logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Harbingers rozwija kompetencje Social Media

  PR 21.05.2019, przeczytano 211 razy

Z początkiem maja 2019 krakowska agencja Harbingers zyskała nowego członka zespołu. Do teamu z Rakowickiej 1 dołączyła Anna Socha, która będzie odpowiadać za obszar Social Media. Poprzednio Anna piastowała stanowisko Dyrektora Zarządzającego w Agencji click community.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/harbingers-rozwija-kompetencje-social-media,382545,artykul.html

Dynamicznie rozwijająca się agencja Harbingers to zespół pasjonatów i specjalistów o unikatowym zestawie kompetencji. Swoje umiejętności zdobywali i szlifowali przez ponad dekadę na różnych polach digital marketingu. U podstaw działania agencji leżą kompetencje analityczne. Za sukcesem marki stoi mocno ugruntowany nawyk odwoływania się do danych na każdym etapie pracy z klientem. Dzięki temu Harbingers eCommerce Gamechangers prowadzi projekty performance marketing m.in. dla takich marek jak Castorama, Dr.Max, Capgemini czy Tally Weijl.

- Dynamiczny rozwój działu mediów społecznościowych jest ważnym etapem w zapewnieniu naszym Partnerom pełnego procesu – od strategii content marketingowej, poprzez proces tworzenia eksperckich treści i doskonałe ich mierzenie, na dystrybucji i promocji skończywszy.  Cieszę się, że do naszego zespołu dołączyła Ania, bo wierzę że jej doświadczenie i kompetencje pomogą nam rozwijać się jeszcze szybciej – mówi Kornel Dulęba, CEO Harbingers.

Anna Socha ma niezwykle bogate doświadczenie w zakresie kompleksowego prowadzenia projektów social media. Miała okazję z sukcesem obsługiwać takie marki jak Telewizja Polska S.A., Poznaj Smak Gruzji, BELL HYPOAllergenic. Otoczyła także swoją opieką projekty Pravda Poland, Pierre Cardin, BGŻ BNP Paribas Faktoring, Sun&Fun, Lufthansa Group Business Services i MAN Polska. W Harbingers będzie odpowiadać za rozwój obszaru mediów społecznościowych.

- Ania dała nam się poznać jako osoba bardzo doświadczona i chętna do wyzwań. Wierzę, że rozwinie u nas skrzydła, spełni swoje – nie tylko zawodowe – marzenia i wniesie dużo nowego do zespołu Harbigners. Już dziś czekamy na owoce rozwoju współpracy z Partnerami Harbingers – podsumowuje Kornel Dulęba.

Źródło: Harbingers

www.harbingers.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roadshow – Wrappingowa dawka emocji - V edycja
Jesienna edycja należeć będzie do wyjątkowych z kilku powodów: mały jubileusz – V edycja, jednych z najliczniej obsadzanych warsztatów aplikacyjnych, z udziałem Rafała Żmudy, to już powód do dumy, nowy produkt – firma 3M, wprowadziła na rynek nową edycję folii WrapFilm i będziemy mieli okazję z nią pracować –...
Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym nowego napoju energetyzującego
We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy – pierwszego na rynku napoju energetyzującego o znanej i uwielbianej przez konsumentów nucie smakowej Coca-Cola. W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in.: silne wsparcie 360 stopni, obejmujące emisję spotu w TV, internecie i kinach, działania w digitalu,...
„Nasz Danone jest dla ciebie” – pracownicy w nowej kampanii Danone
Grupa spółek DANONE wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową, która prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom. To właśnie oni wystąpili w kampanii, jak również mieli kluczowy wpływ na jej kształt - dzieląc się swoimi autentycznymi historiami i tym, co szczególnie cenią w pracy i w życiu prywatnym....
Marka Perwoll i Maja Sablewska z kampanią #Rethinkfashion
Marka Perwoll w kampanii #RethinkFashion promuje ideę slow fashion i odpowiedzialnej konsumpcji. Ambasadorką akcji jest Maja Sablewska, która współpracuje z marką od 6 lat. Oprócz tradycyjnej reklamy telewizyjnej prowadzone są działania digitalowe.
Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips – nowa realizacja Nav agency we współpracy z Mint Media dla Danone
Już 16.09.2019 rusza promocja marki Alpro we współpracy z Philips Polska pod hasłem „Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips”. W promocji klienci mogą odebrać vouchery do wykorzystania na wybrane produkty Philips.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764