Według najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius grupa ARBOinteractive uplasowała się w listopadzie na pierwszym miejscu pod względem zasięgu.
Jak informuje ARBOinteractive, grupa dotarła do 16,96 mln użytkowników. Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się wyszukiwarka Google.
ARBOinteractive pokonało Google jako pierwsza od października 2007 roku, odnotowując w listopadzie 16 962 968 użytkowników i 1,82 mld odsłon (Megapanel PBI/ Gemius, 2010.11). Zasięg grupy przewyższył zasięg wyszukiwarki Google o blisko 180 000 użytkowników. Na trzecim miejscu uplasowała się sieć ARBOnetwork z 16,44 mln użytkowników.
Liczba użytkowników biur sprzedaży reklamy internetowej (Megapanel PBI/Gemius, 2010.11) [lp. nazwa - użytkownicy [RU] - zasięg]:
- 1. Grupa ARBOinteractive - 16 962 998 - 92,97%
- 2. Grupa Google - 16 783 567 - 91,99%
- 3. Sieć reklamowa ARBOnetwork - 16 448 516 - 90,15%
- 4. Sieć reklamowa IDMnet - 15 887 855 - 87,08%
- 5. Grupa Onet.pl - 13 317 518 - 72,99%
- 6. Grupa Wirtualna Polska - 12 180 800 - 66,76%
- 7. Grupa nasza-klasa.pl - 11 908 007 - 65,27%
- 8. Grupa Gazeta.pl - 11 752 874 - 64,42%
- 9. Sieć reklamowa Ad-vice - 11 721 067 - 64,24%
- 10. Grupa Allegro.pl - 11 603 882 - 63,60%
- 11. YouTube.com - 11 513 177 - 63,10%
- 12. Grupa Interia.pl - 11 440 665 - 62,71%
- 13. Grupa O2.pl - 10 209 094 - 55,96%
- 14. Facebook.com - 9 145 442 - 50,13%
- 15. Sieć reklamowa BizOn media - 7 833 291 - 42,93%
Źródło: ARBOinteractive