logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Harbingers rozwija kompetencje Social Media

  PR 21.05.2019, przeczytano 651 razy

Z początkiem maja 2019 krakowska agencja Harbingers zyskała nowego członka zespołu. Do teamu z Rakowickiej 1 dołączyła Anna Socha, która będzie odpowiadać za obszar Social Media. Poprzednio Anna piastowała stanowisko Dyrektora Zarządzającego w Agencji click community.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/harbingers-rozwija-kompetencje-social-media,382545,artykul.html

Dynamicznie rozwijająca się agencja Harbingers to zespół pasjonatów i specjalistów o unikatowym zestawie kompetencji. Swoje umiejętności zdobywali i szlifowali przez ponad dekadę na różnych polach digital marketingu. U podstaw działania agencji leżą kompetencje analityczne. Za sukcesem marki stoi mocno ugruntowany nawyk odwoływania się do danych na każdym etapie pracy z klientem. Dzięki temu Harbingers eCommerce Gamechangers prowadzi projekty performance marketing m.in. dla takich marek jak Castorama, Dr.Max, Capgemini czy Tally Weijl.

- Dynamiczny rozwój działu mediów społecznościowych jest ważnym etapem w zapewnieniu naszym Partnerom pełnego procesu – od strategii content marketingowej, poprzez proces tworzenia eksperckich treści i doskonałe ich mierzenie, na dystrybucji i promocji skończywszy.  Cieszę się, że do naszego zespołu dołączyła Ania, bo wierzę że jej doświadczenie i kompetencje pomogą nam rozwijać się jeszcze szybciej – mówi Kornel Dulęba, CEO Harbingers.

Anna Socha ma niezwykle bogate doświadczenie w zakresie kompleksowego prowadzenia projektów social media. Miała okazję z sukcesem obsługiwać takie marki jak Telewizja Polska S.A., Poznaj Smak Gruzji, BELL HYPOAllergenic. Otoczyła także swoją opieką projekty Pravda Poland, Pierre Cardin, BGŻ BNP Paribas Faktoring, Sun&Fun, Lufthansa Group Business Services i MAN Polska. W Harbingers będzie odpowiadać za rozwój obszaru mediów społecznościowych.

- Ania dała nam się poznać jako osoba bardzo doświadczona i chętna do wyzwań. Wierzę, że rozwinie u nas skrzydła, spełni swoje – nie tylko zawodowe – marzenia i wniesie dużo nowego do zespołu Harbigners. Już dziś czekamy na owoce rozwoju współpracy z Partnerami Harbingers – podsumowuje Kornel Dulęba.

Źródło: Harbingers

www.harbingers.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764