Z początkiem maja 2019 krakowska agencja Harbingers zyskała nowego członka zespołu. Do teamu z Rakowickiej 1 dołączyła Anna Socha, która będzie odpowiadać za obszar Social Media. Poprzednio Anna piastowała stanowisko Dyrektora Zarządzającego w Agencji click community.
Dynamicznie rozwijająca się agencja Harbingers to zespół pasjonatów i specjalistów o unikatowym zestawie kompetencji. Swoje umiejętności zdobywali i szlifowali przez ponad dekadę na różnych polach digital marketingu. U podstaw działania agencji leżą kompetencje analityczne. Za sukcesem marki stoi mocno ugruntowany nawyk odwoływania się do danych na każdym etapie pracy z klientem. Dzięki temu Harbingers eCommerce Gamechangers prowadzi projekty performance marketing m.in. dla takich marek jak Castorama, Dr.Max, Capgemini czy Tally Weijl.
- Dynamiczny rozwój działu mediów społecznościowych jest ważnym etapem w zapewnieniu naszym Partnerom pełnego procesu – od strategii content marketingowej, poprzez proces tworzenia eksperckich treści i doskonałe ich mierzenie, na dystrybucji i promocji skończywszy. Cieszę się, że do naszego zespołu dołączyła Ania, bo wierzę że jej doświadczenie i kompetencje pomogą nam rozwijać się jeszcze szybciej – mówi Kornel Dulęba, CEO Harbingers.
Anna Socha ma niezwykle bogate doświadczenie w zakresie kompleksowego prowadzenia projektów social media. Miała okazję z sukcesem obsługiwać takie marki jak Telewizja Polska S.A., Poznaj Smak Gruzji, BELL HYPOAllergenic. Otoczyła także swoją opieką projekty Pravda Poland, Pierre Cardin, BGŻ BNP Paribas Faktoring, Sun&Fun, Lufthansa Group Business Services i MAN Polska. W Harbingers będzie odpowiadać za rozwój obszaru mediów społecznościowych.
- Ania dała nam się poznać jako osoba bardzo doświadczona i chętna do wyzwań. Wierzę, że rozwinie u nas skrzydła, spełni swoje – nie tylko zawodowe – marzenia i wniesie dużo nowego do zespołu Harbigners. Już dziś czekamy na owoce rozwoju współpracy z Partnerami Harbingers – podsumowuje Kornel Dulęba.
Źródło: Harbingers