logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Group One niweluje swój ślad pyłowy

  PR 28.01.2021, przeczytano 309 razy
ilustracja

W listopadzie Group One, niezależna grupa komunikacyjna, podpisała umowę z Oxygen City, właścicielem pierwszego na świecie systemu antysmogowego, który efektywnie eliminuje ślad pyłowy - smog miasta. Urządzenie oczyszcza miesięcznie aż 5 mln3 powietrza - to więcej niż objętość Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/group-one-niweluje-swoj-slad-pylowy,389984,artykul.html

Instalowane w przestrzeni miejskiej oczyszczacze powietrza to pierwsze tego typu rozwiązanie na świecie, którego celem jest redukcja stężenia w przestrzeni miejskiej pyłów zawieszonych PM1, PM2,5 i PM10. W trakcie procesu dwustopniowej filtracji urządzenie osiąga skuteczność powyżej 80% usuwanych zanieczyszczeń. W ciągu godziny Oxygen oczyszcza do 40 000 m3 powietrza. Ślad pyłowy Group One został obliczony na podstawie ilości zużywanej przez grupę energii oraz liczby i typu posiadanych samochodów.

- Problem smogu powinien być dziś kwestią bliską każdemu z nas. Polskie miasta są jednymi z najbardziej zanieczyszczonych w Europie. W Group One wierzymy w odpowiedzialne podejście do biznesu i staramy się szukać możliwości wsparcia inicjatyw, które poprawiają jakość życia naszej społeczności - mówi Marek Żołędziowski, CEO Group One. - Ślad pyłowy naszych spółek został obliczony na 5 mln m3 miesięcznie i każdego dnia Oxygen pracuje na to, żeby go zniwelować. Zdajemy sobie sprawę, że skala naszego działania - 60 mln m3 czystego powietrza rocznie, to nadal kropla w morzu potrzeb takiego miasta jak Warszawa, ale im więcej takich lokalnych działań i pierwszych kroków,  tym większe efekty w większej skali. Mamy nadzieję, że podążą za nami kolejne firmy w Polsce. - dodaje.

Group One jako jedna z pierwszych firm w Polsce i pierwsza w branży podejmuje się tak nowoczesnego działania w kierunku oczyszczenia powietrza i bilansowania swojej emisji, tymczasem problem smogu dotyczy nas wszystkich i jest jednym z najważniejszych w skali kraju.

- Jakość powietrza w Polsce od lat przekracza dopuszczalne normy. Ważne jest by nie tylko obywatele, władze, ale również biznes włączył się aktywnie w walkę z wszechobecnym w Polsce smogiem - powiedział Piotr Siergiej, rzecznik Polskiego Alarmu Smogowego. - Działania edukacyjne, nie tylko w firmach, ale również prowadzone w szerszym obszarze są ważną metodą podnoszenia świadomości. Biznes może również planować produkcję i działania w sposób uwzględniający zmniejszenie przyszłych emisji zanieczyszczeń pyłowych czy gazowych. - dodaje.

Urządzenie, w które zainwestowało Group One, jest obecnie zlokalizowane na Wilanowie. Grupa jest w trakcie rozmów na temat umiejscowienia oczyszczaczy pod siedzibą firmy na Alejach Jerozolimskich.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma PU HETMAN po raz pierwszy w historii zdecydowała się rozpocząć działania komunikacyjne w zakresie PR. Na swojego przedstawiciela wybrała agencję keyPR.
Aż 22 pracowników Bluerank otrzymało awans w wyniku właśnie zakończonych rocznych rozmów rozwojowych. To blisko 20% osób zatrudnionych w agencji. Zmiana stanowisk to efekt realizacji celów przez pracowników oraz ich dalszego rozwoju w kierunku profilowanych ścieżek specjalistycznych. Bluerank wdrożył nowy model kompetencji, który wynika ze...
Nowy Lech Free 0,0% Arbuz z miętą w nowej reklamie

W najnowszej odsłonie kampanii „Lechendy mogą wszystko” pewien sympatyczny siłacz staje przed trudnym zadaniem. Do jego wykonania potrzeba nie tylko siły, ale i potężnej dawki poczucia humoru oraz puszki nowego, bezalkoholowego Lecha Free 0,0% Arbuz z miętą.
Bioseco promuje się animacją wizerunkową od Timecode Film Production
Firma Bioseco – właściciel innowacyjnego systemu, który monitoruje i chroni ptaki przed zderzeniami z farmami wiatrowymi, wzmacnia działania wizerunkowe, wykorzystując animowany explainer. Firma tym samym rozpoczyna działania komunikacyjne, mające na celu budowanie rozpoznawalności  marki oraz przygotowania do przyszłego wprowadzenia spółki na Giełdę...
Milion pełnych misek – Cheetos pomaga zwierzakom
Marka Cheetos aktywnie angażuje się w pomoc zwierzętom – w ramach akcji „Karmimy Psiaki” realizowanej we współpracy z Fundacją Sarigato, Cheetos chce napełnić karmą MILION MISEK dla psiaków i kociaków ze schronisk. Do pomocy Cheetos zachęca konsumentów, którzy mogą wziąć udział w akcji wpisując kody z promocyjnych paczek do...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764