logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hymn w formie karaoke na cyfrowych ekranach w Święto Niepodległości

  PR 10.11.2021, przeczytano 299 razy
ilustracjastrzałka

Narodowe Święto Niepodległości, to wyjątkowy dzień w naszym kalendarzu. Świętujemy je na różne sposoby, rozsiani po całym kraju, ale skupieni wokół wspólnej sprawy. Aby podkreślać to, co nas łączy i jednoczyć Polaków wokół pozytywnych emocji, powstała akcja „Łączy nas #Niepodległa, zaśpiewajmy razem”. W ramach wspólnej inicjatywy Screen Network i 4FUN.TV będą zachęcać przechodniów do wspólnego zaśpiewania „Mazurka Dąbrowskiego”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hymn-w-formie-karaoke-na-cyfrowych-ekranach-w-swieto-niepodleglosci,393717,artykul.html

11 listopada, co kwadrans, na ekranach digital OOH w całej Polsce, wyświetlany będzie tekst Hymnu w formie „karaoke” – tak, aby każdy chętny mógł dołączyć do wspólnego śpiewania i świętowania. Na potrzeby akcji Screen Network udostępni swoją sieć ekranów Digital Out-of-Home, a dedykowana kreacja zostanie wyświetlona przy ciągach pieszych, na wielkoformatowych ekranach LED, lotniskach, dworcach kolejowych, czy stacjach benzynowych.

Narodowe Święto Niepodległości co roku budzi wiele emocji, ale może być także momentem zasypywania podziałów, skupianiu się na tym, co wszystkich nas łączy i jednoczy. Dzięki wspólnej akcji Screen Network i 4FUN.TV osoby w każdym zakątku Polski będą mogły włączyć się do wspólnego świętowania – wspólnie, choć na odległość.

Screen Network ma duże doświadczenie w kampaniach społecznych i edukacyjnych. Regularnie angażuje się w inicjatywy na rzecz dobra publicznego. Stałe połączenie ekranów digital OOH z Internetem daje unikatową możliwość natychmiastowej emisji istotnych komunikatów. Wszelkie akcje wymagające szybkiej reakcji, rozpowszechniania ważnych informacji, pozwalają wspierać działania prospołeczne i informacyjne. Ekrany Screen Network to sieć licząca ponad 20 tysięcy nośników, które docierają aż do ponad 6 milionów Polaków dziennie.

Źródło: Screen Network S.A

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tarczyński S.A. sponsorem tytularnym Stadionu Wrocław
Firma Tarczyński S.A. – jeden  z liderów branży spożywczej w Polsce oraz marka  nr 1 w kategoriach wędlin paczkowanych mięsnych i roślinnych – została sponsorem tytularnym Stadionu Wrocław. Umowę podpisano na 6 lat. W czasie jej obowiązywania oficjalną nazwą obiektu będzie Tarczyński Arena.
Nowa Grupa Robocza Digital Out-Of-Home została założona w październiku 2021 r. i skupia przedstawicieli firm działających w tym segmencie reklamy. Jej celem jest propagowanie wiedzy związanej z cyfrową reklamą zewnętrzną. Grupa Digital OOH stanowi również platformę do współpracy i komunikacji oraz miejsce wymiany doświadczeń podmiotów tworzących ten rynek...
Orlen wprowadza na stacje paliw innowacyjne etykiety zasilane światłem
PKN ORLEN konsekwentnie rozwija nowoczesną sieć stacji paliw, również z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań. Tym razem Koncern sięgnął po innowacyjną technologię wykorzystującą zasilanie fotowoltaiczne. W sklepie, na jednej ze stacji ORLEN w Warszawie pojawią się specjalne etykiety zasilane światłem. To pierwszy etap rozwoju technologii, która umożliwi...
MARKETING BIZNES MEETUP to oddolna inicjatywa skierowana do przedsiębiorców, praktyków marketingu i sprzedaży i sektora NGO. Na spotkaniach przedstawiane są case study firm, które wdrożyły działania marketingu opartego o dane, a także w przystępny sposób tłumaczone są najtrudniejsze meandry marketingu i sprzedaży. Prelegenci są dobierani pod kątem...
Actimel prowadzi regionalną kampanię z Minionkami w roli głównej. Aktywacja objęła cztery rynki europejskie: niemiecki, hiszpański, portugalski i włoski. Na konsumentów czekają tam aż cztery poziomy interaktywnej gry mobilnej związane ze światem Minionków – pierwszoplanowych bohaterów nowej kampanii marki. Wszystko po to, by dzieci bawiąc się...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764