logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Arbointeractive pokonała Google

   04.02.2011, przeczytano 1556 razy
ilustracjastrzałka
fot. Aneta Błaszczyk

Według najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius grupa ARBOinteractive uplasowała się w listopadzie na pierwszym miejscu pod względem zasięgu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-arbointeractive-pokonala-google,11947,artykul.html

Jak informuje ARBOinteractive, grupa dotarła do 16,96 mln użytkowników. Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się wyszukiwarka Google.

ARBOinteractive pokonało Google jako pierwsza od października 2007 roku, odnotowując w listopadzie 16 962 968 użytkowników i 1,82 mld odsłon (Megapanel PBI/ Gemius, 2010.11). Zasięg grupy przewyższył zasięg wyszukiwarki Google o blisko 180 000 użytkowników. Na trzecim miejscu uplasowała się sieć ARBOnetwork z 16,44 mln użytkowników.

Liczba użytkowników biur sprzedaży reklamy internetowej (Megapanel PBI/Gemius, 2010.11) [lp. nazwa - użytkownicy [RU] - zasięg]:

  • 1. Grupa ARBOinteractive - 16 962 998 - 92,97%
  • 2. Grupa Google - 16 783 567 - 91,99%
  • 3. Sieć reklamowa ARBOnetwork - 16 448 516 - 90,15%
  • 4. Sieć reklamowa IDMnet - 15 887 855 - 87,08%
  • 5. Grupa Onet.pl - 13 317 518 - 72,99%
  • 6. Grupa Wirtualna Polska - 12 180 800 - 66,76%
  • 7. Grupa nasza-klasa.pl - 11 908 007 - 65,27%
  • 8. Grupa Gazeta.pl - 11 752 874 - 64,42%
  • 9. Sieć reklamowa Ad-vice - 11 721 067 - 64,24%
  • 10. Grupa Allegro.pl - 11 603 882 - 63,60%
  • 11. YouTube.com - 11 513 177 - 63,10%
  • 12. Grupa Interia.pl - 11 440 665 - 62,71%
  • 13. Grupa O2.pl - 10 209 094 - 55,96%
  • 14. Facebook.com - 9 145 442 - 50,13%
  • 15. Sieć reklamowa BizOn media - 7 833 291 - 42,93%


Źródło: ARBOinteractive

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764