logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Engage Warsaw wygrał przetarg na obsługę Żołądkowej Gorzkiej oraz Żołądkowej de Luxe

  PR 12.06.2018, przeczytano 277 razy

W marcu br. agencja Havas Engage Warsaw rozpoczęła obsługę wiodącego producenta wódek czystych i alkoholi smakowych, drugiego największego producenta alkoholu w kraju – Stock Polska. Obejmuje ona m.in. stworzenie platformy komunikacyjnej dla marek Żołądkowa Gorzka oraz Żołądkowa de Luxe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-engage-warsaw-wygral-przetarg-na-obsluge-zoladkowej-gorzkiej-oraz-zoladkowej-de-luxe,36850,artykul.html

Agencja reklamowa Havas Engage Warsaw została wyłoniona w drodze przetargu, który odbył się na początku 2018 r. Do zadań agencji należy m.in. przygotowanie platformy komunikacyjnej dla marki Żołądkowa, a także dla submarek Żołądkowa Gorzka i Żołądkowa de Luxe, oraz realizacja kampanii wspierającej relaunch Żołądkowej de Luxe w nowym opakowaniu.

Umowa pomiędzy Havas Engage Warsaw a grupą Stock Polska obowiązuje od marca br., a w jej ramach agencja jest odpowiedzialna za całościową obsługę marek Żołądkowa Gorzka i Żołądkowa de Luxe.

Stock Polska jest częścią grupy Stock Spirits Group, czołowego producenta wódek czystych i gatunkowych oraz likierów w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest m.in. właścicielem marek wódki w Polsce, we Włoszech i w Czechach takich jak m.in. brandy Stock, gorzki likier ziołowy Fernet Stock i Limonce, a także wódek Stock Prestige i Czysta de Luxe.

Źródło: Havas Engage Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Api.pl: Dni Otwarte z ploterami Epson
Zapraszamy do udziału w DNIACH OTWARTYCH w Oddziale API.PL w Chorzowie.
Reprocentrum z Gdańska wybrało drukarkę Mutoh Valuejet 1324 X
Drukarka wielkoformatowa Mutoh ValueJet 1324X jest urządzeniem wysoce wszechstronnym, a przez to jednym z najczęściej sprzedawanych ploterów w Polsce. Kolejne urządzenie trafiło do firmy Reprocentrum z Gdańska.
Away, czyli miara samotności - premiera filmu
We wtorek, 19 marca odbyła się premiera filmu AWAY, projektu duetu Marta Frączek oraz Piotr Onopa ze zdjęciami Mikołaja Sygudy. Short jest refleksją nad kondycją dialogu we współczesnym świecie, bycia razem i bycia obok. Realizacją wideo zajął się dom produkcyjny F25.
#jestnaswiecej przeciwko hejtowi w sieci [INFOGRAFIKA]
Hejt wśród młodzieży jest poważnym problemem i może powodować dramatyczne skutki, ale stoi za nim stosunkowo niewielka grupa sprawców – zaledwie 5,1% nastolatków. Fundacja Orange rozpoczyna kampanię społeczną #jestnaswiecej, która pokazuje, że kulturalni internauci stanowią większość i że warto uczyć młodych reagowania na hejt, by powstrzymać...
Kampania wspierająca Światłowodowy Internet i Telewizję Elastyczną Netii
20 marca ruszyła nowa kampania reklamowa, wspierająca sprzedaż oferty pakietowej Netii: Światłowodowy Internet 150 Mb/s + Telewizja Elastyczna, teraz aż trzy miesiące za darmo. Kreacja reklamowa nawiązuje do przegryzania się przez atrakcyjny kontent.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764