logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Inauguracja „wyspy świetlnej” – AMS rozpoczyna rewitalizację wiat przystankowych w Łodzi

  PR 19.06.2019, przeczytano 320 razy
ilustracjastrzałka

Wiaty przystankowe wyposażone w ładowarki do telefonów i panel cyfrowy informujący o utrudnieniach w ruchu miejskim to już nie tylko domena Krakowa i Poznania. Nowoczesna wiata pojawiła się również w Łodzi. To na razie pilotażowe rozwiązanie. Jednak swój wygląd w ciągu roku zmieni aż 250 przystanków. Firma AMS rozpoczyna właśnie rewitalizację łódzkich wiat.  Każda z nich będzie przypominała „wyspę świetlną”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/inauguracja-_wyspy-swietlnej_-%E2%80%93-ams-rozpoczyna-rewitalizacje-wiat-przystankowych-w-lodzi,382954,artykul.html

Pierwsze cztery, zrewitalizowane wiaty znajdują się na ul. Piotrkowskiej przy pl. Niepodległości. Zamontowano w nich energooszczędne oświetlenie LED, listwy oświetlające wnętrze wiaty, wymieniono w szyby oraz ławki. W wiatach znajdują się również nowe, szklane gabloty na rozkłady jazdy.  

– Naszej firmie niezmiennie zależy na poprawie jakości przestrzeni publicznej – mówi Marek Kuzaka, prezes AMS. – Dzięki zmianom, które przeprowadzimy, łódzkie ulice zyskają nowy wyraz estetyczny. Do oświetlenia wnętrza wiaty, rozkładu jazdy, znaku przystankowego oraz gablot reklamowych zastosowaliśmy energooszczędną technologię LED. Wiaty mogą też, w zależności od potrzeb, być wyposażone w dodatkowe urządzenia multimedialne takie, jak WiFi czy mp3 – deklaruje prezes.

ilustracjastrzałka

Jedna  z wiat na ul. Piotrkowskiej dodatkowo została wyposażona w panel cyfrowy, który  jest kolejnym krokiem AMS w kierunku rozwoju cyfrowej, systemowej komunikacji na ulicach polskich miast. To na razie pilotażowe rozwiązanie, które łodzianie mogą przetestować. Cyfrowy citylight umożliwia prezentowanie reklam oraz plansz z treściami redakcyjnymi i miejskimi. Dzięki temu pasażerowie oczekujący na autobusy i tramwaje mają okazję zobaczyć nie tylko reklamy, ale także informacje dotyczące utrudnień w ruchu czy osób zaginionych. Oprócz komunikatów reklamowych i aktualnych informacji lokalnych na ekranach widoczny jest pasek informacyjny z datą, godziną i prognozą pogody. Ponadto nośnik wyposażony jest w panel boczny z przyciskiem umożliwiającym wyświetlenie mapy okolicy oraz z ładowarkami ze złączem USB, dzięki którym można na przystanku bezpłatnie doładować telefon.

 – Część naszych pasażerów dopytuje o możliwość montażu ładowarek USB w pojazdach. Dostępność takich ładowarek na niektórych przystankach na pewno spełni ich oczekiwania  – podkreśla Krzysztof Kamiński, dyrektor wykonawczy MPK - Łódź.

Zmodernizowane wiaty rozszerzą ofertę AMS o kilkaset paneli reklamowych Premium Citylight. Reklama na nośnikach Premium Citylight jest doskonale widoczna dzięki oświetleniu LED. Ten typ nośnika daje największe możliwości w zakresie niestandardowych rozwiązań reklamowych, m.in. pozwala na wykorzystanie plakatów na specjalnych foliach np. z efektem głębi czy lustra.

ilustracjastrzałka

AMS na podstawie kontraktów z największymi gminami w Polsce wyposażył w wiaty przystankowe i inne rodzaje mebli miejskich już ponad 30 miast. Wśród nich jest pionierska na polskim rynku inwestycja w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego – budowa 1580 wiat w Warszawie.

Liczba łódzkich wiat (1 221 szt.) według stanu właścicielskiego:

  • AMS – 141 szt.
  • CCP – 135 szt.
  • MPK – 184 szt.    
  • Prywatna – 2 szt.
  • UMŁ – 187 szt.
  • ZDiT – 572     

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764