logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Harbingers na shortliście European Search Awards 2020

  PR 16.04.2020, przeczytano 706 razy
ilustracjastrzałka

Wśród laureatów tegorocznej edycji konkursu European Search Awards nie zabrakło agencji z Polski – doceniono m.in. Harbingers, Bluerank czy Sempai.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/harbingers-na-shortliscie-european-search-awards-2020,386612,artykul.html

Prestiżowy konkurs European Search Awards co roku wyróżnia najbardziej efektywne oraz kreatywne kampanie z obszaru Paid media, SEO oraz Content marketingu. Każdego roku w konkursie udział bierze nawet kilkaset agencji z całego świata, a na finałową galę jury zaprasza jedynie część z nich.

W ogłoszonej właśnie shortliscie nie zabrakło także polskich agencji. Agencja Harbingers, która kolejny rok z rzędu świetuje obecność w finałowym gronie, otrzymała nominacje w trzech kategoriach:

  • Best Use Of Search – Travel/Leisure (Harbingers x Kopalnia Soli „Wieliczka
  • Best Use Of Social Media In Search Campaign (Harbingers x Camgemini)
  • Best In-house Team

- Gratuluję oczywśćie zepsołowi marketingu Capgemini i Kopalni Soli Wieliczka za nominacje w konkursie. Jestem niesamowicie dumny z całego zespołu Harbingers! Dzięki ciężkiej pracy już trzeci raz z rzędu świętujemy nominacje do nagrody ESA. Jesteśmy przekonani, że to dopiero początek wspólnych powodów do świętowania. – przyznaje Kornel Dulęba, CEO Harbingers.

Wśród finalistów znaleźli się również Delante,  Grupa TENSE, They.pl, Up&More, Senuto, Bluerank, PromoTraffic #GrowWithUs, Semahead, AdPeak, Sempai, Result MEDIA, SEOgroup, Onely i Whites, a uroczysta gala wręczenia nagród zaplanowana jest na sierpień.

Źródło: Habigners

www.harbingers.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsi zagraniczni finaliści Konkursu Strefa Studenta
Po raz pierwszy w historii konkursu, w którym młodzi projektanci mieli za zadanie stworzyć projekt opakowania lub etykiety, do kolejnego etapu awansowała studentka z zagranicy! Wraz z pozostałymi jedenastoma osobami zaprezentuje swój projekt w II etapie w jednej z trzech kategorii: funkcjonalność i forma, szata graficzna, wrażenie.
Kampania Dziedzictwo Beko z nagrodą Cannes Lions
Kampania “The Beko Inheritance”, która w kwietniu br. podbiła serca europejskich konsumentów, otrzymała statuetkę podczas tegorocznej edycji jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w branży reklamowej – Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Kreacja stworzona przez Beko we współpracy z agencją VML Germany &...
Nikon zachęca do udziału w The Comedy Wildlife Awards i publikuje wybór najbardziej efektownych prac z edycji 2024 – począwszy od trójgłowej żyrafy po wyjątkowo rozleniwionego leniwca. Zgłoszenia do konkursu wciąż trwają, a zdjęcia można wysyłać do 31 lipca.
Złote Spinacze 2024: zgłoszenia do 22. edycji konkursu
Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r.
Jasnowidze - 5. edycja konkursu dla ilustratorów
Każda książka to osobny świat. Zależy nam na tym, by książkowe światy, do których trafiają dzieci, były jak najlepsze: piękne, intrygujące i pod każdym względem warte tego, by je odkrywać. Wierzymy, że warto szukać takich światów – i wspierać twórców, którzy chcą i potrafią powoływać je do życia. Dlatego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764