Wśród laureatów tegorocznej edycji konkursu European Search Awards nie zabrakło agencji z Polski – doceniono m.in. Harbingers, Bluerank czy Sempai.
Prestiżowy konkurs European Search Awards co roku wyróżnia najbardziej efektywne oraz kreatywne kampanie z obszaru Paid media, SEO oraz Content marketingu. Każdego roku w konkursie udział bierze nawet kilkaset agencji z całego świata, a na finałową galę jury zaprasza jedynie część z nich.
W ogłoszonej właśnie shortliscie nie zabrakło także polskich agencji. Agencja Harbingers, która kolejny rok z rzędu świetuje obecność w finałowym gronie, otrzymała nominacje w trzech kategoriach:
- Best Use Of Search – Travel/Leisure (Harbingers x Kopalnia Soli „Wieliczka
- Best Use Of Social Media In Search Campaign (Harbingers x Camgemini)
- Best In-house Team
- Gratuluję oczywśćie zepsołowi marketingu Capgemini i Kopalni Soli Wieliczka za nominacje w konkursie. Jestem niesamowicie dumny z całego zespołu Harbingers! Dzięki ciężkiej pracy już trzeci raz z rzędu świętujemy nominacje do nagrody ESA. Jesteśmy przekonani, że to dopiero początek wspólnych powodów do świętowania. – przyznaje Kornel Dulęba, CEO Harbingers.
Wśród finalistów znaleźli się również Delante, Grupa TENSE, They.pl, Up&More, Senuto, Bluerank, PromoTraffic #GrowWithUs, Semahead, AdPeak, Sempai, Result MEDIA, SEOgroup, Onely i Whites, a uroczysta gala wręczenia nagród zaplanowana jest na sierpień.
Źródło: Habigners