmetyki kolorowe, jak i przeznaczone do pielęgnacji skóry, w tym produkty The Ordinary oraz NIOD.

Wspólną cechą obu marek są proste, naturalne składy. Produkty The Ordinary i NIOD zostały stworzone zgodnie z zasadą transparentności użytych składników i nie są testowane na zwierzętach. Nie zawierają parabenów, siarczanów, olejów mineralnych bądź zwierzęcych, barwników smołowych z węgla kamiennego, formaldehydu, rtęci i oksybenzonu. Szeroki wachlarz produktów stwarza możliwość skomponowania odpowiednich zestawów pielęgnacyjnych dla każdego typu cery. Dzięki klinicznej skuteczności kosmetyki The Ordinary i NIOD zyskały uznanie na całym świecie.

Współpracę nawiązano w wyniku działań New Business agencji. Good One PR jest odpowiedzialna za PR korporacyjny, produktowy oraz doradztwo w zakresie kształtowania wizerunku. Z ramienia agencji działania koordynuje Ewelina Jaskuła. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764