logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Harbingers na shortliście European Search Awards 2020

  PR 16.04.2020, przeczytano 375 razy
ilustracjastrzałka

Wśród laureatów tegorocznej edycji konkursu European Search Awards nie zabrakło agencji z Polski – doceniono m.in. Harbingers, Bluerank czy Sempai.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/harbingers-na-shortliscie-european-search-awards-2020,386612,artykul.html

Prestiżowy konkurs European Search Awards co roku wyróżnia najbardziej efektywne oraz kreatywne kampanie z obszaru Paid media, SEO oraz Content marketingu. Każdego roku w konkursie udział bierze nawet kilkaset agencji z całego świata, a na finałową galę jury zaprasza jedynie część z nich.

W ogłoszonej właśnie shortliscie nie zabrakło także polskich agencji. Agencja Harbingers, która kolejny rok z rzędu świetuje obecność w finałowym gronie, otrzymała nominacje w trzech kategoriach:

  • Best Use Of Search – Travel/Leisure (Harbingers x Kopalnia Soli „Wieliczka
  • Best Use Of Social Media In Search Campaign (Harbingers x Camgemini)
  • Best In-house Team

- Gratuluję oczywśćie zepsołowi marketingu Capgemini i Kopalni Soli Wieliczka za nominacje w konkursie. Jestem niesamowicie dumny z całego zespołu Harbingers! Dzięki ciężkiej pracy już trzeci raz z rzędu świętujemy nominacje do nagrody ESA. Jesteśmy przekonani, że to dopiero początek wspólnych powodów do świętowania. – przyznaje Kornel Dulęba, CEO Harbingers.

Wśród finalistów znaleźli się również Delante,  Grupa TENSE, They.pl, Up&More, Senuto, Bluerank, PromoTraffic #GrowWithUs, Semahead, AdPeak, Sempai, Result MEDIA, SEOgroup, Onely i Whites, a uroczysta gala wręczenia nagród zaplanowana jest na sierpień.

Źródło: Habigners

www.harbingers.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jedenaste: Nie produkuj śmieci” – rusza 21. konkurs Galerii Plakatu AMS
W 2020 roku zadaniem uczestników konkursu organizowanego przez AMS jest zaprojektowanie plakatu na temat ograniczenia produkcji śmieci. Partnerem głównym tej edycji jest Miasto Stołeczne Warszawa, zaś głównym patronem Gazeta.pl.
Projekt Roku 2019/2020 pod patronatem Signs.pl
Projekt Roku to pierwszy w Polsce konkurs projektowania graficznego, który wykracza poza ocenę estetyczną, poddając refleksji funkcje designu oraz odpowiedzialność społeczną twórców. Konkurs powołany do życia w 2010 corocznie analizuje najbardziej przełomowe realizacje twórców grafiki użytkowej w Polsce oraz promuje wartości bliskie Stowarzyszeniu Twórców Grafiki...
Anna Szkałuba w jury konkursu Timecode Akcja Animacja
Trwa specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion designerów - Timecode Akcja Animacja. W gronie jurorów znalazła się Anna Szkałuba, head of visual design w VMLY&R. Dodatkowo, VMLY&R został partnerem kreatywnym konkursu, którego hasłem przewodnim jest "Animacja dla Planety".
Wyniki Konkursu Raporty Społeczne 2020
Ogłoszono najlepsze raporty obejmujące dane niefinansowe za rok 2019. Laureatami nagród głównych, podobnie jak w poprzedniej edycji, zostały firmy: LPP – nagroda główna za raport zintegrowany, Santander Bank Polska – najlepszy raport społeczny. W 14. edycji nagrodzono również następujące firmy i organizacje: BNP Paribas Bank Polska, Jeronimo Martins Polska, Grupa Jurajska...
Wyniki Blix Awards: które sieci handlowe mają najlepsze promocje?
Rywalizacja na ceny i promocje to odwieczny element funkcjonowania sieci handlowych. Dlatego konsumentom zostało zadane fundamentalne pytanie, które sklepy w całym ubiegłym roku oferowały swoim klientom najlepsze akcje promocyjne. I tak w tegorocznej edycji programu „BLIX AWARDS – WYBÓR KONSUMENTÓW” Polacy wybrali Biedronkę, sieć Carrefour, Kaufland, Żabkę, Makro, Castoramę,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764