logo
WIADOMOŚCI

Havas Engage Warsaw wygrał przetarg na obsługę Żołądkowej Gorzkiej oraz Żołądkowej de Luxe

Mateusz Zawiślak  PR 12.06.2018, przeczytano 194 razy

W marcu br. agencja Havas Engage Warsaw rozpoczęła obsługę wiodącego producenta wódek czystych i alkoholi smakowych, drugiego największego producenta alkoholu w kraju – Stock Polska. Obejmuje ona m.in. stworzenie platformy komunikacyjnej dla marek Żołądkowa Gorzka oraz Żołądkowa de Luxe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-engage-warsaw-wygral-przetarg-na-obsluge-zoladkowej-gorzkiej-oraz-zoladkowej-de-luxe,36850,artykul.html

Agencja reklamowa Havas Engage Warsaw została wyłoniona w drodze przetargu, który odbył się na początku 2018 r. Do zadań agencji należy m.in. przygotowanie platformy komunikacyjnej dla marki Żołądkowa, a także dla submarek Żołądkowa Gorzka i Żołądkowa de Luxe, oraz realizacja kampanii wspierającej relaunch Żołądkowej de Luxe w nowym opakowaniu.

Umowa pomiędzy Havas Engage Warsaw a grupą Stock Polska obowiązuje od marca br., a w jej ramach agencja jest odpowiedzialna za całościową obsługę marek Żołądkowa Gorzka i Żołądkowa de Luxe.

Stock Polska jest częścią grupy Stock Spirits Group, czołowego producenta wódek czystych i gatunkowych oraz likierów w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest m.in. właścicielem marek wódki w Polsce, we Włoszech i w Czechach takich jak m.in. brandy Stock, gorzki likier ziołowy Fernet Stock i Limonce, a także wódek Stock Prestige i Czysta de Luxe.

Źródło: Havas Engage Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

W dniach 3-12 października 2018 r. przy Domach Towarowych Wars Sawa będzie można obejrzeć specjalną wystawę podsumowującą akcję „List do Opiekuna”, która została zorganizowana w ramach kampanii „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”. Instalacja w kształcie okręgu nawiązuje do opieki,...
Widowisko Alchemia Światła wraca na Wawel
Alchemia Światła, wielkie multimedialne widowisko powraca do miejsca, gdzie projekt się narodził - na Zamek Królewski na Wawelu. Dzięki zaawansowanej technologii i niezwykłym artystycznym środkom wyrazu, ponownie przeniesie widzów w inny wymiar. W tym roku, ten niepowtarzalny spektakl będzie inspirowany 100. rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległości.
Enea funduje Pile „mural patriotyczny”
W roku obchodów setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, na ścianie Zespołu Szkół przy ul. Teatralnej w Pile pojawił się historyczny mural. Widnieją na nim Ignacy Jan Paderewski, Józef Piłsudski i Roman Dmowski. Mecenasem projektu jest Enea.
„Sąsiedzka” kampania Tauron: Przyłączenie do sieci sposobem na smog
TAURON Ciepło uruchamia akcję pn. #OpowiedzCieplo o sąsiedzie. W ten sposób, największy dostawca ciepła sieciowego w aglomeracji śląsko-dąbrowskiej chce zachęcić wszystkich mieszkańców, niezależnie od miejsca zamieszkania, do rozmowy i utrzymywania ciepłych relacji z sąsiadami.
Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej okazji zaprasza klientów do udziału w jubileuszowym konkursie, w którym do wygrania jest wiele cennych nagród. Urodzinowa kampania promocyjna wystartowała 10 września we wszystkich sklepach Netto. Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone