logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Harbingers rozwija kompetencje Social Media

  PR 21.05.2019, przeczytano 157 razy

Z początkiem maja 2019 krakowska agencja Harbingers zyskała nowego członka zespołu. Do teamu z Rakowickiej 1 dołączyła Anna Socha, która będzie odpowiadać za obszar Social Media. Poprzednio Anna piastowała stanowisko Dyrektora Zarządzającego w Agencji click community.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/harbingers-rozwija-kompetencje-social-media,382545,artykul.html

Dynamicznie rozwijająca się agencja Harbingers to zespół pasjonatów i specjalistów o unikatowym zestawie kompetencji. Swoje umiejętności zdobywali i szlifowali przez ponad dekadę na różnych polach digital marketingu. U podstaw działania agencji leżą kompetencje analityczne. Za sukcesem marki stoi mocno ugruntowany nawyk odwoływania się do danych na każdym etapie pracy z klientem. Dzięki temu Harbingers eCommerce Gamechangers prowadzi projekty performance marketing m.in. dla takich marek jak Castorama, Dr.Max, Capgemini czy Tally Weijl.

- Dynamiczny rozwój działu mediów społecznościowych jest ważnym etapem w zapewnieniu naszym Partnerom pełnego procesu – od strategii content marketingowej, poprzez proces tworzenia eksperckich treści i doskonałe ich mierzenie, na dystrybucji i promocji skończywszy.  Cieszę się, że do naszego zespołu dołączyła Ania, bo wierzę że jej doświadczenie i kompetencje pomogą nam rozwijać się jeszcze szybciej – mówi Kornel Dulęba, CEO Harbingers.

Anna Socha ma niezwykle bogate doświadczenie w zakresie kompleksowego prowadzenia projektów social media. Miała okazję z sukcesem obsługiwać takie marki jak Telewizja Polska S.A., Poznaj Smak Gruzji, BELL HYPOAllergenic. Otoczyła także swoją opieką projekty Pravda Poland, Pierre Cardin, BGŻ BNP Paribas Faktoring, Sun&Fun, Lufthansa Group Business Services i MAN Polska. W Harbingers będzie odpowiadać za rozwój obszaru mediów społecznościowych.

- Ania dała nam się poznać jako osoba bardzo doświadczona i chętna do wyzwań. Wierzę, że rozwinie u nas skrzydła, spełni swoje – nie tylko zawodowe – marzenia i wniesie dużo nowego do zespołu Harbigners. Już dziś czekamy na owoce rozwoju współpracy z Partnerami Harbingers – podsumowuje Kornel Dulęba.

Źródło: Harbingers

www.harbingers.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM w ofercie Foxfoto
Z radością prezentujemy Państwu nowy obiektyw Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM łączący klasyczny, ponadczasowy styl z najnowszymi osiągnięciami technologii optycznej.
Inauguracja „wyspy świetlnej” – AMS rozpoczyna proces rewitalizacji kilkuset wiat przystankowych w Łodzi
Wiaty przystankowe wyposażone w ładowarki do telefonów i panel cyfrowy informujący o utrudnieniach w ruchu miejskim to już nie tylko domena Krakowa i Poznania. Nowoczesna wiata pojawiła się również w Łodzi. To na razie pilotażowe rozwiązanie. Jednak swój wygląd w ciągu roku zmieni aż 250 przystanków. Firma AMS rozpoczyna właśnie rewitalizację...
„Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę” – VMLY&R Poland dla HBO
Ruszyła nowa kampania promująca trzeci sezon serialu „Opowieść podręcznej”. Serial jest adaptacją klasycznej powieści Margaret Atwood o życiu w totalitarnym, dystopijnym świecie Republiki Gilead, w którym kobiety stanowią własność państwową. Za kreację aktywności realizowanych w social mediach i OOH odpowiada agencja VMLY&R Poland.
Iiyama wprowadza na rynek nowe 22-calowe monitory dla profesjonalistów
Są to modele biurowe z matrycą ekranu IPS i VA o rozdzielczości Full HD, polecane szczególnie grafikom oraz projektantom. Występują w wersjach z lub bez Pivota i stopki z regulacją wysokości.
Bezpłatne spotkania z doświadczonymi fotografami, wywiady online oraz ciekawe wydarzenia branżowe to tylko niektóre z atrakcji, jakie czekają na miłośników fotografii z okazji 10-lecia obecności Akademii Nikona w Polsce. Od momentu powstania w 2009 roku, w organizowanych przez Akademię Nikona kursach i warsztatach udział wzięło już ponad 15 000 uczestników....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764