logo
WIADOMOŚCI

Havas Engage Warsaw wygrał przetarg na obsługę Żołądkowej Gorzkiej oraz Żołądkowej de Luxe

Mateusz Zawiślak  PR 12.06.2018, przeczytano 122 razy

W marcu br. agencja Havas Engage Warsaw rozpoczęła obsługę wiodącego producenta wódek czystych i alkoholi smakowych, drugiego największego producenta alkoholu w kraju – Stock Polska. Obejmuje ona m.in. stworzenie platformy komunikacyjnej dla marek Żołądkowa Gorzka oraz Żołądkowa de Luxe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-engage-warsaw-wygral-przetarg-na-obsluge-zoladkowej-gorzkiej-oraz-zoladkowej-de-luxe,36850,artykul.html

Agencja reklamowa Havas Engage Warsaw została wyłoniona w drodze przetargu, który odbył się na początku 2018 r. Do zadań agencji należy m.in. przygotowanie platformy komunikacyjnej dla marki Żołądkowa, a także dla submarek Żołądkowa Gorzka i Żołądkowa de Luxe, oraz realizacja kampanii wspierającej relaunch Żołądkowej de Luxe w nowym opakowaniu.

Umowa pomiędzy Havas Engage Warsaw a grupą Stock Polska obowiązuje od marca br., a w jej ramach agencja jest odpowiedzialna za całościową obsługę marek Żołądkowa Gorzka i Żołądkowa de Luxe.

Stock Polska jest częścią grupy Stock Spirits Group, czołowego producenta wódek czystych i gatunkowych oraz likierów w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest m.in. właścicielem marek wódki w Polsce, we Włoszech i w Czechach takich jak m.in. brandy Stock, gorzki likier ziołowy Fernet Stock i Limonce, a także wódek Stock Prestige i Czysta de Luxe.

Źródło: Havas Engage Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
Agencja Isobar odpowiedzialna za koncert Sofar by Redd`s dla Kompanii Piwowarskiej
Sofar Sounds Warsaw to koncepcja kameralnych koncertów, która swój początek miała w Londynie. Każde muzyczne spotkanie odbywa się w niszowej przestrzeni, prywatnych mieszkaniach, galeriach, a nawet antykwariatach. W sekretnych koncertach występuje zwykle 3 artystów. Tego kim są, publiczność dowiaduje się w momencie startu koncertu. Dzięki małej liczbie...
 
piątek 22.06.2018, 169 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone