logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hymn w formie karaoke na cyfrowych ekranach w Święto Niepodległości

  PR 10.11.2021, przeczytano 822 razy
ilustracjastrzałka

Narodowe Święto Niepodległości, to wyjątkowy dzień w naszym kalendarzu. Świętujemy je na różne sposoby, rozsiani po całym kraju, ale skupieni wokół wspólnej sprawy. Aby podkreślać to, co nas łączy i jednoczyć Polaków wokół pozytywnych emocji, powstała akcja „Łączy nas #Niepodległa, zaśpiewajmy razem”. W ramach wspólnej inicjatywy Screen Network i 4FUN.TV będą zachęcać przechodniów do wspólnego zaśpiewania „Mazurka Dąbrowskiego”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hymn-w-formie-karaoke-na-cyfrowych-ekranach-w-swieto-niepodleglosci,393717,artykul.html

11 listopada, co kwadrans, na ekranach digital OOH w całej Polsce, wyświetlany będzie tekst Hymnu w formie „karaoke” – tak, aby każdy chętny mógł dołączyć do wspólnego śpiewania i świętowania. Na potrzeby akcji Screen Network udostępni swoją sieć ekranów Digital Out-of-Home, a dedykowana kreacja zostanie wyświetlona przy ciągach pieszych, na wielkoformatowych ekranach LED, lotniskach, dworcach kolejowych, czy stacjach benzynowych.

Narodowe Święto Niepodległości co roku budzi wiele emocji, ale może być także momentem zasypywania podziałów, skupianiu się na tym, co wszystkich nas łączy i jednoczy. Dzięki wspólnej akcji Screen Network i 4FUN.TV osoby w każdym zakątku Polski będą mogły włączyć się do wspólnego świętowania – wspólnie, choć na odległość.

Screen Network ma duże doświadczenie w kampaniach społecznych i edukacyjnych. Regularnie angażuje się w inicjatywy na rzecz dobra publicznego. Stałe połączenie ekranów digital OOH z Internetem daje unikatową możliwość natychmiastowej emisji istotnych komunikatów. Wszelkie akcje wymagające szybkiej reakcji, rozpowszechniania ważnych informacji, pozwalają wspierać działania prospołeczne i informacyjne. Ekrany Screen Network to sieć licząca ponad 20 tysięcy nośników, które docierają aż do ponad 6 milionów Polaków dziennie.

Źródło: Screen Network S.A

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Za nami Scena Jutra 2025! Fotorelacja
W dniach 14–15 kwietnia Pałac Kultury i Nauki w Warszawie stał się centrum kreatywności i nowoczesnych technologii scenicznych za sprawą VII edycji międzynarodowej konferencji Scena Jutra. Wydarzenie zgromadziło ponad 120 prelegentów z 10 krajów, 40 wystawców oraz blisko 2000 uczestników reprezentujących świat kultury, sztuki i branży technologicznej.
Amuse 3.0 - narzędzie GenAI zoptymalizowane dla sprzętu AMD
Generatywne AI właśnie stało się lepsze i szybsze na komputerach z kartami graficznymi AMD Radeon i procesorami AMD Ryzen AI. Dzięki współpracy z Stability AI w najnowszej wersji Amuse 3.0 Beta można korzystać z modeli zoptymalizowanych dla sprzętu AMD, dzięki czemu szybkość generowania wzrosła ponad 4-krotnie. Narzędzie to zostało też wyposażone w wysokiej jakości...
Bakalland sponsorem Motoru Lublin
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do grona sponsorów piłkarskiej drużyny Motor Lublin i została jej oficjalnym partnerem. Partnerstwo z klubem to element długofalowego zaangażowania marki w społeczny i gospodarczy rozwój Lubelszczyzny, m.in. poprzez tworzenie setek miejsc pracy. W zlokalizowanej na terenie woj. lubelskiego fabryce w Janowie...
Kasa Stefczyka promuje Kredyt Hipoteczny
14 kwietnia 2025 roku ruszyła nowa kampania reklamowa Kasy Stefczyka. Tym razem marka zachęca do skorzystania z Kredytu Hipotecznego, który ma oferować szczególnie atrakcyjne warunki. Nowy przekaz reklamowy odwołuje się do marzeń członków rodziny o własnym „M”, w którym każdy znajdzie swój własny kąt. Z Kasą Stefczyka można spokojnie...
Natalia Szroeder w kampanii Deichmann - Color Your Way
Każda historia zaczyna się od pierwszego kroku – to właśnie idea przewodnia kampanii Color Your Way, której ambasadorką została piosenkarka Natalia Szroeder. Tej wiosny, promując kolekcję sneakersów adidas dostępną w sklepach DEICHMANN, marka inspiruje do podążania własną drogą i spełniania marzeń, jednocześnie pokazując, że styl i pewność siebie idą w parze z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764